VT Wedding - шаблон joomla Mp3
Mobile menu

Статті

Тематичні курси

Фахові курси Тематичні курси Тематичні курси (15 год). ПСИХОЛОГІЯ Тематичні курси (15 год). ІНКЛЮЗІЯ

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 08.01 – 11.01 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Реєструватись
2 08.01 – 11.01 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
3 15.01 – 18.01 Виникнення й еволюція українства з найдавніших часів до сьогодення Реєструватись
4 15.01 – 18.01 Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ Реєструватись
5 15.01 – 18.01 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Реєструватись
6 15.01 – 18.01 Організація музично-ігрової діяльності з дітьми в контексті наступності дошкільної та початкової освіти за вимогами НУШ Реєструватись
7 15.01 – 18.01 Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях Реєструватись
8 22.01 – 25.01 Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників Реєструватись
9 22.01 – 25.01 Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів Реєструватись
10 22.01 – 25.01 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Реєструватись
11 22.01 – 25.01 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Реєструватись
12 22.01 – 25.01 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
13 29.01 – 01.02 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі сучасного закладу освіти Реєструватись
14 29.01 – 01.02 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Реєструватись
15 29.01 – 01.02 Імідж педагога: від стереотипів до інновацій Реєструватись
16 29.01 – 01.02 Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ Реєструватись
17 29.01 – 01.02 Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя в освітньому просторі НУШ Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 05.02 – 08.02 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності Реєструватись
2 05.02 – 08.02 Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення Реєструватись
3 05.02 – 08.02 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Реєструватись
4 05.02 – 08.02 Класний керівник в сучасних освітніх реаліях Реєструватись
5 05.02 – 08.02 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
6 12.02 – 15.02 Впровадження steam-освіти у викладання шкільних дисциплін на засадах екологічної естетики Реєструватись
7 12.02 – 15.02 Цифрові інструменти сучасного педагога Реєструватись
8 12.02 – 15.02 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Реєструватись
9 12.02 – 15.02 Олімпіадні задачі з інформаційних технологій (Word, Excel, PowerPoint, Access) Реєструватись
10 19.02 – 22.02 Політична та правова культура еліти України-Гетьманщини середини ХVII-ХVIII ст. Реєструватись
11 19.02 – 22.02 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу Реєструватись
12 19.02 – 22.02 Роль керівника закладу освіти в організації психоемоційної підтримки в кризовий період Реєструватись
13 19.02 – 22.02 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Реєструватись
14 19.02 – 22.02 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Реєструватись
15 19.02 – 22.02 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
16 26.02 – 29.02 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Реєструватись
17 26.02 – 29.02 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Реєструватись
18 26.02 – 29.02 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 04.03 – 07.03 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності Реєструватись
2 04.03 – 07.03 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Реєструватись
3 04.03 – 07.03 Особливості організації освітнього середовища в контексті НУШ Реєструватись
4 04.03 – 07.03 Еколого-збалансований розвиток Вінницької області в контексті НУШ Реєструватись
5 04.03 – 07.03 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Реєструватись
6 04.03 – 07.03 Розвиток фахової і здоров’язбережувальної компетентностей вчителя Реєструватись
7 04.03 – 07.03 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
8 11.03 – 14.03 Сучасна історична й публіцистична література у застосуванні до курсу історії в НУШ Реєструватись
9 11.03 – 14.03 Розвиток конфліктологічної компетентності: технології посередництва, медіації в освітньому процесі Реєструватись
10 11.03 – 14.03 Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу Реєструватись
11 11.03 – 14.03 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Реєструватись
12 11.03 – 14.03 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Реєструватись
13 18.03 – 21.03 Автономія закладу освіти: виклики та перспективи Реєструватись
14 18.03 – 21.03 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Реєструватись
15 18.03 – 21.03 Цифрові інструменти сучасного педагога Реєструватись
16 18.03 – 21.03 Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство Реєструватись
17 18.03 – 21.03 Класний керівник у сучасному освітньому процесі: плекаємо стійкість Реєструватись
18 18.03 – 21.03 Організація ефективного навчання у Новій українській школі Реєструватись
19 18.03 – 21.03 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Реєструватись
20 25.03 – 28.03 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Реєструватись
21 25.03 – 28.03 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів/учениць до НМТ/ЗНО з української мови і літератури Реєструватись
22 25.03 – 28.03 Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов Реєструватись
