VT Wedding - шаблон joomla Mp3
Mobile menu

Статті

Реєстрація

Фахові курси Авторські та тематичні курси

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 09.01 – 12.01 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів до НМТ / ЗНО з української мови та літератури Реєструватись
2 09.01 – 12.01 Медіаграмотність під час та після війни. Як управляти інформаційним потоком Реєструватись
3 09.01 – 12.01 Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів Реєструватись
4 09.01 – 12.01 Основи морфофізіології серцево-судинної системи та збереження кардіологічного і духовного здоров’я Реєструватись
5 16.01 – 19.01 Виникнення й еволюція українства з найдавніших часів до сьогодення Реєструватись
6 16.01 – 19.01 Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників Реєструватись
7 16.01 – 19.01 Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях Реєструватись
8 16.01 – 19.01 Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство Реєструватись
9 23.01 – 26.01 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів до НМТ / ЗНО з української мови та літератури Реєструватись
10 23.01 – 26.01 Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища Реєструватись
11 23.01 – 26.01 Класний керівник у сучасних освітніх реаліях Реєструватись
12 23.01 – 26.01 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Реєструватись
13 23.01 – 26.01 Олімпіадні задачі з інформаційних технологій (Word, Excel, PowerPoint, Access) Реєструватись
14 23.01 – 26.01 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
15 30.01 – 02.02 Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога Реєструватись
16 30.01 – 02.02 Організація музично-ігрової діяльності з дітьми в контексті наступності дошкільної та початкової освіти за вимогами НУШ Реєструватись
17 30.01 – 02.02 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Реєструватись
18 30.01 – 02.02 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Реєструватись
19 30.01 – 02.02 Елементи програмування GeoGebra Script для створення динамічних математичних моделей. Мова програмування JavaScript Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 06.02 – 09.02 Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ Реєструватись
2 06.02 – 09.02 Тренінг за методикою Інтел "Навчання для майбутнього" (ІКТ у навчальних проєктах) Реєструватись
3 06.02 – 09.02 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів до НМТ / ЗНО з української мови та літератури Реєструватись
4 06.02 – 09.02 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Реєструватись
5 06.02 – 09.02 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Реєструватись
6 06.02 – 09.02 Імідж педагога: від стереотипів до інновацій Реєструватись
7 06.02 – 09.02 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу Реєструватись
8 06.02 – 09.02 Особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в початкових класах в контексті вимог Концепції Нової української школи Реєструватись
9 06.02 – 09.02 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
10 13.02 – 16.02 Сучасна історична й публіцистична література у застосуванні до курсу історії в НУШ Реєструватись
11 13.02 – 16.02 Організація дистанційного навчання педагогічних працівників Реєструватись
12 13.02 – 16.02 Медіаграмотність під час та після війни. Як управляти інформаційним потоком Реєструватись
13 13.02 – 16.02 Удосконалення фахової і психологічної компетентностей вчителя основ здоров’я Реєструватись
14 13.02 – 16.02 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Реєструватись
15 13.02 – 16.02 Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя – шлях до створення грамотного освітнього середовища НУШ Реєструватись
16 13.02 – 16.02 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Реєструватись
17 13.02 – 16.02 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
18 20.02 – 23.02 Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища Реєструватись
19 20.02 – 23.02 Особливості організацій освітнього середовища в контексті НУШ Реєструватись
20 20.02 – 23.02 Еколого-збалансований розвиток Вінницької області в контексті НУШ Реєструватись
21 20.02 – 23.02 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Реєструватись
22 20.02 – 23.02 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Реєструватись
23 20.02 – 23.02 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
24 27.02 – 02.03 Цифрові інструменти сучасного педагога Реєструватись
25 27.02 – 02.03 Мовленнєві компетентності педагогічних працівників у контексті НУШ Реєструватись
26 27.02 – 02.03 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Реєструватись
27 27.02 – 02.03 Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство Реєструватись
28 27.02 – 02.03 Педагогічна майстерня: сучасний урок технологій Реєструватись
29 27.02 – 02.03 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 06.03 – 09.03 Гео- та зовнішньополітичний контекст історичного буття України Реєструватись
2 06.03 – 09.03 Цифрові інструменти сучасного педагога Реєструватись
3 06.03 – 09.03 Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях Реєструватись
4 06.03 – 09.03 Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов Реєструватись
5 06.03 – 09.03 Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення Реєструватись
6 06.03 – 09.03 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Реєструватись
7 06.03 – 09.03 Scratch - перша сходинка до мистецтва програмування Реєструватись
8 13.03 – 16.03 Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників Реєструватись
9 13.03 – 16.03 Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ Реєструватись
10 13.03 – 16.03 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів до НМТ / ЗНО з української мови та літератури Реєструватись
11 13.03 – 16.03 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Реєструватись
12 13.03 – 16.03 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Реєструватись
13 13.03 – 16.03 Класний керівник у сучасному освітньому процесі Реєструватись
14 13.03 – 16.03 Основні аспекти проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки дитини. Корекція розвитку Реєструватись
15 20.03 – 23.03 Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища Реєструватись
16 20.03 – 23.03 Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ Реєструватись
