VT Wedding - шаблон joomla Mp3
Mobile menu

Articles

Тематичні курси

Фахові курси Тематичні курси Тематичні курси (15 год). ПСИХОЛОГІЯ Тематичні курси (15 год). ІНКЛЮЗІЯ

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 07.01 – 10.01 Цифрові інструменти сучасного педагога Реєструватись
2 13.01 – 16.01 Збереження кардіологічного здоров’я та основи морфо-фізіології серцево-судинної системи Реєструватись
3 20.01 – 23.01 Основи використання хмарних сервісів у роботі сучасного вчителя Реєструватись
4 20.01 – 23.01 Інноваційні педагогічні підходи в освітньому процесі Реєструватись
5 20.01 – 23.01 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
6 20.01 – 23.01 Олімпіадні задачі з інформаційних технологій (Word, Excel, PowerPoint, Access) Реєструватись
7 20.01 – 23.01 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
8 27.01 – 30.01 Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ Реєструватись
9 27.01 – 30.01 Психолого-педагогічна взаємодія з сучасними підлітками: виклики та шляхи реалізації Реєструватись
10 27.01 – 30.01 Інновації навчально-методичного потенціалу у викладанні англійської мови в умовах європейських інтеграційних процесів Реєструватись
11 27.01 – 30.01 Цифрове портфоліо сучасного педагога Реєструватись
12 27.01 – 30.01 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 03.02 – 06.02 Виникнення й еволюція українства з найдавніших часів до сьогодення Реєструватись
2 03.02 – 06.02 Організація музично-ігрової діяльності з дітьми в контексті наступності дошкільної та початкової освіти за вимогами НУШ Реєструватись
3 03.02 – 06.02 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Реєструватись
4 03.02 – 06.02 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
5 03.02 – 06.02 Геополітичні та психоісторичні виміри пізнання історії в контексті розвитку патріотизму і національнеої ідентичнисті Реєструватись
6 03.02 – 06.02 Елементи програмування GeoGebra Script для створення динамічних математичних моделей. Мова програмування JavaScript Реєструватись
7 03.02 – 06.02 Сертифікація як інструмент підвищення якості освіти Реєструватись
8 10.02 – 13.02 Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу Реєструватись
9 10.02 – 13.02 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів /учениць до НМТ - 2025 з української мови Реєструватись
10 10.02 – 13.02 Роль керівника закладу освіти в організації психоемоційної підтримки в кризовий період Реєструватись
11 10.02 – 13.02 Цифрові інструменти сучасного педагога Реєструватись
12 10.02 – 13.02 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
13 10.02 – 13.02 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
14 17.02 – 20.02 Цифрові інструменти сучасного педагога Реєструватись
15 17.02 – 20.02 Аналіз художнього літературного твору в шкільній практиці Реєструватись
16 17.02 – 20.02 Класний керівник у сучасному освітньому процесі: плекаємо стійкість Реєструватись
17 17.02 – 20.02 Цифровий освітній програмний кейс вчителя НУШ Реєструватись
18 17.02 – 20.02 НУШ: Фінансова грамотність як ключова компетентність Реєструватись
19 24.02 – 27.02 Інтегративний підхід в організації освітнього процесу НУШ Реєструватись
20 24.02 – 27.02 Класний керівник: виклики та можливості сьогодення Реєструватись
21 24.02 – 27.02 Основи використання генеративного штучного інтелекту в освітній діяльності Реєструватись
22 24.02 – 27.02 Професійне вигорання учасників освітнього процесу: технології розвитку стресостійкості та емоційної компетентності Реєструватись
23 24.02 – 27.02 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Реєструватись
24 24.02 – 27.02 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 03.03 – 06.03 Сучасна історична й публіцистична література у застосуванні до курсу історії в НУШ Реєструватись
2 03.03 – 06.03 Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ Реєструватись
3 03.03 – 06.03 Психолого-педагогічні виклики сьогодення, шляхи вирішення Реєструватись
4 03.03 – 06.03 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Реєструватись
5 03.03 – 06.03 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
6 03.03 – 06.03 Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення Реєструватись
7 04.03 – 07.03 Психолого-педагогічна взаємодія з сучасними підлітками: виклики та шляхи реалізації Реєструватись
8 10.03 – 13.03 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Реєструватись
9 10.03 – 13.03 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