23 25.03 – 28.03 Аналіз художнього літературного твору в шкільній практиці Реєструватись
24 25.03 – 28.03 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Реєструватись
25 25.03 – 28.03 Реалізація ідей НУШ при навчанні біології та хімії у 7 класі базової школи (2024/2025 н.р.) Реєструватись
26 25.03 – 28.03 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 01.04 – 04.04 Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ Реєструватись
2 01.04 – 04.04 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу Реєструватись
3 01.04 – 04.04 Педагогічна майстерня: сучасний урок технологій Реєструватись
4 01.04 – 04.04 Особливості організації освітнього середовища в контексті НУШ Реєструватись
5 01.04 – 04.04 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Реєструватись
6 01.04 – 04.04 Особливості сучасного уроку біології в контексті НУШ: вимоги та принципи організації (2024/2025 н.р.) Реєструватись
7 01.04 – 04.04 Використання активних методів навчання та розвиток критичного мислення і творчих здібностей учнів при викладанні географії у 7 класі НУШ Реєструватись
8 08.04 – 11.04 Аспекти усного і писемного ділового мовлення. Корпоративна етика Реєструватись
9 08.04 – 11.04 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Реєструватись
10 08.04 – 11.04 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Реєструватись
11 08.04 – 11.04 Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов Реєструватись
12 08.04 – 11.04 Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях Реєструватись
13 08.04 – 11.04 Організація ефективного навчання у Новій українській школі Реєструватись
14 08.04 – 11.04 Елементи програмування GeoGebra Script для створення динамічних математичних моделей. Мова програмування JavaScript Реєструватись
15 08.04 – 11.04 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
16 15.04 – 18.04 Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство Реєструватись
17 15.04 – 18.04 Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів Реєструватись
18 15.04 – 18.04 Формування цінностей та компетентностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» Реєструватись
19 15.04 – 18.04 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Реєструватись
20 22.04 – 25.04 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності Реєструватись
21 22.04 – 25.04 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Реєструватись
22 22.04 – 25.04 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів/учениць до НМТ/ЗНО з української мови і літератури Реєструватись
23 22.04 – 25.04 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Реєструватись
24 22.04 – 25.04 Класний керівник в сучасних освітніх реаліях Реєструватись
25 22.04 – 25.04 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
26 29.04 – 02.05 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Реєструватись
27 29.04 – 02.05 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі сучасного закладу освіти Реєструватись
28 29.04 – 02.05 Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників Реєструватись
29 29.04 – 02.05 Фізична реабілітація та здоров’язбережувальні технології: проблеми, реалії та перспективи Реєструватись
30 29.04 – 02.05 Організація ефективного навчання у Новій українській школі Реєструватись
31 29.04 – 02.05 Особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в початкових класах в контексті вимог Концепції Нової української школи Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 13.05 – 16.05 Розвиток навичок критичного і креативного мислення в педагогів у контексті їхніх професійних компетентностей Реєструватись
2 13.05 – 16.05 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності Реєструватись
3 13.05 – 16.05 Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя в освітньому просторі НУШ Реєструватись
4 13.05 – 16.05 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі сучасного закладу освіти Реєструватись
5 13.05 – 16.05 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Реєструватись
6 13.05 – 16.05 Педагогічна майстерня: сучасний урок технологій Реєструватись
7 13.05 – 16.05 НУШ: Фінансова грамотність як ключова компетентність Реєструватись
8 20.05 – 23.05 Впровадження steam-освіти у викладання шкільних дисциплін на засадах екологічної естетики Реєструватись
9 20.05 – 23.05 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Реєструватись
10 20.05 – 23.05 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Реєструватись
11 20.05 – 23.05 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Реєструватись
12 20.05 – 23.05 Особливості сучасного уроку біології в контексті НУШ: вимоги та принципи організації (2024/2025 н.р.) Реєструватись
13 27.05 – 30.05 Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ Реєструватись
14 27.05 – 30.05 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу Реєструватись
15 27.05 – 30.05 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Реєструватись
16 27.05 – 30.05 Особливості організації освітнього середовища в контексті НУШ Реєструватись
17 27.05 – 30.05 Реалізація ідей НУШ при навчанні біології та хімії у 7 класі базової школи (2024/2025 н.р.) Реєструватись
18 27.05 – 30.05 Особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в початкових класах в контексті вимог Концепції Нової української школи Реєструватись
19 27.05 – 30.05 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Реєструватись
