VT Wedding - шаблон joomla Mp3
Mobile menu

Статті

Авторські та тематичні курси 2023 рік

Фахові курси Авторські та тематичні курси Освіта дорослих

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 09.01 – 12.01 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів до НМТ / ЗНО з української мови та літератури Переглянути Завантажити
2 09.01 – 12.01 Медіаграмотність під час та після війни. Як управляти інформаційним потоком Переглянути Завантажити
3 09.01 – 12.01 Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів Переглянути Завантажити
4 09.01 – 12.01 Основи морфофізіології серцево-судинної системи та збереження кардіологічного і духовного здоров’я Переглянути Завантажити
5 16.01 – 19.01 Виникнення й еволюція українства з найдавніших часів до сьогодення Переглянути Завантажити
6 16.01 – 19.01 Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників Переглянути Завантажити
7 16.01 – 19.01 Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
8 16.01 – 19.01 Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство Переглянути Завантажити
9 23.01 – 26.01 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів до НМТ / ЗНО з української мови та літератури Переглянути Завантажити
10 23.01 – 26.01 Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища Переглянути Завантажити
11 23.01 – 26.01 Класний керівник у сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
12 23.01 – 26.01 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Переглянути Завантажити
13 23.01 – 26.01 Олімпіадні задачі з інформаційних технологій (Word, Excel, PowerPoint, Access) Переглянути Завантажити
14 23.01 – 26.01 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
15 30.01 – 02.02 Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога Переглянути Завантажити
16 30.01 – 02.02 Організація музично-ігрової діяльності з дітьми в контексті наступності дошкільної та початкової освіти за вимогами НУШ Переглянути Завантажити
17 30.01 – 02.02 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Переглянути Завантажити
18 30.01 – 02.02 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Переглянути Завантажити
19 30.01 – 02.02 Елементи програмування GeoGebra Script для створення динамічних математичних моделей. Мова програмування JavaScript Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Наказ Свідоцтва
1 06.02 – 09.02 Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ Переглянути Завантажити
2 06.02 – 09.02 Тренінг за методикою Інтел "Навчання для майбутнього" (ІКТ у навчальних проєктах) Переглянути Завантажити
3 06.02 – 09.02 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів до НМТ / ЗНО з української мови та літератури Переглянути Завантажити
4 06.02 – 09.02 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Переглянути Завантажити
5 06.02 – 09.02 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Переглянути Завантажити
6 06.02 – 09.02 Імідж педагога: від стереотипів до інновацій Переглянути Завантажити
7 06.02 – 09.02 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу Переглянути Завантажити
8 06.02 – 09.02 Особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в початкових класах в контексті вимог Концепції Нової української школи Переглянути Завантажити
9 06.02 – 09.02 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
10 13.02 – 16.02 Сучасна історична й публіцистична література у застосуванні до курсу історії в НУШ Переглянути Завантажити
11 13.02 – 16.02 Організація дистанційного навчання педагогічних працівників Переглянути Завантажити
12 13.02 – 16.02 Медіаграмотність під час та після війни. Як управляти інформаційним потоком Переглянути Завантажити
13 13.02 – 16.02 Удосконалення фахової і психологічної компетентностей вчителя основ здоров’я Переглянути Завантажити
14 13.02 – 16.02 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Переглянути Завантажити
15 13.02 – 16.02 Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя – шлях до створення грамотного освітнього середовища НУШ Переглянути Завантажити
16 13.02 – 16.02 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Переглянути Завантажити
17 13.02 – 16.02 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
18 20.02 – 23.02 Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища Переглянути Завантажити
19 20.02 – 23.02 Особливості організацій освітнього середовища в контексті НУШ Переглянути Завантажити
20 20.02 – 23.02 Еколого-збалансований розвиток Вінницької області в контексті НУШ Переглянути Завантажити
21 20.02 – 23.02 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Переглянути Завантажити
