№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 07.01 – 10.01 | Цифрові інструменти сучасного педагога | Реєструватись |
2 | 13.01 – 16.01 | Збереження кардіологічного здоров’я та основи морфо-фізіології серцево-судинної системи | Реєструватись |
3 | 20.01 – 23.01 | Основи використання хмарних сервісів у роботі сучасного вчителя | Реєструватись |
4 | 20.01 – 23.01 | Інноваційні педагогічні підходи в освітньому процесі | Реєструватись |
5 | 20.01 – 23.01 | Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
6 | 20.01 – 23.01 | Олімпіадні задачі з інформаційних технологій (Word, Excel, PowerPoint, Access) | Реєструватись |
7 | 20.01 – 23.01 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
8 | 27.01 – 30.01 | Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ | Реєструватись |
9 | 27.01 – 30.01 | Психолого-педагогічна взаємодія з сучасними підлітками: виклики та шляхи реалізації | Реєструватись |
10 | 27.01 – 30.01 | Інновації навчально-методичного потенціалу у викладанні англійської мови в умовах європейських інтеграційних процесів | Реєструватись |
11 | 27.01 – 30.01 | Цифрове портфоліо сучасного педагога | Реєструватись |
12 | 27.01 – 30.01 | Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 03.02 – 06.02 | Виникнення й еволюція українства з найдавніших часів до сьогодення | Реєструватись |
2 | 03.02 – 06.02 | Організація музично-ігрової діяльності з дітьми в контексті наступності дошкільної та початкової освіти за вимогами НУШ | Реєструватись |
3 | 03.02 – 06.02 | Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу | Реєструватись |
4 | 03.02 – 06.02 | Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
5 | 03.02 – 06.02 | Геополітичні та психоісторичні виміри пізнання історії в контексті розвитку патріотизму і національнеої ідентичнисті | Реєструватись |
6 | 03.02 – 06.02 | Елементи програмування GeoGebra Script для створення динамічних математичних моделей. Мова програмування JavaScript | Реєструватись |
7 | 03.02 – 06.02 | Сертифікація як інструмент підвищення якості освіти | Реєструватись |
8 | 10.02 – 13.02 | Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу | Реєструватись |
9 | 10.02 – 13.02 | Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів /учениць до НМТ - 2025 з української мови | Реєструватись |
10 | 10.02 – 13.02 | Роль керівника закладу освіти в організації психоемоційної підтримки в кризовий період | Реєструватись |
11 | 10.02 – 13.02 | Цифрові інструменти сучасного педагога | Реєструватись |
12 | 10.02 – 13.02 | Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
13 | 10.02 – 13.02 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
14 | 17.02 – 20.02 | Цифрові інструменти сучасного педагога | Реєструватись |
15 | 17.02 – 20.02 | Аналіз художнього літературного твору в шкільній практиці | Реєструватись |
16 | 17.02 – 20.02 | Класний керівник у сучасному освітньому процесі: плекаємо стійкість | Реєструватись |
17 | 17.02 – 20.02 | Цифровий освітній програмний кейс вчителя НУШ | Реєструватись |
18 | 17.02 – 20.02 | НУШ: Фінансова грамотність як ключова компетентність | Реєструватись |
19 | 24.02 – 27.02 | Інтегративний підхід в організації освітнього процесу НУШ | Реєструватись |
20 | 24.02 – 27.02 | Класний керівник: виклики та можливості сьогодення | Реєструватись |
21 | 24.02 – 27.02 | Основи використання генеративного штучного інтелекту в освітній діяльності | Реєструватись |
22 | 24.02 – 27.02 | Професійне вигорання учасників освітнього процесу: технології розвитку стресостійкості та емоційної компетентності | Реєструватись |
23 | 24.02 – 27.02 | Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури | Реєструватись |
24 | 24.02 – 27.02 | Цікава фізкультура як бренд Нової української школи | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 03.03 – 06.03 | Сучасна історична й публіцистична література у застосуванні до курсу історії в НУШ | Реєструватись |
