VT Wedding - шаблон joomla Mp3
Mobile menu

Статті

Освітні тренінги про Нову українську школу для вчителів Австрії від КЗВО «ВАБО»

«А як же працює система шкільної освіти в Україні?» Сьогодні це запитання ставлять собі багато австрійських вчителів, які тепер навчають і дітей з України. Щоб познайомити зацікавлених учителів з українською школою і таким чином бодай трохи полегшити їм інтегрування українських дітей у навчальний процес в Австрії, OeAD Cooperation Office Odessa (Австрія) запросили проректора з науково-педагогічної роботи та міжнародного співробітництва КЗВО «ВАБО» Олену Герасімову, провести оглядовий семінар щодо української системи шкільної освіти. Під час семінару говорили про реформу шкільної освіти під назвою «Нова українська школа», зміни, які відбулися і відбуваються в освітньому середовищі України, про те, як організована початкова і базова загальна середня освіта, як відбувається оцінювання результатів навчання школярів і про онлайн-навчання. Щирий подив в австрійських колег викликала інформація про те, що літні канікули в Україні починаються вже 5 червня і тривають аж до 1 вересня! Учасники семінару також були вражені тими змінами, які відбулися за останні роки, і тим, наскільки відкритою, сучасною та європейською стає система шкільної освіти в Україні. Щиро дякуємо усім учасникам за зацікавленість, а також за небайдужість і активну допомогу українським дітям.

279909985 327322382852225 8849628591667230210 n

280012130 327322369518893 2004772674325760253 n

280087020 327322469518883 1304984599052010078 n

Тренінг "Правила роботи з інформацією у воєнний час"

       5 квітня науково-педагогічні та педагогічні працівники КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» вкотре стали активними учасниками вебінару «Правила роботи з інформацією у воєнний час» медіаекспертки Олени Тараненко. Тренерка з медіаграмотності поінформувала про зміни й уточнення щодо поширення та перевірки інформації у воєнний період, щодо спростування фейків і протидії дезінформації, а також про трансформацію журналістських стандартів під час війни. Питання підвищення рівня медіаграмотності в умовах воєнних дій ‒ пріоритетне завдання, адже спроможність кожного з нас чинити опір інформаційній навалі дозволить ефективно опиратися впливу з боку країни-агресора. Пані Олена зосередила увагу на важливій ролі інформаційної гігієни, коли хибні думки, емоції (страх, паніка, відчай тощо) заважають критично оцінювати інформацію, аналізувати її перед тим, як поширювати в соціальних мережах. Учасники вебінару мали можливість на власних прикладах продемонструвати, які загрози несе нехтування вимог інфогігієни. Медіаекспертка наголосила, що кожний споживач інформації повинен володіти знаннями йуміннями щодо перевірки інформації, виявлення сумнівної або очевидно фейкової інформації, а також враховувати сучасні реалії і не поширювати повідомлення про пересування українських військ, про вибухи – зокрема, про що саме, де й коли вони почули.  

     За ініціативи проректора з науково-педагогічної роботи та міжнародного співробітництва КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» Герасімової Олени Володимирівни наш колектив декілька років поспіль бере активну участь у проєкті «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність», який реалізує Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) у партнерстві з Міністерством освіти і науки України та Академією Української преси та за підтримки посольств США й Великої Британії, але вперше ми говорили про те, що питання інформаційної безпеки – це питання збереження людського життя! Враховуючи сучасні реалії пам’ятаємо: не поширювати інформацію про пересування українських військ, не поширювати інформацію про вибухиі їхні наслідки, а головнене поширювати фейки.  

правила тренінг 05.04

Модуль на тему «Кризове втручання в освіті»

Першого квітня OeAD Cooperation Office Odessa Бюро кооперації в Одесі провели другий модуль на тему «Кризове втручання в освіті» з пані докторкою Барбарою Прайтлер. Цей модуль, як і перший викликав величезний інтерес.