10 10.03 – 13.03 Цифровий освітній програмний кейс вчителя НУШ Реєструватись
11 10.03 – 13.03 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
12 17.03 – 20.03 Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ Реєструватись
13 17.03 – 20.03 Розвиток навичок критичного і креативного мислення в педагогів у контексті їхніх професійних компетентностей Реєструватись
14 17.03 – 20.03 Технології збереження ментального здоров'я учасників освітнього процесу: практичні кейси Реєструватись
15 17.03 – 20.03 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Реєструватись
16 17.03 – 20.03 Основи використання генеративного штучного інтелекту в освітній діяльності Реєструватись
17 17.03 – 20.03 Використання активних методів навчання та розвиток критичного мислення і творчих здібностей учнів при викладанні географії у 7-8 класах НУШ Реєструватись
18 24.03 – 27.03 Психосоціальна підтримка учнів та самодопомога педагогів в умовах війни й повоєнного відновлення Реєструватись
19 24.03 – 27.03 STEM-освіта як інноваційний підхід у формуванні пізнавальної активності та дослідницької діяльності учнів Реєструватись
20 24.03 – 27.03 Цифрові інструменти сучасного педагога Реєструватись
21 24.03 – 27.03 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Реєструватись
22 24.03 – 27.03 Canva та Figma – потужні інструменти графічного дизайна для повсякденної роботи вчителя Реєструватись
23 24.03 – 27.03 Використання засобів STEAM -освіти в процесі викладання навчальних предметів мистецької освітньої галузі Реєструватись
24 31.03 – 03.04 Основи ІКТ для сучасного педагога Реєструватись
25 31.03 – 03.04 Імідж педагога: від стереотипів до інновацій Реєструватись
26 31.03 – 03.04 Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя в освітньому просторі НУШ Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 07.04 – 10.04 Видатні історичні особи в курсі історії України та всесвітньої історії Реєструватись
2 07.04 – 10.04 Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ Реєструватись
3 07.04 – 10.04 Класний керівник: виклики та можливості сьогодення Реєструватись
4 07.04 – 10.04 Ефективні інструменти підготовки грантових проєктів та проведення їх презентації Реєструватись
5 07.04 – 10.04 Організація ефективного навчання хімії у Новій українській школі Реєструватись
6 07.04 – 10.04 Основи веб-дизайну. Прості рецепти освітянину Реєструватись
7 14.04 – 17.04 Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ Реєструватись
8 14.04 – 17.04 Автономія закладів освіти в умовах трансформаційних процесів Реєструватись
9 14.04 – 17.04 Реалізація ідей НУШ на уроках мовно-літературної освітньої галузі (українська мова, українська література, зарубіжна література). 7-9 клас Реєструватись
10 14.04 – 17.04 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Реєструватись
11 14.04 – 17.04 Класний керівник у сучасному освітньому процесі: плекаємо стійкість Реєструватись
12 21.04– 24.04 Плекання резилієнтності в закладі освіти Реєструватись
13 21.04– 24.04 Психолого-педагогічна взаємодія з сучасними підлітками: виклики та шляхи реалізації Реєструватись
14 21.04– 24.04 Підготовка та проведення ефективних презентацій для здійснення освітньої діяльності Реєструватись
15 21.04– 24.04 Професійне вигорання учасників освітнього процесу: технології розвитку стресостійкості та емоційної компетентності Реєструватись
16 28.04 – 01.05 Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ Реєструватись
17 28.04 – 01.05 Основи використання генеративного штучного інтелекту в освітній діяльності Реєструватись
18 28.04 – 01.05 Інноваційні педагогічні підходи в освітньому процесі Реєструватись
19 28.04 – 01.05 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Реєструватись
20 28.04 – 01.05 Реалізація ідей НУШ при навчанні біології та хімії учнів базової середньої школи (7-8 класи) Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 05.05 – 08.05 Психосоціальна підтримка учнів та самодопомога педагогів в умовах війни й повоєнного відновлення Реєструватись
2 05.05 – 08.05 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Реєструватись
3 05.05 – 08.05 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
4 05.05 – 08.05 Canva та Figma – потужні інструменти графічного дизайна для повсякденної роботи вчителя Реєструватись
5 12.05 – 15.05 Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ Реєструватись
