VT Wedding - шаблон joomla Mp3
Mobile menu

10 жовтня на базі мультифункціонального простору розвитку ГО "Вінниця Даун Синдром", розташованого в КЗ «Вінницька гімназія 24», відбулося перше заняття в межах проєкту «STEM-освіта для дітей з особливими освітніми потребами»

10 жовтня на базі мультифункціонального простору розвитку ГО "Вінниця Даун Синдром", розташованого в КЗ «Вінницька гімназія № 24», відбулося перше заняття в межах проєкту «STEM-освіта для дітей з особливими освітніми потребами» (ООП). Цей проєкт реалізується у рамках ініціативи «Різні можливості – рівні права» й має на меті забезпечити дітям з ООП доступ до інноваційних методів навчання, сприяти їхньому розвитку та соціалізації через інтеграцію STEM-дисциплін.

Основна мета проєкту – зробити навчання для дітей з особливими освітніми потребами доступним, різноманітним та динамічним. Використання STEM-підходів допомагає таким дітям розвивати критичне мислення, навички вирішення проблем, а також покращує їхню впевненість у власних можливостях та здатність працювати в команді. На першому занятті, яке включало елементи оригамі, було продемонстровано великий корекційний потенціал цього заняття: діти створювали рухову іграшку та досліджували її можливості. Крім того, використовувалися STEM-набори, завдяки яким діти отримували знання про основи конструювання, вони дізналися, що з кубиків можна збирати моделі мостів, машин, будинків та досліджували різні типи руху.

Проєкт реалізується завдяки співпраці між КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» та ГО «Вінниця Даун Синдром». Така співпраця сприяє об'єднанню ресурсів і досвіду для створення якісної освітньої програми для дітей різного віку, яка буде тривати протягом усього навчального року.

Це не просто освітній проєкт, а важливий крок у напрямку соціальної інклюзії та забезпечення рівних прав для всіх дітей, незалежно від їхніх можливостей.

chrome capture 2024 10 14

2 2

3

4

5

6

Підготувала: Людмила ДЗИГАЛЕНКО