22 20.02 – 23.02 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Переглянути Завантажити
23 20.02 – 23.02 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
24 27.02 – 02.03 Цифрові інструменти сучасного педагога Переглянути Завантажити
25 27.02 – 02.03 Мовленнєві компетентності педагогічних працівників у контексті НУШ Переглянути Завантажити
26 27.02 – 02.03 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Переглянути Завантажити
27 27.02 – 02.03 Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство Переглянути Завантажити
28 27.02 – 02.03 Педагогічна майстерня: сучасний урок технологій Переглянути Завантажити
29 27.02 – 02.03 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 06.03 – 09.03 Гео- та зовнішньополітичний контекст історичного буття України Переглянути Завантажити
2 06.03 – 09.03 Цифрові інструменти сучасного педагога Переглянути Завантажити
3 06.03 – 09.03 Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
4 06.03 – 09.03 Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов Переглянути Завантажити
5 06.03 – 09.03 Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення Переглянути Завантажити
6 06.03 – 09.03 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Переглянути Завантажити
7 06.03 – 09.03 Scratch - перша сходинка до мистецтва програмування Переглянути Завантажити
8 13.03 – 16.03 Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників Переглянути Завантажити
9 13.03 – 16.03 Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ Переглянути Завантажити
10 13.03 – 16.03 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів до НМТ / ЗНО з української мови та літератури Переглянути Завантажити
11 13.03 – 16.03 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Переглянути Завантажити
12 13.03 – 16.03 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Переглянути Завантажити
13 13.03 – 16.03 Класний керівник у сучасному освітньому процесі Переглянути Завантажити
14 13.03 – 16.03 Основні аспекти проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки дитини. Корекція розвитку Переглянути Завантажити
15 20.03 – 23.03 Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища Переглянути Завантажити
16 20.03 – 23.03 Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ Переглянути Завантажити
17 20.03 – 23.03 Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
18 20.03 – 23.03 Особливості організацій освітнього середовища в контексті НУШ Переглянути Завантажити
19 20.03 – 23.03 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Переглянути Завантажити
20 20.03 – 23.03 Формування цінностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» Переглянути Завантажити
21 20.03 – 23.03 Мова програмування Python як шлях до опанування новітніх технологій Переглянути Завантажити
22 27.03 – 30.03 Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога Переглянути Завантажити
23 27.03 – 30.03 Профілактика психотичних і не психотичних порушень в освітньому процесі Переглянути Завантажити
24 27.03 – 30.03 Імідж педагога: від стереотипів до інновацій Переглянути Завантажити
25 27.03 – 30.03 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Переглянути Завантажити
26 27.03 – 30.03 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Переглянути Завантажити
27 27.03 – 30.03 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 03.04 – 06.04 Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ Переглянути Завантажити
2 03.04 – 06.04 Організація дистанційного навчання педагогічних працівників Переглянути Завантажити
3 03.04 – 06.04 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу в контексті НУШ Переглянути Завантажити
4 03.04 – 06.04 Мовленнєві компетентності педагогічних працівників у контексті НУШ Переглянути Завантажити
5 03.04 – 06.04 Медіаграмотність під час та після війни. Як управляти інформаційним потоком Переглянути Завантажити
6 03.04 – 06.04 Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів Переглянути Завантажити
7 03.04 – 06.04 Steаm та робототехніка як невід‘ємні складові НУШ Переглянути Завантажити
8 03.04 – 06.04 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
9 03.04 – 06.04 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Переглянути Завантажити
10 10.04 – 13.04 Автономія закладу освіти: виклики та перспективи Переглянути Завантажити
11 10.04 – 13.04 Цифрові інструменти сучасного педагога Переглянути Завантажити
12 10.04 – 13.04 Класний керівник у сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
13 10.04 – 13.04 Розвиток фахової і здоров’язбережувальної компетентностей вчителя Переглянути Завантажити