2 | 03.03 – 06.03 | Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ | Реєструватись |
3 | 03.03 – 06.03 | Психолого-педагогічні виклики сьогодення, шляхи вирішення | Реєструватись |
4 | 03.03 – 06.03 | Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу | Реєструватись |
5 | 03.03 – 06.03 | Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
6 | 03.03 – 06.03 | Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення | Реєструватись |
7 | 04.03 – 07.03 | Психолого-педагогічна взаємодія з сучасними підлітками: виклики та шляхи реалізації | Реєструватись |
8 | 10.03 – 13.03 | Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури | Реєструватись |
9 | 10.03 – 13.03 | Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
10 | 10.03 – 13.03 | Цифровий освітній програмний кейс вчителя НУШ | Реєструватись |
11 | 10.03 – 13.03 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
12 | 17.03 – 20.03 | Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ | Реєструватись |
13 | 17.03 – 20.03 | Розвиток навичок критичного і креативного мислення в педагогів у контексті їхніх професійних компетентностей | Реєструватись |
14 | 17.03 – 20.03 | Технології збереження ментального здоров'я учасників освітнього процесу: практичні кейси | Реєструватись |
15 | 17.03 – 20.03 | Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру | Реєструватись |
16 | 17.03 – 20.03 | Основи використання генеративного штучного інтелекту в освітній діяльності | Реєструватись |
17 | 17.03 – 20.03 | Використання активних методів навчання та розвиток критичного мислення і творчих здібностей учнів при викладанні географії у 7-8 класах НУШ | Реєструватись |
18 | 24.03 – 27.03 | Психосоціальна підтримка учнів та самодопомога педагогів в умовах війни й повоєнного відновлення | Реєструватись |
19 | 24.03 – 27.03 | STEM-освіта як інноваційний підхід у формуванні пізнавальної активності та дослідницької діяльності учнів | Реєструватись |
20 | 24.03 – 27.03 | Цифрові інструменти сучасного педагога | Реєструватись |
21 | 24.03 – 27.03 | Цікава фізкультура як бренд Нової української школи | Реєструватись |
22 | 24.03 – 27.03 | Canva та Figma – потужні інструменти графічного дизайна для повсякденної роботи вчителя | Реєструватись |
23 | 24.03 – 27.03 | Використання засобів STEAM -освіти в процесі викладання навчальних предметів мистецької освітньої галузі | Реєструватись |
24 | 31.03 – 03.04 | Основи ІКТ для сучасного педагога | Реєструватись |
25 | 31.03 – 03.04 | Імідж педагога: від стереотипів до інновацій | Реєструватись |
26 | 31.03 – 03.04 | Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя в освітньому просторі НУШ | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 07.04 – 10.04 | Видатні історичні особи в курсі історії України та всесвітньої історії | Реєструватись |
2 | 07.04 – 10.04 | Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ | Реєструватись |
3 | 07.04 – 10.04 | Класний керівник: виклики та можливості сьогодення | Реєструватись |
4 | 07.04 – 10.04 | Ефективні інструменти підготовки грантових проєктів та проведення їх презентації | Реєструватись |
5 | 07.04 – 10.04 | Організація ефективного навчання хімії у Новій українській школі | Реєструватись |
6 | 07.04 – 10.04 | Основи веб-дизайну. Прості рецепти освітянину | Реєструватись |
7 | 14.04 – 17.04 | Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ | Реєструватись |
8 | 14.04 – 17.04 | Автономія закладів освіти в умовах трансформаційних процесів | Реєструватись |
9 | 14.04 – 17.04 | Реалізація ідей НУШ на уроках мовно-літературної освітньої галузі (українська мова, українська література, зарубіжна література). 7-9 клас | Реєструватись |
10 | 14.04 – 17.04 | Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру | Реєструватись |
11 | 14.04 – 17.04 | Класний керівник у сучасному освітньому процесі: плекаємо стійкість | Реєструватись |
12 | 21.04– 24.04 | Плекання резилієнтності в закладі освіти | Реєструватись |