17 20.03 – 23.03 Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу Реєструватись
18 20.03 – 23.03 Особливості організацій освітнього середовища в контексті НУШ Реєструватись
19 20.03 – 23.03 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Реєструватись
20 20.03 – 23.03 Формування цінностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» Реєструватись
21 20.03 – 23.03 Мова програмування Python як шлях до опанування новітніх технологій Реєструватись
22 27.03 – 30.03 Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога Реєструватись
23 27.03 – 30.03 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Реєструватись
24 27.03 – 30.03 Профілактика психотичних і не психотичних порушень в освітньому процесі Реєструватись
25 27.03 – 30.03 Імідж педагога: від стереотипів до інновацій Реєструватись
26 27.03 – 30.03 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Реєструватись
27 27.03 – 30.03 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Реєструватись
28 27.03 – 30.03 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 03.04 – 06.04 Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ Реєструватись
2 03.04 – 06.04 Організація дистанційного навчання педагогічних працівників Реєструватись
3 03.04 – 06.04 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу в контексті НУШ Реєструватись
4 03.04 – 06.04 Мовленнєві компетентності педагогічних працівників у контексті НУШ Реєструватись
5 03.04 – 06.04 Медіаграмотність під час та після війни. Як управляти інформаційним потоком Реєструватись
6 03.04 – 06.04 Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів Реєструватись
7 03.04 – 06.04 Steаm та робототехніка як невід‘ємні складові НУШ Реєструватись
8 03.04 – 06.04 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
9 10.04 – 13.04 Автономія закладу освіти: виклики та перспективи Реєструватись
10 10.04 – 13.04 Цифрові інструменти сучасного педагога Реєструватись
11 10.04 – 13.04 Класний керівник у сучасних освітніх реаліях Реєструватись
12 10.04 – 13.04 Розвиток фахової і здоров’язбережувальної компетентностей вчителя Реєструватись
13 10.04 – 13.04 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Реєструватись
14 10.04 – 13.04 Педагогічна майстерня: сучасний урок технологій Реєструватись
15 10.04 – 13.04 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
16 17.04 – 20.04 Історія повсякдення – складова сучасного курсу історії України Реєструватись
17 17.04 – 20.04 Цифрове портфоліо сучасного вчителя Реєструватись
18 17.04 – 20.04 Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ Реєструватись
19 17.04 – 20.04 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Реєструватись
20 17.04 – 20.04 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу Реєструватись
21 17.04 – 20.04 Аналіз художнього літературного твору в шкільній практиці Реєструватись
22 24.04 – 27.04 Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища Реєструватись
23 24.04 – 27.04 Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ Реєструватись
24 24.04 – 27.04 Мовно-комунікативна компетентність педагогів у контексті їхніх професійних компетентностей Реєструватись
25 24.04 – 27.04 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Реєструватись
26 24.04 – 27.04 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Реєструватись
27 24.04 – 27.04 Інфомедійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти Реєструватись
28 24.04 – 27.04 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 01.05 – 04.05 Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників Реєструватись
2 01.05 – 04.05 Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів Реєструватись
3 01.05 – 04.05 Людина в дзеркалі системного та нейробіологічного підходів: культурно-освітній вимір Реєструватись
4 01.05 – 04.05 Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя – шлях до створення грамотного освітнього середовища НУШ Реєструватись
5 01.05 – 04.05 Елементи програмування GeoGebra Script для створення динамічних математичних моделей. Мова програмування JavaScript Реєструватись
6 01.05 – 04.05 Особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в початкових класах в контексті вимог Концепції Нової української школи Реєструватись
7 15.05 – 18.05 Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога Реєструватись
8 15.05 – 18.05 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу в контексті НУШ Реєструватись
9 15.05 – 18.05 Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях Реєструватись
10 15.05 – 18.05 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Реєструватись
11 15.05 – 18.05 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Реєструватись
12 15.05 – 18.05 НУШ: реалізація ключової компетентності «підприємництво і підприємливість» при викладанні навчальних предметів Реєструватись
13 22.05 – 25.05 Виникнення й еволюція українства з найдавніших часів до сьогодення Реєструватись
14 22.05 – 25.05 Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ Реєструватись
15 22.05 – 25.05 Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища Реєструватись
16 22.05 – 25.05 Особливості організацій освітнього середовища в контексті НУШ Реєструватись
17 22.05 – 25.05 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Реєструватись
18 22.05 – 25.05 Інфомедійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти Реєструватись
19 22.05 – 25.05 Мобільні додатки в освітньому процесі вчителя Реєструватись
20 22.05 – 25.05 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
21 29.05 – 01.06 Впровадження steam-освіти у викладання природничих дисциплін на засадах екологічної естетики Реєструватись
22 29.05 – 01.06 Цифрові інструменти сучасного педагога Реєструватись
23 29.05 – 01.06 Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ Реєструватись
24 29.05 – 01.06 Формування соціально-побутової самостійності у дітей з порушеннями психофізичного розвитку Реєструватись
25 29.05 – 01.06 Основи біомеханіки та збереження здоров’я опорно-рухового апарату Реєструватись
26 29.05 – 01.06 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Реєструватись
27 29.05 – 01.06 Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов Реєструватись
28 29.05 – 01.06 НУШ: Фінансова грамотність як ключова компетентність Реєструватись