20 27.05 – 30.05 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 03.06 – 06.06 Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ Реєструватись
2 03.06 – 06.06 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Реєструватись
3 03.06 – 06.06 Організація музично-ігрової діяльності з дітьми в контексті наступності дошкільної та початкової освіти за вимогами НУШ Реєструватись
4 03.06 – 06.06 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Реєструватись
5 03.06 – 06.06 Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників Реєструватись
6 03.06 – 06.06 Реалізація ідей НУШ при навчанні біології та хімії у 7 класі базової школи (2024/2025 н.р.) Реєструватись
7 03.06 – 06.06 Особливості викладання фізичної культури в початкових класах в контексті НУШ Реєструватись
8 10.06 – 13.06 Мистецтво взаємодії учасників освітнього процесу: технології розвитку емоційного, міжособистісного інтелекту Реєструватись
9 10.06 – 13.06 Міжмистецька та міжпредметна інтеграція у викладанні навчальних дисциплін за вимогами НУШ Реєструватись
10 10.06 – 13.06 Формування цінностей та компетентностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» Реєструватись
11 10.06 – 13.06 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Реєструватись
12 10.06 – 13.06 STEM - освіта як одна із складових реалізації Концепції «Нова українська школа». STEM - компетентність вчителя математики Реєструватись
13 10.06 – 13.06 Використання активних методів навчання та розвиток критичного мислення і творчих здібностей учнів при викладанні географії у 7 класі НУШ Реєструватись
14 10.06 – 13.06 Steаm та робототехніка як невід‘ємні складові НУШ Реєструватись
15 17.06 – 20.06 Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ Реєструватись
16 17.06 – 20.06 Плекання резилієнтності в закладі освіти Реєструватись
17 17.06 – 20.06 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Реєструватись
18 17.06 – 20.06 Імідж педагога: від стереотипів до інновацій Реєструватись
19 17.06 – 20.06 Фізична реабілітація та здоров’язбережувальні технології: проблеми, реалії та перспективи Реєструватись
20 17.06 – 20.06 Особливості сучасного уроку біології в контексті НУШ: вимоги та принципи організації (2024/2025 н.р.) Реєструватись
21 17.06 – 20.06 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
22 24.06 – 27.06 Особливості організації освітнього середовища в контексті НУШ Реєструватись
23 24.06 – 27.06 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Реєструватись
24 24.06 – 27.06 Цифрові інструменти сучасного педагога Реєструватись
25 24.06 – 27.06 Науково-методична та інноваційна складова вивчення економічної і соціальної географії Реєструватись
26 24.06 – 27.06 Психоісторичні та геополітичні виміри пізнання історії: культурно-освітній аспект Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 01.07 – 04.07 Плекання резилієнтності в закладі освіти Реєструватись
2 01.07 – 04.07 Інфомедійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти Реєструватись
3 01.07 – 04.07 Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях Реєструватись
4 01.07 – 04.07 Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення Реєструватись
5 01.07 – 04.07 Використання активних методів навчання та розвиток критичного мислення і творчих здібностей учнів при викладанні географії у 7 класі НУШ Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 02.09 – 05.09 Міжмистецька та міжпредметна інтеграція у викладанні навчальних дисциплін за вимогами НУШ Реєструватись
2 02.09 – 05.09 Проєктна діяльність педагогічних працівників як ключова умова особистого зростання та розвитку в умовах Нової української школи Реєструватись
3 02.09 – 05.09 Особливості викладання фізичної культури в початкових класах в контексті НУШ Реєструватись
4 09.09 – 12.09 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу Реєструватись
5 09.09 – 12.09 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Реєструватись
6 09.09 – 12.09 Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу Реєструватись
7 09.09 – 12.09 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Реєструватись
8 16.09 – 19.09 Історія повсякдення – складова сучасного курсу історії України Реєструватись
9 16.09 – 19.09 Особливості організації освітнього середовища в контексті НУШ Реєструватись
10 16.09 – 19.09 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Реєструватись
11 16.09 – 19.09 Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство Реєструватись
12 16.09 – 19.09 Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога Реєструватись
13 16.09 – 19.09 Підготовка учнів до складання НМТ/ЗНО з математики Реєструватись
14 16.09 – 19.09 Реалізація ідей НУШ при навчанні біології та хімії у 7 класі базової школи (2024/2025 н.р.) Реєструватись
15 16.09 – 19.09 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
16 23.09 – 26.09 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності Реєструватись
17 23.09 – 26.09 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Реєструватись
18 23.09 – 26.09 Психолого-педагогічні методи та інструменти роботи з психологічною травмою, обумовленою воєнним станом Реєструватись
19 23.09 – 26.09 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Реєструватись
20 23.09 – 26.09 Цифрове портфоліо сучасного вчителя Реєструватись
21 23.09 – 26.09 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
22 30.09 – 03.10 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Реєструватись
