№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 08.01 – 11.01 | Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру | Реєструватись |
2 | 08.01 – 11.01 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
3 | 15.01 – 18.01 | Виникнення й еволюція українства з найдавніших часів до сьогодення | Реєструватись |
4 | 15.01 – 18.01 | Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ | Реєструватись |
5 | 15.01 – 18.01 | Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі | Реєструватись |
6 | 15.01 – 18.01 | Організація музично-ігрової діяльності з дітьми в контексті наступності дошкільної та початкової освіти за вимогами НУШ | Реєструватись |
7 | 15.01 – 18.01 | Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях | Реєструватись |
8 | 22.01 – 25.01 | Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників | Реєструватись |
9 | 22.01 – 25.01 | Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів | Реєструватись |
10 | 22.01 – 25.01 | Цікава фізкультура як бренд Нової української школи | Реєструватись |
11 | 22.01 – 25.01 | Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ | Реєструватись |
12 | 22.01 – 25.01 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
13 | 29.01 – 01.02 | Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі сучасного закладу освіти | Реєструватись |
14 | 29.01 – 01.02 | Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації | Реєструватись |
15 | 29.01 – 01.02 | Імідж педагога: від стереотипів до інновацій | Реєструватись |
16 | 29.01 – 01.02 | Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ | Реєструватись |
17 | 29.01 – 01.02 | Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя в освітньому просторі НУШ | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 05.02 – 08.02 | Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності | Реєструватись |
2 | 05.02 – 08.02 | Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення | Реєструватись |
3 | 05.02 – 08.02 | Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу | Реєструватись |
4 | 05.02 – 08.02 | Класний керівник в сучасних освітніх реаліях | Реєструватись |
5 | 05.02 – 08.02 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
6 | 12.02 – 15.02 | Впровадження steam-освіти у викладання шкільних дисциплін на засадах екологічної естетики | Реєструватись |
7 | 12.02 – 15.02 | Цифрові інструменти сучасного педагога | Реєструватись |
8 | 12.02 – 15.02 | Цікава фізкультура як бренд Нової української школи | Реєструватись |
9 | 12.02 – 15.02 | Олімпіадні задачі з інформаційних технологій (Word, Excel, PowerPoint, Access) | Реєструватись |
10 | 19.02 – 22.02 | Політична та правова культура еліти України-Гетьманщини середини ХVII-ХVIII ст. | Реєструватись |
11 | 19.02 – 22.02 | Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу | Реєструватись |
12 | 19.02 – 22.02 | Роль керівника закладу освіти в організації психоемоційної підтримки в кризовий період | Реєструватись |
13 | 19.02 – 22.02 | Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури | Реєструватись |
14 | 19.02 – 22.02 | Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі | Реєструватись |
15 | 19.02 – 22.02 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
16 | 26.02 – 29.02 | Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації | Реєструватись |
17 | 26.02 – 29.02 | Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями | Реєструватись |
18 | 26.02 – 29.02 | Цікава фізкультура як бренд Нової української школи | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 04.03 – 07.03 | Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності | Реєструватись |
2 | 04.03 – 07.03 | Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу | Реєструватись |
3 | 04.03 – 07.03 | Особливості організації освітнього середовища в контексті НУШ | Реєструватись |
4 | 04.03 – 07.03 | Еколого-збалансований розвиток Вінницької області в контексті НУШ | Реєструватись |
5 | 04.03 – 07.03 | Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками | Реєструватись |
6 | 04.03 – 07.03 | Розвиток фахової і здоров’язбережувальної компетентностей вчителя | Реєструватись |
7 | 04.03 – 07.03 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
8 | 11.03 – 14.03 | Сучасна історична й публіцистична література у застосуванні до курсу історії в НУШ | Реєструватись |
9 | 11.03 – 14.03 | Розвиток конфліктологічної компетентності: технології посередництва, медіації в освітньому процесі | Реєструватись |
10 | 11.03 – 14.03 | Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу | Реєструватись |
11 | 11.03 – 14.03 | Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі | Реєструватись |