14 10.04 – 13.04 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Переглянути Завантажити
15 10.04 – 13.04 Педагогічна майстерня: сучасний урок технологій Переглянути Завантажити
16 10.04 – 13.04 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
17 17.04 – 20.04 Історія повсякдення – складова сучасного курсу історії України Переглянути Завантажити
18 17.04 – 20.04 Цифрове портфоліо сучасного вчителя Переглянути Завантажити
19 17.04 – 20.04 Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ Переглянути Завантажити
20 17.04 – 20.04 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Переглянути Завантажити
21 17.04 – 20.04 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу Переглянути Завантажити
22 17.04 – 20.04 Аналіз художнього літературного твору в шкільній практиці Переглянути Завантажити
23 24.04 – 27.04 Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища Переглянути Завантажити
24 24.04 – 27.04 Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ Переглянути Завантажити
25 24.04 – 27.04 Мовно-комунікативна компетентність педагогів у контексті їхніх професійних компетентностей Переглянути Завантажити
26 24.04 – 27.04 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Переглянути Завантажити
27 24.04 – 27.04 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Переглянути Завантажити
28 24.04 – 27.04 Інфомедійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти Переглянути Завантажити
29 24.04 – 27.04 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 01.05 – 04.05 Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників Переглянути Завантажити
2 01.05 – 04.05 Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів Переглянути Завантажити
3 01.05 – 04.05 Людина в дзеркалі системного та нейробіологічного підходів: культурно-освітній вимір Переглянути Завантажити
4 01.05 – 04.05 Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя – шлях до створення грамотного освітнього середовища НУШ Переглянути Завантажити
5 01.05 – 04.05 Елементи програмування GeoGebra Script для створення динамічних математичних моделей. Мова програмування JavaScript Переглянути Завантажити
6 01.05 – 04.05 Особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в початкових класах в контексті вимог Концепції Нової української школи Переглянути Завантажити
7 15.05 – 18.05 Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога Переглянути Завантажити
8 15.05 – 18.05 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу в контексті НУШ Переглянути Завантажити
10 15.05 – 18.05 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Переглянути Завантажити
11 15.05 – 18.05 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Переглянути Завантажити
12 15.05 – 18.05 НУШ: реалізація ключової компетентності «підприємництво і підприємливість» при викладанні навчальних предметів Переглянути Завантажити
13 22.05 – 25.05 Виникнення й еволюція українства з найдавніших часів до сьогодення Переглянути Завантажити
14 22.05 – 25.05 Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ Переглянути Завантажити
15 22.05 – 25.05 Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища Переглянути Завантажити
16 22.05 – 25.05 Особливості організацій освітнього середовища в контексті НУШ Переглянути Завантажити
17 22.05 – 25.05 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Переглянути Завантажити
18 22.05 – 25.05 Інфомедійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти Переглянути Завантажити
19 22.05 – 25.05 Мобільні додатки в освітньому процесі вчителя Переглянути Завантажити
20 22.05 – 25.05 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
21 29.05 – 01.06 Впровадження steam-освіти у викладання природничих дисциплін на засадах екологічної естетики Переглянути Завантажити
22 29.05 – 01.06 Цифрові інструменти сучасного педагога Переглянути Завантажити
23 29.05 – 01.06 Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ Переглянути Завантажити
24 29.05 – 01.06 Формування соціально-побутової самостійності у дітей з порушеннями психофізичного розвитку Переглянути Завантажити
25 29.05 – 01.06 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Переглянути Завантажити
26 29.05 – 01.06 Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов Переглянути Завантажити
27 29.05 – 01.06 НУШ: Фінансова грамотність як ключова компетентність Переглянути Завантажити
28 25.05 Нова українська школа: навчання/знання про Голодомор та інші геноциди Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 05.06 – 08.06 Цифрові інструменти сучасного педагога Переглянути Завантажити