13 | 21.04– 24.04 | Психолого-педагогічна взаємодія з сучасними підлітками: виклики та шляхи реалізації | Реєструватись |
14 | 21.04– 24.04 | Підготовка та проведення ефективних презентацій для здійснення освітньої діяльності | Реєструватись |
15 | 21.04– 24.04 | Професійне вигорання учасників освітнього процесу: технології розвитку стресостійкості та емоційної компетентності | Реєструватись |
16 | 28.04 – 01.05 | Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ | Реєструватись |
17 | 28.04 – 01.05 | Основи використання генеративного штучного інтелекту в освітній діяльності | Реєструватись |
18 | 28.04 – 01.05 | Інноваційні педагогічні підходи в освітньому процесі | Реєструватись |
19 | 28.04 – 01.05 | Цікава фізкультура як бренд Нової української школи | Реєструватись |
20 | 28.04 – 01.05 | Реалізація ідей НУШ при навчанні біології та хімії учнів базової середньої школи (7-8 класи) | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 05.05 – 08.05 | Психосоціальна підтримка учнів та самодопомога педагогів в умовах війни й повоєнного відновлення | Реєструватись |
2 | 05.05 – 08.05 | Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу | Реєструватись |
3 | 05.05 – 08.05 | Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
4 | 05.05 – 08.05 | Canva та Figma – потужні інструменти графічного дизайна для повсякденної роботи вчителя | Реєструватись |
5 | 12.05 – 15.05 | Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ | Реєструватись |
6 | 12.05 – 15.05 | Реалізація ідей НУШ на уроках мовно-літературної освітньої галузі (українська мова, українська література, зарубіжна література). 7-9 клас | Реєструватись |
7 | 12.05 – 15.05 | Основи використання генеративного штучного інтелекту в освітній діяльності | Реєструватись |
8 | 12.05 – 15.05 | Мова програмування Python як шлях до опанування новітніх технологій | Реєструватись |
9 | 19.05 – 22.05 | Партнерські відносини з батьками: сучасні стратегії та підходи | Реєструватись |
10 | 19.05 – 22.05 | Цифрові інструменти створення інтегрованих уроків в контексті НУШ | Реєструватись |
11 | 19.05 – 22.05 | Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
12 | 19.05 – 22.05 | Особливості навчання інтегрованого курсу природничої освітньої галузі: від модельних навчальних програм до практики втілення | Реєструватись |
13 | 19.05 – 22.05 | Особливості сучасного уроку біології в контексті НУШ: вимоги та принципи організації | Реєструватись |
14 | 19.05 – 22.05 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
15 | 26.05 – 29.05 | Аспекти усного і писемного ділового мовлення. Корпоративна етика | Реєструватись |
16 | 26.05 – 29.05 | Формування цінностей та компетентностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» | Реєструватись |
17 | 26.05 – 29.05 | Впровадження steam-освіти у викладання шкільних дисциплін на засадах екологічної естетики | Реєструватись |
18 | 26.05 – 29.05 | Технології збереження ментального здоров'я учасників освітнього процесу: практичні кейси | Реєструватись |
19 | 26.05 – 29.05 | Збереження кардіологічного здоров’я та основи морфо-фізіології серцево-судинної системи | Реєструватись |
20 | 26.05 – 29.05 | Canva та Figma – потужні інструменти графічного дизайна для повсякденної роботи вчителя | Реєструватись |
21 | 26.05 – 29.05 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 02.06 – 05.06 | Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ | Реєструватись |
2 | 02.06 – 05.06 | Психосоціальна підтримка учнів та самодопомога педагогів в умовах війни й повоєнного відновлення | Реєструватись |
3 | 02.06 – 05.06 | Основи ІКТ для сучасного педагога | Реєструватись |
4 | 02.06 – 05.06 | Фізична реабілітація та здоров’язбережувальні технології: проблеми, реалії та перспективи | Реєструватись |
5 | 02.06 – 05.06 | 3D графіка та моделювання - вимога сьогодення | Реєструватись |
6 | 02.06 – 05.06 | Особливості викладання фізичної культури в початкових класах в контексті НУШ | Реєструватись |