12 | 11.03 – 14.03 | Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури | Реєструватись |
13 | 18.03 – 21.03 | Автономія закладу освіти: виклики та перспективи | Реєструватись |
14 | 18.03 – 21.03 | Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії | Реєструватись |
15 | 18.03 – 21.03 | Цифрові інструменти сучасного педагога | Реєструватись |
16 | 18.03 – 21.03 | Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство | Реєструватись |
17 | 18.03 – 21.03 | Класний керівник у сучасному освітньому процесі: плекаємо стійкість | Реєструватись |
18 | 18.03 – 21.03 | Організація ефективного навчання у Новій українській школі | Реєструватись |
19 | 18.03 – 21.03 | Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ | Реєструватись |
20 | 25.03 – 28.03 | Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації | Реєструватись |
21 | 25.03 – 28.03 | Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів/учениць до НМТ/ЗНО з української мови і літератури | Реєструватись |
22 | 25.03 – 28.03 | Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов | Реєструватись |
23 | 25.03 – 28.03 | Аналіз художнього літературного твору в шкільній практиці | Реєструватись |
24 | 25.03 – 28.03 | Цікава фізкультура як бренд Нової української школи | Реєструватись |
25 | 25.03 – 28.03 | Реалізація ідей НУШ при навчанні біології та хімії у 7 класі базової школи (2024/2025 н.р.) | Реєструватись |
26 | 25.03 – 28.03 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 01.04 – 04.04 | Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ | Реєструватись |
2 | 01.04 – 04.04 | Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу | Реєструватись |
3 | 01.04 – 04.04 | Педагогічна майстерня: сучасний урок технологій | Реєструватись |
4 | 01.04 – 04.04 | Особливості організації освітнього середовища в контексті НУШ | Реєструватись |
5 | 01.04 – 04.04 | Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі | Реєструватись |
6 | 01.04 – 04.04 | Особливості сучасного уроку біології в контексті НУШ: вимоги та принципи організації (2024/2025 н.р.) | Реєструватись |
7 | 01.04 – 04.04 | Використання активних методів навчання та розвиток критичного мислення і творчих здібностей учнів при викладанні географії у 7 класі НУШ | Реєструватись |
8 | 08.04 – 11.04 | Аспекти усного і писемного ділового мовлення. Корпоративна етика | Реєструватись |
9 | 08.04 – 11.04 | Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі | Реєструватись |
10 | 08.04 – 11.04 | Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури | Реєструватись |
11 | 08.04 – 11.04 | Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов | Реєструватись |
12 | 08.04 – 11.04 | Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях | Реєструватись |
13 | 08.04 – 11.04 | Організація ефективного навчання у Новій українській школі | Реєструватись |
14 | 08.04 – 11.04 | Елементи програмування GeoGebra Script для створення динамічних математичних моделей. Мова програмування JavaScript | Реєструватись |
15 | 08.04 – 11.04 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
16 | 15.04 – 18.04 | Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство | Реєструватись |
17 | 15.04 – 18.04 | Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів | Реєструватись |
18 | 15.04 – 18.04 | Формування цінностей та компетентностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» | Реєструватись |
19 | 15.04 – 18.04 | Цікава фізкультура як бренд Нової української школи | Реєструватись |
20 | 22.04 – 25.04 | Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності | Реєструватись |
21 | 22.04 – 25.04 | Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації | Реєструватись |
22 | 22.04 – 25.04 | Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів/учениць до НМТ/ЗНО з української мови і літератури | Реєструватись |
23 | 22.04 – 25.04 | Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу | Реєструватись |
24 | 22.04 – 25.04 | Класний керівник в сучасних освітніх реаліях | Реєструватись |
25 | 22.04 – 25.04 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
26 | 29.04 – 02.05 | Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями | Реєструватись |
27 | 29.04 – 02.05 | Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі сучасного закладу освіти | Реєструватись |
28 | 29.04 – 02.05 | Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників | Реєструватись |
29 | 29.04 – 02.05 | Фізична реабілітація та здоров’язбережувальні технології: проблеми, реалії та перспективи | Реєструватись |
30 | 29.04 – 02.05 | Організація ефективного навчання у Новій українській школі | Реєструватись |