6 12.05 – 15.05 Реалізація ідей НУШ на уроках мовно-літературної освітньої галузі (українська мова, українська література, зарубіжна література). 7-9 клас Реєструватись
7 12.05 – 15.05 Основи використання генеративного штучного інтелекту в освітній діяльності Реєструватись
8 12.05 – 15.05 Мова програмування Python як шлях до опанування новітніх технологій Реєструватись
9 19.05 – 22.05 Партнерські відносини з батьками: сучасні стратегії та підходи Реєструватись
10 19.05 – 22.05 Цифрові інструменти створення інтегрованих уроків в контексті НУШ Реєструватись
11 19.05 – 22.05 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
12 19.05 – 22.05 Особливості навчання інтегрованого курсу природничої освітньої галузі: від модельних навчальних програм до практики втілення Реєструватись
13 19.05 – 22.05 Особливості сучасного уроку біології в контексті НУШ: вимоги та принципи організації Реєструватись
14 19.05 – 22.05 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
15 26.05 – 29.05 Аспекти усного і писемного ділового мовлення. Корпоративна етика Реєструватись
16 26.05 – 29.05 Формування цінностей та компетентностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» Реєструватись
17 26.05 – 29.05 Впровадження steam-освіти у викладання шкільних дисциплін на засадах екологічної естетики Реєструватись
18 26.05 – 29.05 Технології збереження ментального здоров'я учасників освітнього процесу: практичні кейси Реєструватись
19 26.05 – 29.05 Збереження кардіологічного здоров’я та основи морфо-фізіології серцево-судинної системи Реєструватись
20 26.05 – 29.05 Canva та Figma – потужні інструменти графічного дизайна для повсякденної роботи вчителя Реєструватись
21 26.05 – 29.05 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 02.06 – 05.06 Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ Реєструватись
2 02.06 – 05.06 Психосоціальна підтримка учнів та самодопомога педагогів в умовах війни й повоєнного відновлення Реєструватись
3 02.06 – 05.06 Основи ІКТ для сучасного педагога Реєструватись
4 02.06 – 05.06 Фізична реабілітація та здоров’язбережувальні технології: проблеми, реалії та перспективи Реєструватись
5 02.06 – 05.06 3D графіка та моделювання - вимога сьогодення Реєструватись
6 02.06 – 05.06 Особливості викладання фізичної культури в початкових класах в контексті НУШ Реєструватись
7 09.06 – 12.06 Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ Реєструватись
8 09.06 – 12.06 Мистецтво взаємодії учасників освітнього процесу: практики відновної комунікації Реєструватись
9 09.06 – 12.06 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
10 09.06 – 12.06 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Реєструватись
11 09.06 – 12.06 Реалізація ідей НУШ при навчанні біології та хімії учнів базової середньої школи (7-8 класи) Реєструватись
12 09.06 – 12.06 НУШ: Фінансова грамотність як ключова компетентність Реєструватись
13 09.06 – 12.06 Особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в початкових класах в контексті вимог Концепції Нової української школи Реєструватись
14 09.06 – 12.06 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
15 16.06 – 19.06 Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ Реєструватись
16 16.06 – 19.06 Реалізація ідей НУШ на уроках мовно-літературної освітньої галузі (українська мова, українська література, зарубіжна література). 5-6 клас Реєструватись
17 16.06 – 19.06 Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство Реєструватись
18 16.06 – 19.06 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
19 16.06 – 19.06 Цифровий освітній програмний кейс вчителя НУШ Реєструватись
20 16.06 – 19.06 STEM - освіта як одна із складових реалізації Концепції «Нова українська школа». STEM - компетентність вчителя математики Реєструватись
21 16.06 – 20.06 Використання активних методів навчання та розвиток критичного мислення і творчих здібностей учнів при викладанні географії у 7-8 класах НУШ Реєструватись
22 16.06 – 19.06 Психолого-педагогічна взаємодія з сучасними підлітками: виклики та шляхи реалізації Реєструватись
23 23.06 – 26.06 Освітнє середовище як чинник та інструмент розбудови освітнього простору Реєструватись
24 23.06 – 26.06 Усвідомлене читання засобами словесності: теорія і практика впровадження в контексті вимог НУШ Реєструватись
25 23.06 – 26.06 STEM-освіта як інноваційний підхід у формуванні пізнавальної активності та дослідницької діяльності учнів Реєструватись
26 23.06 – 26.06 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
