VT Wedding - шаблон joomla Mp3
Mobile menu
Tags НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ    

Увага! Важлива інформація

Увага! Важлива інформація

Лист КЗВО "ВАБО" 11.06.2025 "Про перенесеня терміну курсів освітньої галузі «Фізична...

19-20.06.2025 р. проведено тренінг для вчителів КЗ

19-20.06.2025 р. проведено тренінг для вчителів КЗ "Вінницька початкова школа №5"

19–20 червня 2025 року завідувач кафедри педагогічних наук, початкової та корекційної освіти...

Очний тренінг TAG4TAG для лідерів груп професійної майстерності у Вінниці

Очний тренінг TAG4TAG для лідерів груп професійної майстерності у Вінниці

26 червня 2025 року КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» вдруге приймала учасників...

  • Увага! Важлива інформація

    Увага! Важлива інформація

    Четвер, 03 липня 2025, 20:38
  • 3 липня 2025 року Олександр Мудрак взяв участь у роботі Міжнародної науково-практичної конференції “Екологічна безпека та збалансоване природокористування в агропромисловому виробництві”

    3 липня 2025 року Олександр Мудрак взяв участь у роботі Міжнародної науково-практичної...

    Четвер, 03 липня 2025, 09:01
  • 30 червня 2025 року завідувач кафедри екології, природничих та математичних наук Олександр Мудрак взяв участь у засіданні ГЕР галузі знань 10 “Природничі науки” НАЗЯВО

    30 червня 2025 року завідувач кафедри екології, природничих та математичних наук Олександр Мудрак...

    Вівторок, 01 липня 2025, 08:27
  • 19-20.06.2025 р. проведено тренінг для вчителів КЗ

    19-20.06.2025 р. проведено тренінг для вчителів КЗ "Вінницька початкова школа №5"

    Понеділок, 30 червня 2025, 08:20
  • Очний тренінг TAG4TAG для лідерів груп професійної майстерності у Вінниці

    Очний тренінг TAG4TAG для лідерів груп професійної майстерності у Вінниці

    Понеділок, 30 червня 2025, 07:22

Реєстрація Тематичні курси. Інклюзія (15 год)

Фахові курси Тематичні курси Тематичні курси (15 год). ПСИХОЛОГІЯ Тематичні курси (15 год). ІНКЛЮЗІЯ

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 20.01 – 21.01 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись
2 23.01 – 24.01 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись
3 27.01 – 28.01 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
4 30.01 – 31.01 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 10.02 – 11.02 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
2 13.02 – 14.02 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
3 17.02 – 18.02 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись
4 20.02 – 21.02 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись
5 24.02 – 25.02 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
6 27.02 – 28.02 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 10.03 – 11.03 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
2 13.03 – 14.03 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
3 17.03 – 18.03 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись
4 20.03 – 21.03 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись
5 31.03 – 01.04 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 03.04 – 04.04 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись
2 07.04 – 08.04 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
3 10.04 – 11.04 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
4 21.04 – 22.04 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
5 24.04 – 25.04 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 05.05 – 06.05 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
2 08.05 – 09.05 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
3 22.05 – 23.05 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
4 26.05 – 27.05 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись
5 29.05 – 30.05 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 02.06 – 03.06 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись
2 05.06 – 06.06 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись
3 09.06 – 10.06 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
4 12.06 – 13.06 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
5 23.06 – 24.06 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 08.09 – 09.09 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
2 22.09 – 23.09 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись
3 25.09 – 26.09 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 06.10 – 07.10 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
2 20.10 – 21.10 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись
3 23.10 – 24.10 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись
4 30.10 – 31.10 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 10.11 – 11.11 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись
2 13.11 – 14.11 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись
3 17.11 – 18.11 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись
4 24.11 – 25.11 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись
5 27.11 – 28.11 Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі Реєструватись

Термін навчання Категорія слухачів Реєстрація
1 01.12 – 02.12 Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами Реєструватись

Корисні посилання