2 05.06 – 08.06 Розвиток конфліктологічної компетентності, технологія медіації у вирішенні конфліктів Переглянути Завантажити
3 05.06 – 08.06 Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
4 05.06 – 08.06 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Переглянути Завантажити
5 05.06 – 08.06 Науково-методична та інноваційна складова вивчення економічної і соціальної географії Переглянути Завантажити
6 05.06 – 08.06 Аналіз художнього літературного твору в шкільній практиці Переглянути Завантажити
7 05.06 – 08.06 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Переглянути Завантажити
8 05.06 – 08.06 Особливості навчання інтегрованого курсу природничої освітньої галузі: від модельних навчальних програм до практики втілення Переглянути Завантажити
9 05.06 – 08.06 Особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в початкових класах в контексті вимог Концепції Нової української школи Переглянути Завантажити
10 05.06 – 08.06 Основи біомеханіки та збереження здоров'я опорно-рухового апарату Переглянути Завантажити
11 12.06 – 15.06 Сучасна історична й публіцистична література у застосуванні до курсу історії в НУШ Переглянути Завантажити
12 12.06 – 15.06 Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища Переглянути Завантажити
13 12.06 – 15.06 Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ Переглянути Завантажити
14 12.06 – 15.06 Класний керівник у сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
15 12.06 – 15.06 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Переглянути Завантажити
16 19.06 – 22.06 Автономія закладу освіти: виклики та перспективи Переглянути Завантажити
17 19.06 – 22.06 Психоісторичні та геополітичні виміри пізнання історії: культурно-освітній аспект Переглянути Завантажити
18 19.06 – 22.06 Імідж педагога: від стереотипів до інновацій Переглянути Завантажити
19 19.06 – 22.06 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Переглянути Завантажити
20 19.06 – 22.06 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
21 26.06 – 29.06 Еколого-збалансований розвиток Вінницької області в контексті НУШ Переглянути Завантажити
22 26.06 – 29.06 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Переглянути Завантажити
23 26.06 – 29.06 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу Переглянути Завантажити
24 26.06 – 29.06 Особливості викладання предмету «Технології» в 5 класі НУШ: теоретичний та практичний аспекти Переглянути Завантажити
25 26.06 – 29.06 Формування цінностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» Переглянути Завантажити
26 26.06 – 29.06 STEM - освіта як одна із складових реалізації Концепції «Нова українська школа». STEM - компетентність вчителя математики Переглянути Завантажити
27 26.06 – 29.06 Особливості викладання фізичної культури в початкових класах в контексті НУШ Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 03.07 – 06.07 Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
2 03.07 – 06.07 Організація музично-ігрової діяльності з дітьми в контексті наступності дошкільної та початкової освіти за вимогами НУШ Переглянути Завантажити
3 03.07 – 06.07 Науково-методична та інноваційна складова вивчення економічної і соціальної географії Переглянути Завантажити
4 03.07 – 06.07 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Переглянути Завантажити
5 03.07 – 06.07 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
6 10.07 – 13.07 Особливості викладання предмету «Технології» в 5 класі НУШ: теоретичний та практичний аспекти Переглянути Завантажити
7 10.07 – 13.07 Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення Переглянути Завантажити
8 10.07 – 13.07 Класний керівник у сучасному освітньому процесі Переглянути Завантажити
9 10.07 – 13.07 Scratch - перша сходинка до мистецтва програмування Переглянути Завантажити
10 10.07 – 13.07 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 25.08-28.08 Актуальні питання підготовки вчителів й учнів до ЗНО з української мови Переглянути Завантажити
2 28.08-31.08 Мобільні додатки в освітньому процесі вчителя Переглянути Завантажити
3 28.08-31.08 Моделювання індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
4 28.08-31.08 Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників Переглянути Завантажити
5 28.08-31.08 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Переглянути Завантажити

-->

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 04.09 – 07.09 Організація дистанційного навчання педагогічних працівників Переглянути Завантажити
2 04.09 – 07.09 Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов Переглянути Завантажити
3 04.09 – 07.09 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Переглянути Завантажити
4 04.09 – 07.09 Специфіка роботи асистента вчителя Переглянути Завантажити
5 04.09 – 07.09 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Переглянути Завантажити
6 11.09 – 14.09 Цифрові інструменти сучасного педагога Переглянути Завантажити
7 11.09 – 14.09 Імідж педагога: від стереотипів до інновацій Переглянути Завантажити
8 11.09 – 14.09 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Переглянути Завантажити
9 11.09 – 14.09 Особливості викладання предмету «Технології» в 5 класі НУШ: теоретичний та практичний аспекти Переглянути Завантажити
10 11.09 – 14.09 Специфіка роботи асистента вчителя Переглянути Завантажити
11 18.09 – 21.09 Автономія закладу освіти: виклики та перспективи Переглянути Завантажити
12 18.09 – 21.09 Цифрове портфоліо сучасного вчителя Переглянути Завантажити
12 18.09 – 21.09 Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
14 18.09 – 21.09 Медіаграмотність під час та після війни. Як управляти інформаційним потоком Переглянути Завантажити
15 18.09 – 21.09 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Переглянути Завантажити
16 18.09 – 21.09 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Переглянути Завантажити
17 18.09 – 21.09 Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя – шлях до створення грамотного освітнього середовища НУШ Переглянути Завантажити
18 18.09 – 21.09 Підготовка учнів до складання ЗНО з математики Переглянути Завантажити
19 18.09 – 21.09 Специфіка роботи асистента вчителя Переглянути Завантажити
20 25.09 – 28.09 Впровадження steam-освіти у викладання природничих дисциплін на засадах екологічної естетики Переглянути Завантажити
21 25.09 – 28.09 Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ Переглянути Завантажити
22 25.09 – 28.09 Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога Переглянути Завантажити
23 25.09 – 28.09 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу в контексті НУШ Переглянути Завантажити
24 25.09 – 28.09 Мовленнєві компетентності педагогічних працівників у контексті НУШ Переглянути Завантажити
25 25.09 – 28.09 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Переглянути Завантажити
26 25.09 – 28.09 Особливості навчання інтегрованого курсу природничої освітньої галузі: від модельних навчальних програм до практики втілення Переглянути Завантажити
27 25.09 – 28.09 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Переглянути Завантажити
28 25.09 – 28.09 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 02.10 – 05.10 Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ Переглянути Завантажити
2 02.10 – 05.10 Цифрові інструменти сучасного педагога Переглянути Завантажити
3 02.10 – 05.10 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Переглянути Завантажити
4 09.10 – 12.10 Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ Переглянути Завантажити
5 09.10 – 12.10 Організація дистанційного навчання педагогічних працівників Переглянути Завантажити
6 09.10 – 12.10 Розвиток конфліктологічної компетентності, технологія медіації у вирішенні конфліктів Переглянути Завантажити
7 09.10 – 12.10 Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
8 09.10 – 12.10 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Переглянути Завантажити
9 09.10 – 12.10 Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів Переглянути Завантажити
10 09.10 – 12.10 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Переглянути Завантажити
11 09.10 – 12.10 Мова програмування Python як шлях до опанування новітніх технологій Переглянути Завантажити
12 09.10 – 12.10 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
13 16.10 – 19.10 Класний керівник у сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
14 16.10 – 19.10 Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство Переглянути Завантажити
15 16.10 – 19.10 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Переглянути Завантажити
16 16.10 – 19.10 Класний керівник у сучасному освітньому процесі Переглянути Завантажити
17 16.10 – 19.10 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
18 23.10 – 26.10 Особливості організацій освітнього середовища в контексті НУШ Переглянути Завантажити
19 23.10 – 26.10 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу в контексті НУШ Переглянути Завантажити
20 23.10 – 26.10 Валеологічні та екологічні аспекти формування здоров’язберігаючих компетентностей учнів в контексті НУШ Переглянути Завантажити
21 23.10 – 26.10 Мовленнєві компетентності педагогічних працівників у контексті НУШ Переглянути Завантажити