27 23.06 – 26.06 Психолого-педагогічні виклики сьогодення, шляхи вирішення Реєструватись
28 23.06 – 26.06 Концептуальні інноваційні та наукові підходи у викладанні географії в 9-11 класах Реєструватись
29 23.06 – 26.06 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись
30 30.06 – 03.07 Психолого-педагогічні методи та інструменти роботи з психологічною травмою, обумовленою воєнним станом Реєструватись
31 30.06 – 03.07 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Реєструватись
32 30.06 – 03.07 Цифровий освітній програмний кейс вчителя НУШ Реєструватись
33 30.06 – 03.07 Психосоціальна підтримка учнів та самодопомога педагогів в умовах війни й повоєнного відновлення Реєструватись
34 30.06 – 03.07 Ключові підходи НУШ: теорія і практика впровадження в мовно-літературну освітню галузь Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 25.08 – 28.08 Цифрові інструменти управління закладом освіти Реєструватись
2 25.08 – 28.08 Реалізація ідей НУШ на уроках мовно-літературної освітньої галузі (українська мова, українська література, зарубіжна література). 5-6 клас Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 01.09 – 04.09 Історія повсякдення – складова сучасного курсу історії України Реєструватись
2 01.09 – 04.09 Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ Реєструватись
3 01.09 – 04.09 Фізична реабілітація та здоров’язбережувальні технології: проблеми, реалії та перспективи Реєструватись
4 08.09 – 11.09 Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ Реєструватись
5 08.09 – 11.09 Реалізація ідей НУШ на уроках мовно-літературної освітньої галузі (українська мова, українська література, зарубіжна література). 7-9 клас Реєструватись
6 08.09 – 11.09 Основи використання генеративного штучного інтелекту в освітній діяльності Реєструватись
7 08.09 – 11.09 Цифровий освітній програмний кейс вчителя НУШ Реєструватись
8 15.09 – 18.09 Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ Реєструватись
9 15.09 – 18.09 Цифрові інструменти створення інтегрованих уроків в контексті НУШ Реєструватись
10 15.09 – 18.09 Психолого-педагогічна взаємодія з сучасними підлітками: виклики та шляхи реалізації Реєструватись
11 15.09 – 18.09 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
12 22.09 – 25.09 Професійне вигорання учасників освітнього процесу: технології розвитку стресостійкості та емоційної компетентності Реєструватись
13 22.09 – 25.09 Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ Реєструватись
14 22.09 – 25.09 Педагогічні умови розвитку обдарованої особистості в ЗЗСО Реєструватись
15 22.09 – 25.09 Формування персонального бренду сучасного вчителя Реєструватись
16 22.09 – 25.09 Фізична реабілітація та здоров’язбережувальні технології: проблеми, реалії та перспективи Реєструватись
17 22.09 – 25.09 Підготовка учнів до складання НМТ з математики Реєструватись
18 29.09 – 02.10 Партнерські відносини з батьками: сучасні стратегії та підходи Реєструватись
19 29.09 – 02.10 Інноваційні підходи до управління закладом освіти Реєструватись
20 29.09 – 02.10 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
21 29.09 – 02.10 Особливості законодавчих норм, які регулюють соціально-трудові відносини у сфері освіти Реєструватись
22 29.09 – 02.10 Практикум з програмування. Розв'язування олімпіадних задач Реєструватись
23 29.09 – 02.10 Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя в освітньому просторі НУШ Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 06.10 – 09.10 Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ Реєструватись
2 06.10 – 09.10 Міжмистецька та міжпредметна інтеграція у викладанні навчальних дисциплін за вимогами НУШ Реєструватись
3 06.10 – 09.10 Імідж педагога: від стереотипів до інновацій Реєструватись
4 06.10 – 09.10 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Реєструватись
5 06.10 – 09.10 Canva та Figma – потужні інструменти графічного дизайна для повсякденної роботи вчителя Реєструватись
6 13.10 – 16.10 Видатні історичні особи в курсі історії України та всесвітньої історії Реєструватись
7 13.10 – 16.10 Розвиток навичок критичного і креативного мислення в педагогів у контексті їхніх професійних компетентностей Реєструватись
8 13.10 – 16.10 Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ Реєструватись
9 13.10 – 16.10 Психосоціальна підтримка учнів та самодопомога педагогів в умовах війни й повоєнного відновлення Реєструватись
10 13.10 – 16.10 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
