VT Wedding - шаблон joomla Mp3
Mobile menu

ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА ТА ВИКЛИКИ ПРАКТИКИ

24 – 27 квітня 2023 року відбулися тематичні курси педагогічних працівників та керівних кадрів освіти за темою «Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ».

Науково-методичний супровід професійного зростання педагогічних працівників в контексті реалізації Концепції «Нова українська школа» має обов’язково з'ясувати питання: «Як зміна ролі та інновацій викладача, керівника закладу освіти, вчителя в умовах НУШ саме пов'язані з педагогікою партнерства і практики освітнього процесу?»

Саме реалізація Концепції передбачає поєднання двох важливих понять НУШ: освітній процес та використання інноваційних технологій навчання і розглядає їх на основі принципу довіри, без якого неможлива і педагогіка партнерства і доброчесність учасників освітнього процесу.

Досвід проведення фахових та тематичних курсів засвідчив, що «Практики та засади педагогіки партнерства у процесі підвищення кваліфікації педагогічних ґрунтуються на взаємодії та співпраці викладачів, методистів, керівників закладів освіти і педагогів. Це і є інновацією тематичних курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників за темою «Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ», а саме в створенні хаба «Вітальня» (відповідальні доцент М. Семко, професор Н. Василенко), де всі учасники освітнього процесу рівноправні, об'єднані спільними цілями та втіленням принципів педагогіки партнерства та інноваційної практики в умовах НУШ.

27 квітня 2023 року відбулась підсумкова конференція тематичних курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників за темою «Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ» у форматі «Хабу «Вітальня»» кафедри та управління освіти. Основні питання, які планувались до розгляду:

1. Сутність інноваційних технологій в контексті НУШ.

2. Форми та методи використання технологічного підходу в освітньому процесі.

3. Проблеми застосування інноваційних технологій.

4. Перспективи та досвід використання інноваційних технологій

Хаб «Вітальня» кафедри управління та адміністрування має три сторінки, зміст яких формується на запит слухачів, які є сучасними викликами практики:

1. Сторінка «Професіонал».

2. Сторінка «Інноватор».

3. Сторінка «Практик».

Сторінку «Професіонала» відкрила доктор псих. наук, професор кафедри психології О.Шпортун, яка зосередилася на питанні «Психолого-педагогічний супровід організації освітнього процесу в сучасних умовах, зокрема і в умовах війни». Відповіла на наступні запитання: як вчителю долучити учня 1-го класу до освітнього процесу в умовах війни? Проблеми роботи з батьками, чому вони виникають? Як підготувати батьків та учнів щодо виходу з дистанційного навчання на навчання офлайн?

До сторінки «Інноватор», за нашим проханням, долучилася зав. відділом ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Стречень Антоніна Володимирівна. Тема спілкування, яка була запропонована «Проблема застосування інноваційних технологій в організації освітнього процесу в умовах НУШ для дітей з особливими потребами». Комунікативний захід був організований таким чином, що слухачі були активні і відразу отримували відповіді на свої запитання.

І, як підтвердження ефективності курсів, є колективна праця слухачів курсів, які відкрили сторінку хабу «Практика» та об’єднані компетентнісний потенціал учасників тематичних курсів шляхом використання власних інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ».

Педагогічний досвід таких педагогів просто вражає. А саме: Галина Снігур, Людмила Гуменюк, Тетяна Паламарчук, Людмила Паращук, Ірина Дорош, Любов Пташка та інші, додали до інноваційної скарбнички тематичних курсів відповіді на наступні запитання: мотивування учнів до навчання: який метод та прийоми найбільш ефективні? Правильна чітка інструкція виконання завдання, які прийоми мають ефективне значення саме у формуванні ключових компетентностей учнів в умовах НУШ? Як ефективно використовувати технічні можливості ресурсів дистанційного навчання для учасників освітнього процесу БЗСО? Гнучкість мислення вчителя як основа розвитку професійної компетентності вчителя: використання на практиці?

Кафедра управління та адміністрування дякує всім учасникам тематичних курсів ПК за створення умов щодо реалізації педагогіки партнерства в результатах впровадженні інноваційних технологій в освітній процес НУШ. Особлива подяка за участь професору О. Шпортун та зав. відділом А. Стречень.

01.05.23

Відповідальні за курси М. Семко, Н. Василенко

Screenshot 19

Screenshot 1 1

Знімок екрана 2023 04 27 о 09.08

Знімок екрана 2023 04 27 о 09.03

Screenshot 8

Screenshot 5