22 23.10 – 26.10 Науково-методична та інноваційна складова вивчення економічної і соціальної географії Переглянути Завантажити
23 23.10 – 26.10 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Переглянути Завантажити
24 23.10 – 26.10 Формування цінностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» Переглянути Завантажити
25 23.10 – 26.10 Мобільні додатки в освітньому процесі вчителя Переглянути Завантажити
26 23.10 – 26.10 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
27 30.10 – 02.11 Класний керівник у сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
28 30.10 – 02.11 Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення Переглянути Завантажити
29 30.10 – 02.11 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Переглянути Завантажити
30 30.10 – 02.11 STEM - освіта як одна із складових реалізації Концепції «Нова українська школа». STEM - компетентність вчителя математики Переглянути Завантажити
31 30.10 – 02.11 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 06.11 – 09.11 Використання інноваційних технологій навчання в освітньому процесі НУШ Переглянути Завантажити
2 06.11 – 09.11 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Переглянути Завантажити
3 06.11 – 09.11 Аналіз художнього літературного твору в шкільній практиці Переглянути Завантажити
4 06.11 – 09.11 Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення Переглянути Завантажити
5 06.11 – 09.11 Scratch - перша сходинка до мистецтва програмування Переглянути Завантажити
6 06.11 – 09.11 Вдосконалення володіння жестовою мовою Переглянути Завантажити
7 13.11 – 16.11 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу в контексті НУШ Переглянути Завантажити
8 13.11 – 16.11 Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
9 13.11 – 16.11 Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
10 13.11 – 16.11 Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов Переглянути Завантажити
11 13.11 – 16.11 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Переглянути Завантажити
12 13.11 – 16.11 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Переглянути Завантажити
13 13.11 – 16.11 Steаm та робототехніка як невід‘ємні складові НУШ Переглянути Завантажити
14 13.11 – 16.11 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
15 20.11 – 23.11 Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ Переглянути Завантажити
16 20.11 – 23.11 Особливості організацій освітнього середовища в контексті НУШ Переглянути Завантажити
17 20.11 – 23.11 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів до НМТ / ЗНО з української мови та літератури Переглянути Завантажити
18 20.11 – 23.11 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Переглянути Завантажити
19 20.11 – 23.11 Міжнародне гуманітарне право та національне законодавство у формуванні громадянської компетентності в НУШ Переглянути Завантажити
20 20.11 – 23.11 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Переглянути Завантажити
21 20.11 – 23.11 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу Переглянути Завантажити
22 20.11 – 23.11 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
23 27.11 – 30.11 Автономія закладу освіти: виклики та перспективи Переглянути Завантажити
24 27.11 – 30.11 Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство Переглянути Завантажити
25 27.11 – 30.11 Педагогічна майстерня: сучасний урок технологій Переглянути Завантажити
26 27.11 – 30.11 Підготовка учнів до складання ЗНО з математики Переглянути Завантажити
27 27.11 – 30.11 Мобільні додатки в освітньому процесі вчителя Переглянути Завантажити
28 27.11 – 30.11 Особливості викладання фізичної культури в початкових класах в контексті НУШ Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 04.12 – 07.12 Класний керівник у сучасному освітньому процесі Переглянути Завантажити
2 04.12 – 07.12 Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів Переглянути Завантажити
3 04.12 – 07.12 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
4 04.12 – 07.12 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Переглянути Завантажити
5 11.12 – 14.12 Історія повсякдення – складова сучасного курсу історії України Переглянути Завантажити
6 11.12 – 14.12 Впровадження steam-освіти у викладання природничих дисциплін на засадах екологічної естетики Переглянути Завантажити
7 11.12 – 14.12 Інфомедійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти Переглянути Завантажити
8 11.12 – 14.12 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Переглянути Завантажити
9 11.12 – 14.12 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Переглянути Завантажити