31 | 29.04 – 02.05 | Особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в початкових класах в контексті вимог Концепції Нової української школи | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 13.05 – 16.05 | Розвиток навичок критичного і креативного мислення в педагогів у контексті їхніх професійних компетентностей | Реєструватись |
2 | 13.05 – 16.05 | Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності | Реєструватись |
3 | 13.05 – 16.05 | Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя в освітньому просторі НУШ | Реєструватись |
4 | 13.05 – 16.05 | Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі сучасного закладу освіти | Реєструватись |
5 | 13.05 – 16.05 | Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури | Реєструватись |
6 | 13.05 – 16.05 | Педагогічна майстерня: сучасний урок технологій | Реєструватись |
7 | 13.05 – 16.05 | НУШ: Фінансова грамотність як ключова компетентність | Реєструватись |
8 | 20.05 – 23.05 | Впровадження steam-освіти у викладання шкільних дисциплін на засадах екологічної естетики | Реєструватись |
9 | 20.05 – 23.05 | Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації | Реєструватись |
10 | 20.05 – 23.05 | Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками | Реєструватись |
11 | 20.05 – 23.05 | Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру | Реєструватись |
12 | 20.05 – 23.05 | Особливості сучасного уроку біології в контексті НУШ: вимоги та принципи організації (2024/2025 н.р.) | Реєструватись |
13 | 27.05 – 30.05 | Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ | Реєструватись |
14 | 27.05 – 30.05 | Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу | Реєструватись |
15 | 27.05 – 30.05 | Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями | Реєструватись |
16 | 27.05 – 30.05 | Особливості організації освітнього середовища в контексті НУШ | Реєструватись |
17 | 27.05 – 30.05 | Реалізація ідей НУШ при навчанні біології та хімії у 7 класі базової школи (2024/2025 н.р.) | Реєструватись |
18 | 27.05 – 30.05 | Особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в початкових класах в контексті вимог Концепції Нової української школи | Реєструватись |
19 | 27.05 – 30.05 | Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ | Реєструватись |
20 | 27.05 – 30.05 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 03.06 – 06.06 | Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ | Реєструватись |
2 | 03.06 – 06.06 | Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі | Реєструватись |
3 | 03.06 – 06.06 | Організація музично-ігрової діяльності з дітьми в контексті наступності дошкільної та початкової освіти за вимогами НУШ | Реєструватись |
4 | 03.06 – 06.06 | Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками | Реєструватись |
5 | 03.06 – 06.06 | Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників | Реєструватись |
6 | 03.06 – 06.06 | Реалізація ідей НУШ при навчанні біології та хімії у 7 класі базової школи (2024/2025 н.р.) | Реєструватись |
7 | 03.06 – 06.06 | Особливості викладання фізичної культури в початкових класах в контексті НУШ | Реєструватись |
8 | 10.06 – 13.06 | Мистецтво взаємодії учасників освітнього процесу: технології розвитку емоційного, міжособистісного інтелекту | Реєструватись |
9 | 10.06 – 13.06 | Міжмистецька та міжпредметна інтеграція у викладанні навчальних дисциплін за вимогами НУШ | Реєструватись |
10 | 10.06 – 13.06 | Формування цінностей та компетентностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» | Реєструватись |
11 | 10.06 – 13.06 | Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу | Реєструватись |
12 | 10.06 – 13.06 | STEM - освіта як одна із складових реалізації Концепції «Нова українська школа». STEM - компетентність вчителя математики | Реєструватись |
13 | 10.06 – 13.06 | Використання активних методів навчання та розвиток критичного мислення і творчих здібностей учнів при викладанні географії у 7 класі НУШ | Реєструватись |
14 | 10.06 – 13.06 | Steаm та робототехніка як невід‘ємні складові НУШ | Реєструватись |
15 | 17.06 – 20.06 | Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ | Реєструватись |
16 | 17.06 – 20.06 | Плекання резилієнтності в закладі освіти | Реєструватись |
17 | 17.06 – 20.06 | Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії | Реєструватись |
18 | 17.06 – 20.06 | Імідж педагога: від стереотипів до інновацій | Реєструватись |
19 | 17.06 – 20.06 | Фізична реабілітація та здоров’язбережувальні технології: проблеми, реалії та перспективи | Реєструватись |
20 | 17.06 – 20.06 | Особливості сучасного уроку біології в контексті НУШ: вимоги та принципи організації (2024/2025 н.р.) | Реєструватись |
