Лист КЗВО "ВАБО" 11.06.2025 "Про перенесеня терміну курсів освітньої галузі «Фізична...
3 липня 2025 року завідувач кафедри екології, природничих та математичних наук Олександр Мудрак...
30 червня 2025 року завідувач кафедри екології, природничих та математичних наук Олександр Мудрак...
19–20 червня 2025 року завідувач кафедри педагогічних наук, початкової та корекційної освіти...
26 червня 2025 року КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» вдруге приймала учасників...
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 15.01 – 16.01 | Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням | Реєструватись |
2 | 18.01 – 19.01 | Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням | Реєструватись |
3 | 22.01 – 23.01 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
4 | 25.01 – 26.01 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
5 | 25.01 – 26.01 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 12.02 – 13.02 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
2 | 15.02 – 16.02 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
3 | 15.02 – 16.02 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
4 | 26.02 – 27.02 | Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням | Реєструватись |
5 | 29.02 – 01.03 | Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 07.03 – 08.03 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
2 | 21.03 – 22.03 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 08.04 – 09.04 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
2 | 11.04 – 12.04 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
3 | 18.04 – 19.04 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 13.05 – 14.05 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
2 | 16.05 – 17.05 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
3 | 16.05 – 17.05 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
4 | 23.05 – 24.05 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 03.06 – 04.06 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
2 | 06.06 – 07.06 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
3 | 17.06 – 18.06 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
4 | 20.06 – 21.06 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
4 | 27.06 – 28.06 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 02.09 – 03.09 | Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням | Реєструватись |
2 | 12.09 – 13.09 | Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням | Реєструватись |
3 | 19.09 – 20.09 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
4 | 23.09 – 24.09 | Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням | Реєструватись |
5 | 26.09 – 27.09 | Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в закладі освіти з інклюзивним навчанням | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 07.10 – 08.10 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
2 | 10.10 – 11.10 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
3 | 17.10 – 18.10 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 04.11 – 05.11 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
2 | 07.11 – 12.11 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
3 | 14.11 – 15.11 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 05.12 – 06.12 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |