VT Wedding - шаблон joomla Mp3
Mobile menu

Бібліотека

Авторські та тематичні курси 2025 рік

Фахові курси Авторські та тематичні курси Тематичні курси. Психологія (15 год) Тематичні курси. Інклюзія (15 год)

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 07.01 – 10.01 Цифрові інструменти сучасного педагога Переглянути Завантажити
2 13.01 – 16.01 Збереження кардіологічного здоров’я та основи морфо-фізіології серцево-судинної системи Переглянути Завантажити
3 20.01 – 23.01 Основи використання хмарних сервісів у роботі сучасного вчителя Переглянути Завантажити
4 20.01 – 23.01 Інноваційні педагогічні підходи в освітньому процесі Переглянути Завантажити
5 20.01 – 23.01 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
6 20.01 – 23.01 Олімпіадні задачі з інформаційних технологій (Word, Excel, PowerPoint, Access) Переглянути Завантажити
7 20.01 – 23.01 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
8 27.01 – 30.01 Психолого-педагогічна взаємодія з сучасними підлітками: виклики та шляхи реалізації Переглянути Завантажити
9 27.01 – 30.01 Інновації навчально-методичного потенціалу у викладанні англійської мови в умовах європейських інтеграційних процесів Переглянути Завантажити
10 27.01 – 30.01 Цифрове портфоліо сучасного педагога Переглянути Завантажити
11 27.01 – 30.01 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Наказ Свідоцтва
1 03.02 – 06.02 Виникнення й еволюція українства з найдавніших часів до сьогодення Переглянути Завантажити
2 03.02 – 06.02 Організація музично-ігрової діяльності з дітьми в контексті наступності дошкільної та початкової освіти за вимогами НУШ Переглянути Завантажити
3 03.02 – 06.02 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Переглянути Завантажити
4 03.02 – 06.02 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
5 03.02 – 06.02 Геополітичні та психоісторичні виміри пізнання історії в контексті розвитку патріотизму і національнеої ідентичнисті Переглянути Завантажити
6 03.02 – 06.02 Елементи програмування GeoGebra Script для створення динамічних математичних моделей. Мова програмування JavaScript Переглянути Завантажити
7 03.02 – 06.02 Сертифікація як інструмент підвищення якості освіти Переглянути Завантажити
8 10.02 – 13.02 Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
9 10.02 – 13.02 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів /учениць до НМТ - 2025 з української мови Переглянути Завантажити
10 10.02 – 13.02 Роль керівника закладу освіти в організації психоемоційної підтримки в кризовий період Переглянути Завантажити
11 10.02 – 13.02 Цифрові інструменти сучасного педагога Переглянути Завантажити
12 10.02 – 13.02 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
13 10.02 – 13.02 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
14 17.02 – 20.02 Цифрові інструменти сучасного педагога Переглянути Завантажити
15 17.02 – 20.02 Аналіз художнього літературного твору в шкільній практиці Переглянути Завантажити
16 17.02 – 20.02 Класний керівник у сучасному освітньому процесі: плекаємо стійкість Переглянути Завантажити
17 17.02 – 20.02 Цифровий освітній програмний кейс вчителя НУШ Переглянути Завантажити
18 17.02 – 20.02 НУШ: фінансова грамотність як ключова компетентність Переглянути Завантажити
19 24.02 – 27.02 Інтегративний підхід в організації освітнього процесу НУШ Переглянути Завантажити
20 24.02 – 27.02 Класний керівник: виклики та можливості сьогодення Переглянути Завантажити
21 24.02 – 27.02 Основи використання генеративного штучного інтелекту в освітній діяльності Переглянути Завантажити
22 24.02 – 27.02 Професійне вигорання учасників освітнього процесу: технології розвитку стресостійкості та емоційної компетентності Переглянути Завантажити
23 24.02 – 27.02 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Переглянути Завантажити
24 24.02 – 27.02 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 03.03 – 06.03 Сучасна історична й публіцистична література у застосуванні до курсу історії в НУШ Переглянути Завантажити