11 13.10 – 16.10 Формування безпечного інформаційно-освітнього середовища в умовах НУШ Реєструватись
12 13.10 – 16.10 Психолого-педагогічні виклики сьогодення, шляхи вирішення Реєструватись
13 20.10– 23.10 Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ Реєструватись
14 20.10– 23.10 Інфомедійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти Реєструватись
15 20.10– 23.10 Екологічні аспекти формування здоров’язберігаючих компетентностей учнів в контексті НУШ Реєструватись
16 20.10– 23.10 Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство Реєструватись
17 20.10– 23.10 3D графіка та моделювання - вимога сьогодення Реєструватись
18 27.10 – 30.10 Технології збереження ментального здоров'я учасників освітнього процесу: практичні кейси Реєструватись
19 27.10 – 30.10 Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ Реєструватись
20 27.10 – 30.10 Психолого-педагогічна взаємодія з сучасними підлітками: виклики та шляхи реалізації Реєструватись
21 27.10 – 30.10 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Реєструватись
22 27.10 – 30.10 Використання активних методів навчання та розвиток критичного мислення і творчих здібностей учнів при викладанні географії у 7-8 класах НУШ Реєструватись
23 27.10 – 30.10 Особливості викладання фізичної культури в початкових класах в контексті НУШ Реєструватись
24 27.10 – 30.10 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 03.11 – 06.11 Ефективні інструменти управління закладом освіти Реєструватись
2 03.11 – 06.11 STEM-освіта як інноваційний підхід у формуванні пізнавальної активності та дослідницької діяльності учнів Реєструватись
3 03.11 – 06.11 Інфомедійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти Реєструватись
4 03.11 – 06.11 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
5 03.11 – 06.11 Canva та Figma – потужні інструменти графічного дизайна для повсякденної роботи вчителя Реєструватись
6 10.11 – 13.11 Видатні історичні особи в курсі історії України та всесвітньої історії Реєструватись
7 10.11 – 13.11 Партнерські відносини з батьками: сучасні стратегії та підходи Реєструватись
8 10.11 – 13.11 Цифрові інструменти сучасного педагога Реєструватись
9 10.11 – 13.11 Недискримінаційний підхід в освітньому процесі в умовах реалізації Концепції НУШ Реєструватись
10 10.11 – 13.11 Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя в освітньому просторі НУШ Реєструватись
11 10.11 – 13.11 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів /учениць до НМТ - 2025 з української мови Реєструватись
12 17.11 – 20.11 Інтегративний підхід в організації освітнього процесу НУШ Реєструватись
13 17.11 – 20.11 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
14 17.11 – 20.11 Інноваційні педагогічні підходи в освітньому процесі Реєструватись
15 17.11 – 20.11 Steаm та робототехніка як невід‘ємні складові НУШ Реєструватись
16 24.11 – 27.11 Класний керівник: виклики та можливості сьогодення Реєструватись
17 24.11 – 27.11 Професійне вигорання учасників освітнього процесу: технології розвитку стресостійкості та емоційної компетентності Реєструватись
18 24.11 – 27.11 Збереження кардіологічного здоров’я та основи морфо-фізіології серцево-судинної системи Реєструватись
19 24.11 – 27.11 Проєктна діяльність педагогічних працівників як ключова умова особистого зростання та розвитку в умовах Нової української школи Реєструватись
20 24.11 – 27.11 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 01.12 – 04.12 Плекання резилієнтності в закладі освіти Реєструватись
2 01.12 – 04.12 Психосоціальна підтримка учнів та самодопомога педагогів в умовах війни й повоєнного відновлення Реєструватись
3 01.12 – 04.12 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Реєструватись
4 01.12 – 04.12 Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення Реєструватись
5 01.12 – 04.12 Класний керівник у сучасному освітньому процесі: плекаємо стійкість Реєструватись
6 01.12 – 04.12 Цифровий освітній програмний кейс вчителя НУШ Реєструватись
7 08.12 – 11.12 Психолого-педагогічні методи та інструменти роботи з психологічною травмою, обумовленою воєнним станом Реєструватись
8 08.12 – 11.12 Canva та Figma – потужні інструменти графічного дизайна для повсякденної роботи вчителя Реєструватись
9 08.12 – 11.12 Основи використання генеративного штучного інтелекту в освітній діяльності Реєструватись
10 08.12 – 11.12 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Реєструватись