7 | 09.06 – 12.06 | Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ | Реєструватись |
8 | 09.06 – 12.06 | Мистецтво взаємодії учасників освітнього процесу: практики відновної комунікації | Реєструватись |
9 | 09.06 – 12.06 | Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
10 | 09.06 – 12.06 | Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру | Реєструватись |
11 | 09.06 – 12.06 | Реалізація ідей НУШ при навчанні біології та хімії учнів базової середньої школи (7-8 класи) | Реєструватись |
12 | 09.06 – 12.06 | НУШ: Фінансова грамотність як ключова компетентність | Реєструватись |
13 | 09.06 – 12.06 | Особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в початкових класах в контексті вимог Концепції Нової української школи | Реєструватись |
14 | 09.06 – 12.06 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
15 | 16.06 – 19.06 | Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ | Реєструватись |
16 | 16.06 – 19.06 | Реалізація ідей НУШ на уроках мовно-літературної освітньої галузі (українська мова, українська література, зарубіжна література). 5-6 клас | Реєструватись |
17 | 16.06 – 19.06 | Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство | Реєструватись |
18 | 16.06 – 19.06 | Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
19 | 16.06 – 19.06 | Цифровий освітній програмний кейс вчителя НУШ | Реєструватись |
20 | 16.06 – 19.06 | STEM - освіта як одна із складових реалізації Концепції «Нова українська школа». STEM - компетентність вчителя математики | Реєструватись |
21 | 16.06 – 20.06 | Використання активних методів навчання та розвиток критичного мислення і творчих здібностей учнів при викладанні географії у 7-8 класах НУШ | Реєструватись |
22 | 16.06 – 19.06 | Психолого-педагогічна взаємодія з сучасними підлітками: виклики та шляхи реалізації | Реєструватись |
23 | 23.06 – 26.06 | Освітнє середовище як чинник та інструмент розбудови освітнього простору | Реєструватись |
24 | 23.06 – 26.06 | Усвідомлене читання засобами словесності: теорія і практика впровадження в контексті вимог НУШ | Реєструватись |
25 | 23.06 – 26.06 | STEM-освіта як інноваційний підхід у формуванні пізнавальної активності та дослідницької діяльності учнів | Реєструватись |
26 | 23.06 – 26.06 | Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
27 | 23.06 – 26.06 | Психолого-педагогічні виклики сьогодення, шляхи вирішення | Реєструватись |
28 | 23.06 – 26.06 | Концептуальні інноваційні та наукові підходи у викладанні географії в 9-11 класах | Реєструватись |
29 | 23.06 – 26.06 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
30 | 30.06 – 03.07 | Психолого-педагогічні методи та інструменти роботи з психологічною травмою, обумовленою воєнним станом | Реєструватись |
31 | 30.06 – 03.07 | Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру | Реєструватись |
32 | 30.06 – 03.07 | Цифровий освітній програмний кейс вчителя НУШ | Реєструватись |
33 | 30.06 – 03.07 | Психосоціальна підтримка учнів та самодопомога педагогів в умовах війни й повоєнного відновлення | Реєструватись |
34 | 30.06 – 03.07 | Ключові підходи НУШ: теорія і практика впровадження в мовно-літературну освітню галузь | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 25.08 – 28.08 | Цифрові інструменти управління закладом освіти | Реєструватись |
2 | 25.08 – 28.08 | Реалізація ідей НУШ на уроках мовно-літературної освітньої галузі (українська мова, українська література, зарубіжна література). 5-6 клас | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 01.09 – 04.09 | Історія повсякдення – складова сучасного курсу історії України | Реєструватись |
2 | 01.09 – 04.09 | Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ | Реєструватись |
3 | 01.09 – 04.09 | Фізична реабілітація та здоров’язбережувальні технології: проблеми, реалії та перспективи | Реєструватись |
4 | 08.09 – 11.09 | Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ | Реєструватись |
5 | 08.09 – 11.09 | Реалізація ідей НУШ на уроках мовно-літературної освітньої галузі (українська мова, українська література, зарубіжна література). 7-9 клас | Реєструватись |
6 | 08.09 – 11.09 | Основи використання генеративного штучного інтелекту в освітній діяльності | Реєструватись |
7 | 08.09 – 11.09 | Цифровий освітній програмний кейс вчителя НУШ | Реєструватись |
8 | 15.09 – 18.09 | Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ | Реєструватись |
9 | 15.09 – 18.09 | Цифрові інструменти створення інтегрованих уроків в контексті НУШ | Реєструватись |
10 | 15.09 – 18.09 | Психолого-педагогічна взаємодія з сучасними підлітками: виклики та шляхи реалізації | Реєструватись |
11 | 15.09 – 18.09 | Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
12 | 22.09 – 25.09 | Професійне вигорання учасників освітнього процесу: технології розвитку стресостійкості та емоційної компетентності | Реєструватись |
13 | 22.09 – 25.09 | Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ | Реєструватись |
14 | 22.09 – 25.09 | Педагогічні умови розвитку обдарованої особистості в ЗЗСО | Реєструватись |
15 | 22.09 – 25.09 | Формування персонального бренду сучасного вчителя | Реєструватись |
16 | 22.09 – 25.09 | Фізична реабілітація та здоров’язбережувальні технології: проблеми, реалії та перспективи | Реєструватись |
17 | 22.09 – 25.09 | Підготовка учнів до складання НМТ з математики | Реєструватись |
18 | 29.09 – 02.10 | Партнерські відносини з батьками: сучасні стратегії та підходи | Реєструватись |
19 | 29.09 – 02.10 | Інноваційні підходи до управління закладом освіти | Реєструватись |
20 | 29.09 – 02.10 | Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
21 | 29.09 – 02.10 | Особливості законодавчих норм, які регулюють соціально-трудові відносини у сфері освіти | Реєструватись |
22 | 29.09 – 02.10 | Практикум з програмування. Розв'язування олімпіадних задач | Реєструватись |
23 | 29.09 – 02.10 | Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя в освітньому просторі НУШ | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 06.10 – 09.10 | Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ | Реєструватись |
2 | 06.10 – 09.10 | Міжмистецька та міжпредметна інтеграція у викладанні навчальних дисциплін за вимогами НУШ | Реєструватись |
3 | 06.10 – 09.10 | Імідж педагога: від стереотипів до інновацій | Реєструватись |
4 | 06.10 – 09.10 | Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу | Реєструватись |
5 | 06.10 – 09.10 | Canva та Figma – потужні інструменти графічного дизайна для повсякденної роботи вчителя | Реєструватись |
6 | 13.10 – 16.10 | Видатні історичні особи в курсі історії України та всесвітньої історії | Реєструватись |
7 | 13.10 – 16.10 | Розвиток навичок критичного і креативного мислення в педагогів у контексті їхніх професійних компетентностей | Реєструватись |
8 | 13.10 – 16.10 | Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ | Реєструватись |
9 | 13.10 – 16.10 | Психосоціальна підтримка учнів та самодопомога педагогів в умовах війни й повоєнного відновлення | Реєструватись |
10 | 13.10 – 16.10 | Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
11 | 13.10 – 16.10 | Формування безпечного інформаційно-освітнього середовища в умовах НУШ | Реєструватись |
12 | 13.10 – 16.10 | Психолого-педагогічні виклики сьогодення, шляхи вирішення | Реєструватись |
13 | 20.10– 23.10 | Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ | Реєструватись |
14 | 20.10– 23.10 | Інфомедійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти | Реєструватись |
15 | 20.10– 23.10 | Екологічні аспекти формування здоров’язберігаючих компетентностей учнів в контексті НУШ | Реєструватись |
16 | 20.10– 23.10 | Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство | Реєструватись |
17 | 20.10– 23.10 | 3D графіка та моделювання - вимога сьогодення | Реєструватись |
18 | 27.10 – 30.10 | Технології збереження ментального здоров'я учасників освітнього процесу: практичні кейси | Реєструватись |