2 03.03 – 06.03 Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ Переглянути Завантажити
3 03.03 – 06.03 Психолого-педагогічні виклики сьогодення, шляхи вирішення Переглянути Завантажити
4 03.03 – 06.03 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Переглянути Завантажити
5 03.03 – 06.03 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
6 03.03 – 06.03 Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення Переглянути Завантажити
7 10.03 – 13.03 Психолого-педагогічна взаємодія з сучасними підлітками: виклики та шляхи реалізації Переглянути Завантажити
8 10.03 – 13.03 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Переглянути Завантажити
9 10.03 – 13.03 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
10 10.03 – 13.03 Цифровий освітній програмний кейс вчителя НУШ Переглянути Завантажити
11 10.03 – 13.03 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
12 17.03 – 20.03 Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ Переглянути Завантажити
13 17.03 – 20.03 Розвиток навичок критичного і креативного мислення в педагогів у контексті їхніх професійних компетентностей Переглянути Завантажити
14 17.03 – 20.03 Технології збереження ментального здоров'я учасників освітнього процесу: практичні кейси Переглянути Завантажити
15 17.03 – 20.03 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Переглянути Завантажити
16 17.03 – 20.03 Основи використання генеративного штучного інтелекту в освітній діяльності Переглянути Завантажити
17 17.03 – 20.03 Використання активних методів навчання та розвиток критичного мислення і творчих здібностей учнів при викладанні географії у 7-8 класах НУШ Переглянути Завантажити
18 24.03 – 27.03 Психосоціальна підтримка учнів та самодопомога педагогів в умовах війни й повоєнного відновлення Переглянути Завантажити
19 24.03 – 27.03 STEM-освіта як інноваційний підхід у формуванні пізнавальної активності та дослідницької діяльності учнів Переглянути Завантажити
20 24.03 – 27.03 Цифрові інструменти сучасного педагога Переглянути Завантажити
21 24.03 – 27.03 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Переглянути Завантажити
22 24.03 – 27.03 Canva та Figma – потужні інструменти графічного дизайна для повсякденної роботи вчителя Переглянути Завантажити
23 24.03 – 27.03 Використання засобів STEAM -освіти в процесі викладання навчальних предметів мистецької освітньої галузі Переглянути Завантажити
24 31.03 – 03.04 Основи ІКТ для сучасного педагога Переглянути Завантажити
25 31.03 – 03.04 Імідж педагога: від стереотипів до інновацій Переглянути Завантажити
26 31.03 – 03.04 Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя в освітньому просторі НУШ Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 07.04 – 10.04 Видатні історичні особи в курсі історії України та всесвітньої історії Переглянути Завантажити
2 07.04 – 10.04 Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ Переглянути Завантажити
3 07.04 – 10.04 Класний керівник: виклики та можливості сьогодення Переглянути Завантажити
4 07.04 – 10.04 Ефективні інструменти підготовки грантових проєктів та проведення їх презентації Переглянути Завантажити
5 07.04 – 10.04 Основи веб-дизайну. Прості рецепти освітянину Переглянути Завантажити
6 14.04 – 17.04 Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ Переглянути Завантажити
7 14.04 – 17.04 Реалізація ідей НУШ на уроках мовно-літературної освітньої галузі (українська мова, українська література, зарубіжна література). 7-9 клас Переглянути Завантажити
8 14.04 – 17.04 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Переглянути Завантажити
9 14.04 – 17.04 Класний керівник у сучасному освітньому процесі: плекаємо стійкість Переглянути Завантажити
10 14.04 – 17.04 Автономія закладів освіти в умовах трансформаційних процесів Переглянути Завантажити
11 21.04– 24.04 Плекання резилієнтності в закладі освіти Переглянути Завантажити
12 21.04– 24.04 Психолого-педагогічна взаємодія з сучасними підлітками: виклики та шляхи реалізації Переглянути Завантажити
13 21.04– 24.04 Підготовка та проведення ефективних презентацій для здійснення освітньої діяльності Переглянути Завантажити
14 21.04– 24.04 Професійне вигорання учасників освітнього процесу: технології розвитку стресостійкості та емоційної компетентності Переглянути Завантажити
15 28.04 – 01.05 Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ Переглянути Завантажити
16 28.04 – 01.05 Основи використання генеративного штучного інтелекту в освітній діяльності Переглянути Завантажити
17 28.04 – 01.05 Інноваційні педагогічні підходи в освітньому процесі Переглянути Завантажити
18 28.04 – 01.05 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Переглянути Завантажити
19 28.04 – 01.05 Реалізація ідей НУШ при навчанні біології та хімії учнів базової середньої школи (7-8 класи) Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 05.05 – 08.05 Психосоціальна підтримка учнів та самодопомога педагогів в умовах війни й повоєнного відновлення Переглянути Завантажити
2 05.05 – 08.05 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Переглянути Завантажити
3 05.05 – 08.05 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
4 05.05 – 08.05 Canva та Figma – потужні інструменти графічного дизайна для повсякденної роботи вчителя Переглянути Завантажити
5 12.05 – 15.05 Формування читацької компетентності молодших школярів на засадах НУШ Переглянути Завантажити
6 12.05 – 15.05 Реалізація ідей НУШ на уроках мовно-літературної освітньої галузі (українська мова, українська література, зарубіжна література). 7-9 клас Переглянути Завантажити
7 12.05 – 15.05 Основи використання генеративного штучного інтелекту в освітній діяльності Переглянути Завантажити
8 12.05 – 15.05 Мова програмування Python як шлях до опанування новітніх технологій Переглянути Завантажити
9 12.05 – 15.05 Педагог-інтерн у сучасній школі. Виклики професії,нові ролі та практики успішної діяльності Переглянути Завантажити
10 19.05 – 22.05 Партнерські відносини з батьками: сучасні стратегії та підходи Переглянути Завантажити
11 19.05 – 22.05 Цифрові інструменти створення інтегрованих уроків в контексті НУШ Переглянути Завантажити
12 19.05 – 22.05 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
13 19.05 – 22.05 Особливості навчання інтегрованого курсу природничої освітньої галузі: від модельних навчальних програм до практики втілення Переглянути Завантажити
14 19.05 – 22.05 Особливості сучасного уроку біології в контексті НУШ: вимоги та принципи організації Переглянути Завантажити
15 19.05 – 22.05 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
16 26.05 – 29.05 Аспекти усного і писемного ділового мовлення. Корпоративна етика Переглянути Завантажити
17 26.05 – 29.05 Формування цінностей та компетентностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» Переглянути Завантажити
18 26.05 – 29.05 Впровадження steam-освіти у викладання шкільних дисциплін на засадах екологічної естетики Переглянути Завантажити
19 26.05 – 29.05 Технології збереження ментального здоров'я учасників освітнього процесу: практичні кейси Переглянути Завантажити
20 26.05 – 29.05 Збереження кардіологічного здоров’я та основи морфо-фізіології серцево-судинної системи Переглянути Завантажити
21 26.05 – 29.05 Canva та Figma – потужні інструменти графічного дизайна для повсякденної роботи вчителя Переглянути Завантажити
22 26.05 – 29.05 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 02.06 – 05.06 Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ Переглянути Завантажити
2 02.06 – 05.06 Психосоціальна підтримка учнів та самодопомога педагогів в умовах війни й повоєнного відновлення Переглянути Завантажити
3 02.06 – 05.06 Основи ІКТ для сучасного педагога Переглянути Завантажити
4 02.06 – 05.06 Фізична реабілітація та здоров’язбережувальні технології: проблеми, реалії та перспективи Переглянути Завантажити