23 30.09 – 03.10 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Реєструватись
24 30.09 – 03.10 Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя в освітньому просторі НУШ Реєструватись
25 30.09 – 03.10 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 07.10 – 10.10 Розвиток навичок критичного і креативного мислення в педагогів у контексті їхніх професійних компетентностей Реєструватись
2 07.10 – 10.10 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Реєструватись
3 07.10 – 10.10 Інфомедійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти Реєструватись
4 07.10 – 10.10 Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів Реєструватись
5 07.10 – 10.10 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Реєструватись
6 07.10 – 10.10 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
7 14.10 – 17.10 Виникнення й еволюція українства з найдавніших часів до сьогодення Реєструватись
8 14.10 – 17.10 Автономія закладу освіти: виклики та перспективи Реєструватись
9 14.10 – 17.10 Розвиток конфліктологічної компетентності: технології посередництва, медіації в освітньому процесі Реєструватись
10 14.10 – 17.10 Імідж педагога: від стереотипів до інновацій Реєструватись
11 14.10 – 17.10 Проєктна діяльність педагогічних працівників як ключова умова особистого зростання та розвитку в умовах Нової української школи Реєструватись
12 14.10 – 17.10 Мова програмування Python як шлях до опанування новітніх технологій Реєструватись
13 21.10 – 24.10 Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ Реєструватись
14 21.10 – 24.10 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Реєструватись
15 21.10 – 24.10 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Реєструватись
16 21.10 – 24.10 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Реєструватись
17 21.10 – 24.10 Особливості навчання інтегрованого курсу природничої освітньої галузі: від модельних навчальних програм до практики втілення Реєструватись
18 21.10 – 24.10 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
19 28.10 – 31.10 Екологічні аспекти формування здоров’язберігаючих компетентностей учнів в контексті НУШ Реєструватись
20 28.10 – 31.10 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Реєструватись
21 28.10 – 31.10 Класний керівник в сучасних освітніх реаліях Реєструватись
22 28.10 – 31.10 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Реєструватись
23 28.10 – 31.10 Цифрові інструменти сучасного педагога Реєструватись
24 28.10 – 31.10 STEM - освіта як одна із складових реалізації Концепції «Нова українська школа». STEM - компетентність вчителя математики Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 04.11 – 07.11 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі сучасного закладу освіти Реєструватись
2 04.11 – 07.11 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Реєструватись
3 04.11 – 07.11 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Реєструватись
4 04.11 – 07.11 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Реєструватись
5 04.11 – 07.11 Класний керівник у сучасному освітньому процесі: плекаємо стійкість Реєструватись
6 04.11 – 07.11 Використання активних методів навчання та розвиток критичного мислення і творчих здібностей учнів при викладанні географії у 7 класі НУШ Реєструватись
7 11.11 – 14.11 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності Реєструватись
8 11.11 – 14.11 Психолого-педагогічні методи та інструменти роботи з психологічною травмою, обумовленою воєнним станом Реєструватись
9 11.11 – 14.11 Міжмистецька та міжпредметна інтеграція у викладанні навчальних дисциплін за вимогами НУШ Реєструватись
10 11.11 – 14.11 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
11 18.11 – 21.11 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу Реєструватись
12 18.11 – 21.11 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів/учениць до НМТ/ЗНО з української мови і літератури Реєструватись
13 18.11 – 21.11 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Реєструватись
14 18.11 – 21.11 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Реєструватись
15 18.11 – 21.11 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Реєструватись
16 25.11 – 28.11 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Реєструватись
17 25.11 – 28.11 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Реєструватись
18 25.11 – 28.11 Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога Реєструватись
19 25.11 – 28.11 Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов Реєструватись
20 25.11 – 28.11 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Реєструватись
21 25.11 – 28.11 Особливості навчання інтегрованого курсу природничої освітньої галузі: від модельних навчальних програм до практики втілення Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 02.12 – 05.12 Мистецтво взаємодії учасників освітнього процесу: технології розвитку емоційного, міжособистісного інтелекту Реєструватись
2 02.12 – 05.12 Класний керівник в сучасних освітніх реаліях Реєструватись
3 02.12 – 05.12 Міжмистецька та міжпредметна інтеграція у викладанні навчальних дисциплін за вимогами НУШ Реєструватись
4 02.12 – 05.12 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
5 09.12 – 12.12 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Реєструватись
6 09.12 – 12.12 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Реєструватись