Учасники виконували вправи та займалися наступними темами:

  • загроза – страх (реакції на страх),
  • вправи на зменшення страху фізіологічний рівень,
  • створення рамок для відчуття безпеки,
  • внутрішній спокій і захищеність,
  • безпечне місце всередині вас,
  • надання професійної допомоги,
  • «вдягнути» роль і знову її «зняти»,
  • принцип бадді-підтримки – інтервізія,
  • вправи на зняття стресу у парах.

Презентацію до доповіді та інші документи та поради можна завантажити до 11.04.2022 за наступним покликанням: https://tinyurl.com/2u67xrs4

277801494 306701451580985 1678646509457018229 n

277782892 306701471580983 4123946837293500042 n

277734608 306701684914295 7337259575420905132 n

277757806 306701548247642 9170146502210223386 n

277758666 306701574914306 5004356234546758592 n

277762853 306701671580963 6031299102894249461 n

277777741 306701438247653 8740007778097351695 n

Робота в українсько-австрійському проєкті «Цифровізація викладання»

8-9 грудня 2021 року команда Вінницької академії безперервної освіти разом із колегами з Одеської академії неперервної освіти розпочали роботу в українсько-австрійському проєкті «Цифровізація викладання», що спрямований на підтримку трансформаційних процесів в закладах освіти в умовах світової пандемії.

Стартував проєкт 17 листопада 2021 року онлайн-конференцією. Його реалізація в Україні триватиме до 2023 року. Інноваційний проєкт ініційовано Домініком Айзенманном, аташе з питань освіти Посольства Австрії в Україні, уповноваженого з питань освіти Міністерства освіти, науки та досліджень Австрії. Для Вінницького регіону даний проєкт є логічним продовженням плідного партнерства з австрійськими та українськими колегами у реалізації проєкту «Компетентності лідерства та менеджменту для розвитку якості в опорних школах» (2019–2021). Новим проєктом «Цифровізація викладання» бюро кооперації OeAD підтримує цифровізацію викладання в закладах-партнерах України. Кінцевим бенефіціаром реалізації проєкту є вчителі - розвиток їх цифрової компетентності, як результату підвищення кваліфікації на курсах змішаного навчання.

Згідно програми першого модуля викладачі-учасники тренінгу розробляли стратегічні цілі для реалізації цифрової стратегії в Україні, визначали роль, місце та функції закладів післядипломної педагогічної освіти в реалізації означеної стратегії в своєму регіоні.

Координатор проєкту у Вінницькій області – Герасімова Олена Володимирівна, проректор академії з науково-педагогічної роботи та міжнародного співробітництва, кандидат педагогічних наук, доцент.

Учасники – 17 викладачів з числа науково-педагогічних та наукових працівників академії.

0112222233333

Участь у роботі Міжнародної науково-практичної конференції

   6 грудня 2021 року, дитячим фондом ООН ЮНІСЕФ, Австрійською службою Міжнародної співпраці в галузі освіти та досліджень (ОеАD), Міністерством освіти і науки України, Департаментом гуманітарної політики, КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» та відділом «Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти» організовано та проведено в онлайн форматі на платформі ZoomМіжнародну науково-практичну конференція на тему «Стан інклюзивної освіти в Україні - конференція для стейкхолдерів» для представників: Вінницької академії безперервної освіти, місцевих адміністрацій, закладів дошкільної та загальної середньої освіти, директорів інклюзивно-ресурсних центрів Вінницької області».

Відповідно до програми на конференції висвічувалися різні питання щодо освіти дітей з особливими освітніми потребами.

Дякуємо, організаторам конференції за організацію та проведення, професійні актуальні виступи, презентації, зустріч та обмін досвідом.

Бажаємо успіхів, гарних результатів та співпраці!

зображення viber 2021 12 06 18 50 03 709

зображення viber 2021 12 06 18 49 48 520

зображення viber 2021 12 06 18 50 16 801

зображення viber 2021 12 06 18 50 35 975

зображення viber 2021 12 06 18 50 53 889

зображення viber 2021 12 06 18 51 19 931

зображення viber 2021 12 06 18 51 42 245