5 02.06 – 05.06 3D графіка та моделювання - вимога сьогодення Переглянути Завантажити
6 02.06 – 05.06 Особливості викладання фізичної культури в початкових класах в контексті НУШ Переглянути Завантажити
7 02.06 – 05.06 Організація ефективного навчання хімії у Новій українській школі Переглянути Завантажити
8 09.06 – 12.06 Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ Переглянути Завантажити
9 09.06 – 12.06 Мистецтво взаємодії учасників освітнього процесу: практики відновної комунікації Переглянути Завантажити
10 09.06 – 12.06 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
11 09.06 – 12.06 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Переглянути Завантажити
12 09.06 – 12.06 Реалізація ідей НУШ при навчанні біології та хімії учнів базової середньої школи (7-8 класи) Переглянути Завантажити
13 09.06 – 12.06 НУШ: Фінансова грамотність як ключова компетентність Переглянути Завантажити
14 09.06 – 12.06 Особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в початкових класах в контексті вимог Концепції Нової української школи Переглянути Завантажити
15 09.06 – 12.06 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
16 16.06 – 19.06 Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ Переглянути Завантажити
17 16.06 – 19.06 Реалізація ідей НУШ на уроках мовно-літературної освітньої галузі (українська мова, українська література, зарубіжна література). 5-6 клас Переглянути Завантажити
19 16.06 – 19.06 Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство Переглянути Завантажити
19 16.06 – 19.06 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
20 16.06 – 19.06 Цифровий освітній програмний кейс вчителя НУШ Переглянути Завантажити
21 16.06 – 19.06 STEM - освіта як одна із складових реалізації Концепції «Нова українська школа». STEM - компетентність вчителя математики Переглянути Завантажити
22 16.06 – 19.06 Використання активних методів навчання та розвиток критичного мислення і творчих здібностей учнів при викладанні географії у 7-8 класах НУШ Переглянути Завантажити
23 16.06 – 19.06 Психолого-педагогічна взаємодія з сучасними підлітками: виклики та шляхи реалізації Переглянути Завантажити
24 16.06 – 25.06 Педагог-інтерн у сучасній школі. Виклики професії, нові ролі, успішні практики Переглянути Завантажити
25 23.06 – 26.06 Освітнє середовище як чинник та інструмент розбудови освітнього простору Переглянути Завантажити
26 23.06 – 26.06 Усвідомлене читання засобами словесності: теорія і практика впровадження в контексті вимог НУШ Переглянути Завантажити
27 23.06 – 26.06 STEM-освіта як інноваційний підхід у формуванні пізнавальної активності та дослідницької діяльності учнів Переглянути Завантажити
28 23.06 – 26.06 Психолого-педагогічні технології роботи з дітьми з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
29 23.06 – 26.06 Психолого-педагогічні виклики сьогодення, шляхи вирішення Переглянути Завантажити
30 23.06 – 26.06 Концептуальні інноваційні та наукові підходи у викладанні географії в 9-11 класах Переглянути Завантажити
31 23.06 – 26.06 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
32 30.06 – 03.07 Психолого-педагогічні методи та інструменти роботи з психологічною травмою, обумовленою воєнним станом Переглянути Завантажити
33 30.06 – 03.07 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Переглянути Завантажити
34 30.06 – 03.07 Цифровий освітній програмний кейс вчителя НУШ Переглянути Завантажити
35 30.06 – 03.07 Психосоціальна підтримка учнів та самодопомога педагогів в умовах війни й повоєнного відновлення Переглянути Завантажити
36 30.06 – 03.07 Ключові підходи НУШ: теорія і практика впровадження в мовно-літературну освітню галузь Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 25.08-28.08 Цифрові інструменти управління закладом освіти Переглянути Завантажити
2 28.08-31.08 Реалізація ідей НУШ на уроках мовно-літературної освітньої галузі (українська мова, українська література, зарубіжна література). 5-6 клас Переглянути Завантажити