№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 20.01 – 21.01 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
2 | 23.01 – 24.01 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
3 | 27.01 – 28.01 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
4 | 30.01 – 31.01 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 10.02 – 11.02 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
2 | 13.02 – 14.02 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
3 | 17.02 – 18.02 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
4 | 20.02 – 21.02 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
5 | 24.02 – 25.02 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
6 | 27.02 – 28.02 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 10.03 – 11.03 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
2 | 13.03 – 14.03 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
3 | 17.03 – 18.03 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
4 | 20.03 – 21.03 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
5 | 31.03 – 01.04 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 03.04 – 04.04 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
2 | 07.04 – 08.04 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
3 | 10.04 – 11.04 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
4 | 21.04 – 22.04 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
5 | 24.04 – 25.04 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 05.05 – 06.05 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
2 | 08.05 – 09.05 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
3 | 22.05 – 23.05 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
4 | 26.05 – 27.05 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
5 | 29.05 – 30.05 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 02.06 – 03.06 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
2 | 05.06 – 06.06 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
3 | 09.06 – 10.06 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
4 | 12.06 – 13.06 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
5 | 23.06 – 24.06 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 08.09 – 09.09 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
2 | 22.09 – 23.09 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
3 | 25.09 – 26.09 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 06.10 – 07.10 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
2 | 20.10 – 21.10 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
3 | 23.10 – 24.10 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
4 | 30.10 – 31.10 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 10.11 – 11.11 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
2 | 13.11 – 14.11 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
3 | 17.11 – 18.11 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |
4 | 24.11 – 25.11 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
5 | 27.11 – 28.11 | Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному класі | Реєструватись |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Реєстрація |
---|---|---|---|
1 | 01.12 – 02.12 | Психолого-педагогічний підхід в освітній діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами | Реєструватись |