21 | 17.06 – 20.06 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
22 | 24.06 – 27.06 | Особливості організації освітнього середовища в контексті НУШ | Реєструватись |
23 | 24.06 – 27.06 | Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації | Реєструватись |
24 | 24.06 – 27.06 | Цифрові інструменти сучасного педагога | Реєструватись |
25 | 24.06 – 27.06 | Науково-методична та інноваційна складова вивчення економічної і соціальної географії | Реєструватись |
26 | 24.06 – 27.06 | Психоісторичні та геополітичні виміри пізнання історії: культурно-освітній аспект | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 01.07 – 04.07 | Плекання резилієнтності в закладі освіти | Реєструватись |
2 | 01.07 – 04.07 | Інфомедійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти | Реєструватись |
3 | 01.07 – 04.07 | Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях | Реєструватись |
4 | 01.07 – 04.07 | Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення | Реєструватись |
5 | 01.07 – 04.07 | Використання активних методів навчання та розвиток критичного мислення і творчих здібностей учнів при викладанні географії у 7 класі НУШ | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 02.09 – 05.09 | Міжмистецька та міжпредметна інтеграція у викладанні навчальних дисциплін за вимогами НУШ | Реєструватись |
2 | 02.09 – 05.09 | Проєктна діяльність педагогічних працівників як ключова умова особистого зростання та розвитку в умовах Нової української школи | Реєструватись |
3 | 02.09 – 05.09 | Особливості викладання фізичної культури в початкових класах в контексті НУШ | Реєструватись |
4 | 09.09 – 12.09 | Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу | Реєструватись |
5 | 09.09 – 12.09 | Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі | Реєструватись |
6 | 09.09 – 12.09 | Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу | Реєструватись |
7 | 09.09 – 12.09 | Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії | Реєструватись |
8 | 16.09 – 19.09 | Історія повсякдення – складова сучасного курсу історії України | Реєструватись |
9 | 16.09 – 19.09 | Особливості організації освітнього середовища в контексті НУШ | Реєструватись |
10 | 16.09 – 19.09 | Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями | Реєструватись |
11 | 16.09 – 19.09 | Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство | Реєструватись |
12 | 16.09 – 19.09 | Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога | Реєструватись |
13 | 16.09 – 19.09 | Підготовка учнів до складання НМТ/ЗНО з математики | Реєструватись |
14 | 16.09 – 19.09 | Реалізація ідей НУШ при навчанні біології та хімії у 7 класі базової школи (2024/2025 н.р.) | Реєструватись |
15 | 16.09 – 19.09 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
16 | 23.09 – 26.09 | Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності | Реєструватись |
17 | 23.09 – 26.09 | Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації | Реєструватись |
18 | 23.09 – 26.09 | Психолого-педагогічні методи та інструменти роботи з психологічною травмою, обумовленою воєнним станом | Реєструватись |
19 | 23.09 – 26.09 | Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками | Реєструватись |
20 | 23.09 – 26.09 | Цифрове портфоліо сучасного вчителя | Реєструватись |
21 | 23.09 – 26.09 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
22 | 30.09 – 03.10 | Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками | Реєструватись |
23 | 30.09 – 03.10 | Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі | Реєструватись |
24 | 30.09 – 03.10 | Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя в освітньому просторі НУШ | Реєструватись |
25 | 30.09 – 03.10 | Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 07.10 – 10.10 | Розвиток навичок критичного і креативного мислення в педагогів у контексті їхніх професійних компетентностей | Реєструватись |
2 | 07.10 – 10.10 | Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі | Реєструватись |
3 | 07.10 – 10.10 | Інфомедійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти | Реєструватись |
4 | 07.10 – 10.10 | Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів | Реєструватись |
5 | 07.10 – 10.10 | Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії | Реєструватись |
6 | 07.10 – 10.10 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
7 | 14.10 – 17.10 | Виникнення й еволюція українства з найдавніших часів до сьогодення | Реєструватись |
8 | 14.10 – 17.10 | Автономія закладу освіти: виклики та перспективи | Реєструватись |
9 | 14.10 – 17.10 | Розвиток конфліктологічної компетентності: технології посередництва, медіації в освітньому процесі | Реєструватись |
