VT Wedding - шаблон joomla Mp3
Mobile menu

Вебінар «Організація освітнього процесу в 2024-2025 навчальному році в закладах загальної середньої освіти»

З метою допомоги освітянам опрацювати нові розпорядчі накази та рекомендації, що регламентують організацію освітнього процесу на початку навчального року і з урахуванням численних нововведень з 09 вересня по 16 вересня 2024 року завідувач відділу управління освітніми закладами Ковальчук В.І. провела 6 семінарів (в онлайн форматі) для заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти Вінницької області з проблеми «Організація освітнього процесу в 2024-2025 навчальному році в закладах загальної середньої освіти».

В інструктивно-методичних рекомендаціях щодо викладання навчальних предметів/інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році (лист від 30.08.2024 №1.1/15776-24) акцентовано на таких ключових моментах як засади організації освітнього процесу, діагностика результатів навчання та навчальних втрат, модельні навчальні програми та навчальні плани, використання навчальної літератури, календарно-тематичне планування, формування національно-патріотичної свідомості, формування екологічної компетентності, внесення змін до освітньої програми та навчальних планів (наказ МОН від 09.08.2024 №1120 «Типова освітня програма для 5-9 класів закладів загальної середньої освіти» є ключовим для організації освітнього процесу, адже він містить комплекс головних освітніх компонентів. Він окреслює підходи до розроблення освітніх програм закладів освіти, визначає вимоги до здобувачів освіти та обсяг навчального навантаження, містить рекомендовані форми організації освітнього процесу та опис інструментарію оцінювання); оцінювання результатів навчання (наказом МОН від 02.08.2024 №1093 скасовано наказ МОН від 01.04.2022 №289 та затверджено рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 5-9 класів Нової української школи, визначено загальні та галузеві критерії оцінювання, правила та процедуру проведення оцінювання й змінено форму документа, який демонструє навчальний поступ учня).                                                          

Ці питання також потребували обговорення в рамках надання автономії закладам загальної середньої освіти і академічної свободи вчителям.

1111111111111726563117954

1726562794419

1726562794456

1726562794482

Підготувала: Ковальчук В.І.