VT Wedding - шаблон joomla Mp3
Mobile menu

Articles

Інформаційно-методичне забезпечення

За матеріалами Кабінету Міністрів України
Постанова Кабінету Міністрів України № 396 від 09.04.2024 року Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2024 році
Розпорядження № 181-р від 24.02.2022 року Питання запровадження та забезпечення здійснення заходів правового режиму воєнного стану в Україні
Постанова Кабінету Міністрів України № 898 від 30.09.2020 року ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ базової середньої освіти
Постанова Кабінету Міністрів України від 10.07.2019 року № 636 Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах професійної(професійно-технічної) освіти
Постанова Кабінету Міністрів України від 10.07.2019 року № 635 Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах вищої освіти
Постанова Кабінету Міністрів України від 10.04.2019 року № 530 Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти
Постанова Кабінету Міністрів України від 06.032019 року № 221 Про затвердження Положення про спеціальну школу та Положення про навчально-реабілітаційний центр
Постанова Кабінет Міністрів України від 27.02.2019 року № 129 Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2019 році
Постанова Кабінет Міністрів України від 22.08.2018 року № 617 Деякі питання створення ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів
Постанова Кабінет Міністрів України від 22.08.2018 року № 615 Про затвердження Порядку використання у 2018 році коштів, передбачених у державному бюджеті на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами
Постанова Кабінет Міністрів України від 21.02.2018 року № 88 Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2018 році
Постанова Кабінет Міністрів України від 14.02.2018 року № 72 Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 року № 1096
Постанова Кабінет Міністрів України від 15.11.2017 року № 863 Про внесення змін до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами
Постанова Кабінет Міністрів України від 09.08.2017 року № 588 Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах
Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 року № 545
Постанова Кабінет Міністрів України від 14.02.2017 року № 88 Про порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами
Постанова Кабінет Міністрів України від 26.10.2016 року № 753 Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 року № 585
Постанова Кабінет Міністрів України від 27.09.2016 року № 671 Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України
Постанова Кабінет Міністрів України від 29.07.2015 року № 530 Про внесення змін до Положення про дошкільний навчальний заклад
Постанова Кабінет Міністрів України від 29.07.2015 року № 531 Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 346 і від 14 червня 2000 року № 963
Постанова Кабінету Міністрів України від 08.07.2015 року № 479 Про внесення змін у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року № 1298
Постанова Кабінету Міністрів України від 21.08.2013 року № 607 Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами
Постанова Кабінету Міністрів України від 18.07.2012 року № 635 Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 346 і від 14 червня 2000 року № 963
Постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 року № 872 Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах
Постанова Кабінету Міністрів України від 25.08.2004 року № 1096 Про встановлення розміру доплати за окремі види педагогічної діяльності
Постанова Кабінету Міністрів України від 23.04.2003 року № 585 Про встановлення строку навчання у загальноосвітніх навчальних закладах для дітей з особливими освітніми потребами
За матеріалами Міністерства освіти і науки України
Наказ МОН України від 13.05.2024 року № 669 Про затвердження переліку підручників та посібників для осіб з особливими освітніми потребами, що видаватимуться за кошти державного бюджету у 2024 році
Лист МОН України від 08.04.2024 року № 1/6067-24 Про стан травматизму серед здобувачів освіти та працівників закладів освіти за 2023 рік
Наказ МОН України від 18.03.2024 року № 347 Про деякі питання інформатизації інклюзивно-ресурсних центрів
Наказ МОН України від 20.02.2024 року № 205 Про проведення конкурсного відбору підручників та посібників для осіб з особливими освітніми потребами у 2024 році
Наказ МОН України від 19.08.2020 року № 1073 Про видання підручників та посібників для осіб з особливими освітніми потребами за кошти державного бюджету у 2020 році
Лист МОН України від 11.08.2020 року № 1/9-430 Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році
Лист МОН України від 22.07.2020 року № 1/9-391 Щодо трансформації санаторних шкіл (шкіл-інтернатів)
Наказ МОН України від 22.07.2020 року № 944 Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами
Наказ МОН України від 10.07.2020 року № 910 Про скасування наказу Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2020 року № 842
Лист МОН України від 25.06.2020 року № 1/9-348 Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти
Лист МОН України від 22.06.2020 року № 1/9-338 Щодо реалізації Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих питань завершення 2019/2020 навчального року»