19 | 27.10 – 30.10 | Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ | Реєструватись |
20 | 27.10 – 30.10 | Психолого-педагогічна взаємодія з сучасними підлітками: виклики та шляхи реалізації | Реєструватись |
21 | 27.10 – 30.10 | Цікава фізкультура як бренд Нової української школи | Реєструватись |
22 | 27.10 – 30.10 | Використання активних методів навчання та розвиток критичного мислення і творчих здібностей учнів при викладанні географії у 7-8 класах НУШ | Реєструватись |
23 | 27.10 – 30.10 | Особливості викладання фізичної культури в початкових класах в контексті НУШ | Реєструватись |
24 | 27.10 – 30.10 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 03.11 – 06.11 | Ефективні інструменти управління закладом освіти | Реєструватись |
2 | 03.11 – 06.11 | STEM-освіта як інноваційний підхід у формуванні пізнавальної активності та дослідницької діяльності учнів | Реєструватись |
3 | 03.11 – 06.11 | Інфомедійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти | Реєструватись |
4 | 03.11 – 06.11 | Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
5 | 03.11 – 06.11 | Canva та Figma – потужні інструменти графічного дизайна для повсякденної роботи вчителя | Реєструватись |
6 | 10.11 – 13.11 | Видатні історичні особи в курсі історії України та всесвітньої історії | Реєструватись |
7 | 10.11 – 13.11 | Партнерські відносини з батьками: сучасні стратегії та підходи | Реєструватись |
8 | 10.11 – 13.11 | Цифрові інструменти сучасного педагога | Реєструватись |
9 | 10.11 – 13.11 | Недискримінаційний підхід в освітньому процесі в умовах реалізації Концепції НУШ | Реєструватись |
10 | 10.11 – 13.11 | Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя в освітньому просторі НУШ | Реєструватись |
11 | 10.11 – 13.11 | Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів /учениць до НМТ - 2025 з української мови | Реєструватись |
12 | 17.11 – 20.11 | Інтегративний підхід в організації освітнього процесу НУШ | Реєструватись |
13 | 17.11 – 20.11 | Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
14 | 17.11 – 20.11 | Інноваційні педагогічні підходи в освітньому процесі | Реєструватись |
15 | 17.11 – 20.11 | Steаm та робототехніка як невід‘ємні складові НУШ | Реєструватись |
16 | 24.11 – 27.11 | Класний керівник: виклики та можливості сьогодення | Реєструватись |
17 | 24.11 – 27.11 | Професійне вигорання учасників освітнього процесу: технології розвитку стресостійкості та емоційної компетентності | Реєструватись |
18 | 24.11 – 27.11 | Збереження кардіологічного здоров’я та основи морфо-фізіології серцево-судинної системи | Реєструватись |
19 | 24.11 – 27.11 | Проєктна діяльність педагогічних працівників як ключова умова особистого зростання та розвитку в умовах Нової української школи | Реєструватись |
20 | 24.11 – 27.11 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 01.12 – 04.12 | Плекання резилієнтності в закладі освіти | Реєструватись |
2 | 01.12 – 04.12 | Психосоціальна підтримка учнів та самодопомога педагогів в умовах війни й повоєнного відновлення | Реєструватись |
3 | 01.12 – 04.12 | Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури | Реєструватись |
4 | 01.12 – 04.12 | Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення | Реєструватись |
5 | 01.12 – 04.12 | Класний керівник у сучасному освітньому процесі: плекаємо стійкість | Реєструватись |
6 | 01.12 – 04.12 | Цифровий освітній програмний кейс вчителя НУШ | Реєструватись |
7 | 08.12 – 11.12 | Психолого-педагогічні методи та інструменти роботи з психологічною травмою, обумовленою воєнним станом | Реєструватись |
8 | 08.12 – 11.12 | Canva та Figma – потужні інструменти графічного дизайна для повсякденної роботи вчителя | Реєструватись |
9 | 08.12 – 11.12 | Основи використання генеративного штучного інтелекту в освітній діяльності | Реєструватись |
10 | 08.12 – 11.12 | Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру | Реєструватись |