10 | 14.10 – 17.10 | Імідж педагога: від стереотипів до інновацій | Реєструватись |
11 | 14.10 – 17.10 | Проєктна діяльність педагогічних працівників як ключова умова особистого зростання та розвитку в умовах Нової української школи | Реєструватись |
12 | 14.10 – 17.10 | Мова програмування Python як шлях до опанування новітніх технологій | Реєструватись |
13 | 21.10 – 24.10 | Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ | Реєструватись |
14 | 21.10 – 24.10 | Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями | Реєструватись |
15 | 21.10 – 24.10 | Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками | Реєструватись |
16 | 21.10 – 24.10 | Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру | Реєструватись |
17 | 21.10 – 24.10 | Особливості навчання інтегрованого курсу природничої освітньої галузі: від модельних навчальних програм до практики втілення | Реєструватись |
18 | 21.10 – 24.10 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
19 | 28.10 – 31.10 | Екологічні аспекти формування здоров’язберігаючих компетентностей учнів в контексті НУШ | Реєструватись |
20 | 28.10 – 31.10 | Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації | Реєструватись |
21 | 28.10 – 31.10 | Класний керівник в сучасних освітніх реаліях | Реєструватись |
22 | 28.10 – 31.10 | Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури | Реєструватись |
23 | 28.10 – 31.10 | Цифрові інструменти сучасного педагога | Реєструватись |
24 | 28.10 – 31.10 | STEM - освіта як одна із складових реалізації Концепції «Нова українська школа». STEM - компетентність вчителя математики | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 04.11 – 07.11 | Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі сучасного закладу освіти | Реєструватись |
2 | 04.11 – 07.11 | Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії | Реєструватись |
3 | 04.11 – 07.11 | Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі | Реєструватись |
4 | 04.11 – 07.11 | Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі | Реєструватись |
5 | 04.11 – 07.11 | Класний керівник у сучасному освітньому процесі: плекаємо стійкість | Реєструватись |
6 | 04.11 – 07.11 | Використання активних методів навчання та розвиток критичного мислення і творчих здібностей учнів при викладанні географії у 7 класі НУШ | Реєструватись |
7 | 11.11 – 14.11 | Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності | Реєструватись |
8 | 11.11 – 14.11 | Психолого-педагогічні методи та інструменти роботи з психологічною травмою, обумовленою воєнним станом | Реєструватись |
9 | 11.11 – 14.11 | Міжмистецька та міжпредметна інтеграція у викладанні навчальних дисциплін за вимогами НУШ | Реєструватись |
10 | 11.11 – 14.11 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
11 | 18.11 – 21.11 | Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу | Реєструватись |
12 | 18.11 – 21.11 | Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів/учениць до НМТ/ЗНО з української мови і літератури | Реєструватись |
13 | 18.11 – 21.11 | Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями | Реєструватись |
14 | 18.11 – 21.11 | Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками | Реєструватись |
15 | 18.11 – 21.11 | Цікава фізкультура як бренд Нової української школи | Реєструватись |
16 | 25.11 – 28.11 | Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації | Реєструватись |
17 | 25.11 – 28.11 | Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії | Реєструватись |
18 | 25.11 – 28.11 | Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога | Реєструватись |
19 | 25.11 – 28.11 | Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов | Реєструватись |
20 | 25.11 – 28.11 | Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру | Реєструватись |
21 | 25.11 – 28.11 | Особливості навчання інтегрованого курсу природничої освітньої галузі: від модельних навчальних програм до практики втілення | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 02.12 – 05.12 | Мистецтво взаємодії учасників освітнього процесу: технології розвитку емоційного, міжособистісного інтелекту | Реєструватись |
2 | 02.12 – 05.12 | Класний керівник в сучасних освітніх реаліях | Реєструватись |
3 | 02.12 – 05.12 | Міжмистецька та міжпредметна інтеграція у викладанні навчальних дисциплін за вимогами НУШ | Реєструватись |
4 | 02.12 – 05.12 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
5 | 09.12 – 12.12 | Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру | Реєструватись |
6 | 09.12 – 12.12 | Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ | Реєструватись |