VT Wedding - шаблон joomla Mp3
Mobile menu

Обласна конференція: “STEM-навчання як сучасний інструмент підвищення якості інклюзивної освіти”

30 квітня 2024 року в онлайн-режимі відбулася обласна конференція “STEM-навчання як сучасний інструмент підвищення якості інклюзивної освіти” в межах Всеукраїнського фестивалю «STEM-весна – 2024».

Конференція була присвячена обговоренню ролі науки, технологій, інженерії та математики (STEM) у підвищенні якості інклюзивної освіти. Учасники мали змогу ознайомитися з новітніми дослідженнями, практичним досвідом та кращими практиками в галузі використання STEM-підходів для забезпечення рівних можливостей для всіх учнів.

У заході брали участь педагогічні та науково-педагогічні працівники КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти, професійної технічної освіти, та зацікавлені педагоги.

З вітальним словом до учасників форуму звернулись Олена Володимирівна Герасімова, проректор з науково-педагогічної роботи КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» та Тетяна Ромуальдівна Браніцька, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогічних наук, початкової та корекційної освіти КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти».

Після вітальних слів учасники конференції мали можливість послухати захоплюючі виступи спікерів, які представили унікальні погляди та практичний досвід щодо впровадження STEM-навчання для здобувачів освіти з ООП.

Молошнюк Людмила Василівна, методист відділу «Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти» при КЗВО «Вінницька академія неперервної освіти», розглянула питання етики взаємодії в умовах інклюзивної освіти, висвітливши складові безбар'єрності та правила мови.

У своїй доповіді Маляр Олена Іванівна, кандидат психологічних наук, доцент КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», представила огляд категорій дітей з особливими освітніми потребами та надала психолого-педагогічні рекомендації щодо організації їхнього навчання та виховання.

Доцент кафедри педагогічних наук, початкової та корекційної освіти, кандидат педагогічних наук у КЗВО «Вінницька академія неперервної освіти», Жаровська Олена Петрівна, у своїй доповіді підкреслила важливість застосування СМАРТ-ОСВІТИ І STEM-ТЕХНОЛОГІЙ для розвитку громадянської компетентності у дітей з різними особливостями навчання.

Надія Іванівна Салтановська, кандидат педагогічних наук та керівник лабораторії математики у КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», висвітлила STEM як ключовий тренд у загальній середній освіті на початку ХХІ століття та продемонструвала застосування STEM-технологій у навчанні математики через конкретні приклади.

Інна Миколаївна Смаковська, педагог з розвитку мовлення в Прибузькій спеціальній школі Вінницької обласної Ради, представила свій навчальний заклад та поділилася своїм досвідом у виступі на тему "Впровадження елементів STEM-освіти у заняттях з розвитку мовлення в спеціальній школі". У своєму виступі вона наводила конкретні приклади та інсайти, які можуть бути корисними для учасників конференції.

Заступник директора з навчально-виховної роботи у КЗ «Вінницький ліцей 33», Лариса Миколаївна Мишакова, представила заклад та продемонструвала практичні приклади інтеграції STEM-освіти та інклюзивних практик з метою розвитку творчих здібностей учнів. Вона поділилась досягненнями учнів у навчанні.

Олена Костянтинівна Сокольвак, заступник з навчально-виховної роботи у КЗ «Вінницькій початковій школі №5», представила школу та розповіла про процес формування STEM компетентностей у дітей з особливими освітніми потребами. Також вона поділилась успіхами учнів у STEM-навчанні.

Під час свого виступу Олена Петрівна Михайляк, завідувач лабораторії фізики та астрономії у КЗВО «Вінницькій академії безперервної освіти», ознайомила учасників конференції з застосуванням штучного інтелекту в STEM-освіті для учнів з особливими освітніми потребами.

У своєму виступі Ірина Борисівна Согур, вчитель фізики у КЗ "Вінницькому ліцеї 22", показала практичні прилади, створені учнями під час STEM-уроків з фізики, які дозволяють визначити наявність вад зору.

Людмила Миколаївна Дзигаленко, кандидат педагогічних наук та завідувач лабораторії технологій у КЗВО «Вінницькій академії безперервної освіти», у своєму виступі наголосила на важливих аспектах використання елементів STEM-освіти на уроках трудового навчання та технологій у контексті інклюзивної освіти.

Після завершення конференції, всі присутні відзначили позитивну атмосферу спілкування. Кожен з учасників спроєктував ідеї впровадження STEM-навчання для підвищення якості інклюзивної освіти у своїх освітніх галузях та навчальних закладах.

1раервар

2

3

4

5

8

9

12

Більше фото за посиланням: https://drive.google.com/drive/folders/1SBRcZNifPOrtpaXQLp0eFZR6GI1BjF5D?usp=sharing

Підготували: Людмила Дзигаленко, Олена Михайляк