Лист МОН України від 16.06.2020 року № 1/9-328 Щодо методичних рекомендацій з організації психолого-педагогічного консиліуму для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини
Лист МОН України від 04.06.2020 року № 1/9-302 Щодо надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами закладами освіти в літній період
Лист МОН України від 26.05.2020 року № 1/9-278 Щодо організації роботи інклюзивно-ресурсних центрів
Поради МОН України Як вчителям заповнити класний журнал після карантину
Наказ МОН України від 22.04.2020 року № 535 Про скасування наказу Міністерства освіти і науки України від 27.01.2020 року № 89 "Про проведення Всеукраїнського конкурсу “Ерудит” серед здобувачів освіти з порушенням слуху 12-х (13-х) класів закладів загальної середньої освіти у 2020 році
Лист МОН України № 1/9-185 від 03.04.2020 року Про організаційні засади роботи інклюзивно-ресурсних центрів в умовах карантину
Наказ МОН України від 18.10.2019 року № 1310 Про затвердження типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників для роботи в умовах інклюзивного навчанняв закладах загальної середньої освіти відповідно до вимог концепції "Нова українська школа"
Наказ МОН України від 10.07.2019 року № 955 Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12 січня 2016 року № 8
Наказ МОН України 21.06.2019 року № 873 Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 23 квітня 2018 року № 414
Про затвердження форми звітності з питань діяльності інклюзивно-ресурсних центрів та інструкції щодо її заповнення
Наказ МОН України від 17.05.2019 року № 671 Про деякі питання організації навчання фахівців інклюзивно-ресурсних центрів
Наказ МОЗ України від 08.05.2019 року № 1060 Про затвердження Критеріїв для розподілу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами та форми первинної облікової документації «Висновок про стан функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я дитини, що потребує інклюзивного навчання» та інструкції щодо її заповнення
Наказ МОН України від 01.04.2019 року № 423 Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, якінавчаються в інклюзивних та спеціальних групах закладів дошкільної освіти
Наказ МОН України від 27.02.2019 року № 271 Про приймання системи автоматизованої роботи інклюзивно – ресурсних центрів
Наказ МОН України від 24.07.2019 року № 917 Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 2 класу з порушеннями інтелектуального розвитку
Наказ МОН України від 17.04.2019 року № 515 Про надання грифа «рекомендовано Міністерством освіти і науки України» навчальній літературі для дітей з особливими освітніми потребами
Наказ МОН України від 06.09.2018 року № 977 Деякі питання комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами
Наказ МОН України від 16.08.2018 року № 917 Про внесення змін у додатки до наказу міністерства освіти і науки України від 26.07.2018 року № 814
Наказ МОН України від 26.07.2018 року № 816 Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями
Наказ МОН України від 26.07.2018 року № 815 Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12.06.2018 року № 627
Наказ МОН України від 26.07.2018 року № 814 Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами
Наказ МОН України від 26.07.2018 року № 813 Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти II ступеня для дітей з особливими освітніми потребами
Наказ МОН України від 25.06.2018 року № 693 Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами
Наказ МОН України від 21.06.2018 року № 668 Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами
Наказ МОН України від 12.06.2018 року № 627 Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами
Наказ МОН України від 08.06.2018 року № 609 Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти
Наказ МОН України від 03.05.2018 року № 447 Про затвердження Примірного переліку обладнання для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсного центру
Наказ МОН України від 23.04.2018 року № 414, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 травня 2018 року за № 582/32034 Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти
Наказ МОН України від 22.03.2018 року № 271 Про затвердження Примірного переліку корекційних засобів навчання та реабілітаційного обладнання для спеціальних закладів освіти
Наказ МОН України від 01.02.2018 року № 90 Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 06 грудня 2010 року № 1205
Наказ МОН України від 21.07.2017 року № 1081 Про затвердження Типового навчального плану для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня (початкова школа)
Наказ МОН України від 04.04.2017 року № 527 Про видання навчальної літератури для дітей з особливими освітніми потребами у 2017 році
Наказ МОН України від 26.09.2016 року № 1148 Про надання грифів Міністерства освіти і науки України навчальній літературі для дітей з особливими освітніми потребами
Наказ МОН України від 20.05.2016 року № 544 Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 04 листопада 2010 року № 1055
Наказ МОН України від 31.12.2015 року № 1436 Про затвердження Плану заходів щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі
Наказ МОН України від 06.02.2015 року № 104/52 Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах
Наказ МОН України від 01.10.2010 року № 912 Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання
Наказ МОН України від 06.12.2010 року № 1205 Про затвердження Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів
Наказ МОН України від 09.12.2010 року № 1224, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.12.2010 року за № 1412/18707 Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах
Наказ МОН України від 15.09.2008 року № 852, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22 грудня 2008 року за № 1219/15910 Положення про спеціальну загальноосвітню школу (школу-інтернат) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (не є чинним для загальноосвітньої школи)
Наказ МОН України від 20.02.2002 року № 128, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 06.03.2002 року за № 229/6517 Порядок поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах
КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти»
Лист КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» від 12.04.2022 року № 01/19-100 Про перенесення окремих курсів підвищення кваліфікації
Лист КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» від 05.04.2022 року № 01/19-97 Про перенесення окремих курсів підвищення кваліфікації
Лист КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» від 29.03.2022 року № 01/19-94 Про перенесення окремих курсів підвищення кваліфікації
Лист КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» від 14.03.2022 року № 01/19-90 Про організацію освітнього процесу з 21.03.2022
Лист КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» від 10.03.2022 року № 01/19-89 Про перенесення курсів підвищення кваліфікації, запланованих з 14.03.2022 до 18.03.2022
Лист КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» від 25.02.2022 року № 01/19-88 Про перенесення курсів підвищення кваліфікації, запланованих з 28.02.2022 до 04.03.2022
Лист КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" від 06.10.2020 року № 01/19-490 Пропозиції щодо підвищення кваліфікації керівних та педагогічних кадрів освіти у 2021 році
Додаток до листа КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" від 06.10.2020 року № 01/19-490 Фахові курси
Додаток до листа КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" від 06.10.2020 року № 01/19-490 Тематичні та авторські курси
Лист КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" від 21.08.2020 року № 01/19-428 Про проведення веб-конференції для методичної служби області
Додаток до листа КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" від 21.08.2020 року № 01/19-428 Графік
Додаток 1 до листа КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" від 21.08.2020 року № 01/19-428 Програма секційного засідання відділу суспільно-гуманітарної освіти
Додаток 2 до листа КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" від 21.08.2020 року № 01/19-428 Програма секційного засідання відділу української мови та літератури, мов національних меншин і зарубіжної літератури
Додаток 3 до листа КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" від 21.08.2020 року № 01/19-428 Програма секційного засідання відділу початкової освіти
Додаток 4 до листа КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" від 21.08.2020 року № 01/19-428 Програма секційного засідання відділу «Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти»
Додаток 5 до листа КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" від 21.08.2020 року № 01/19-428 Програма секційного засідання лабораторії хімії та лабораторії біології та екології
Додаток 6 до листа КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" від 21.08.2020 року № 01/19-428 Програма секційного засідання відділу культури та мистецтва
Лист КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" від 29.07.2020 року № 01/19-413 Про проведення семінару (вебінару)«Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями зору»
Додаток до листа КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" від 29.07.2020 року № 01/19-413 Навчально-тематичний план
Лист КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" від 23.05.2020 року № 01/19-346 Про підвищення кваліфікації у формі семінару (вебінару) для педагогічних працівників різних категорій проблеми «Основи інклюзивної освіти» 27.05.2020 року
Додаток до листа КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" від 23.05.2020 року № 01/19-346 Семінар. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників різних категорій за дистанційною формою навчання (6 год.)
Статут КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти"
Стратегічний план розвитку КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти"
Положення про організацію освітнього процесу в КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти"
Положення Про академічну мобільність учасників освітнього процесу
Кодекс академічної доброчесності та корпоративної етики КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти"
Положення про неформальну та інформальну освіту КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти"
Договір з Державною науково-технічною бібліотекою України Про надання доступу до електронних наукових баз даних