За матеріалами Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінету Міністрів України № 396 від 09.04.2024 року Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2024 році |
Розпорядження № 181-р від 24.02.2022 року Питання запровадження та забезпечення здійснення заходів правового режиму воєнного стану в Україні |
Постанова Кабінету Міністрів України № 898 від 30.09.2020 року ДЕРЖАВНИЙ СТАНДАРТ базової середньої освіти |
Постанова Кабінету Міністрів України від 10.07.2019 року № 636 Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах професійної(професійно-технічної) освіти |
Постанова Кабінету Міністрів України від 10.07.2019 року № 635 Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах вищої освіти |
Постанова Кабінету Міністрів України від 10.04.2019 року № 530 Про затвердження Порядку організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти |
Постанова Кабінету Міністрів України від 06.032019 року № 221 Про затвердження Положення про спеціальну школу та Положення про навчально-реабілітаційний центр |
Постанова Кабінет Міністрів України від 27.02.2019 року № 129 Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2019 році |
Постанова Кабінет Міністрів України від 22.08.2018 року № 617 Деякі питання створення ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти та інклюзивно-ресурсних центрів |
Постанова Кабінет Міністрів України від 22.08.2018 року № 615 Про затвердження Порядку використання у 2018 році коштів, передбачених у державному бюджеті на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами |
Постанова Кабінет Міністрів України від 21.02.2018 року № 88 Деякі питання використання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами у 2018 році |
Постанова Кабінет Міністрів України від 14.02.2018 року № 72 Про внесення змін у додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2004 року № 1096 |
Постанова Кабінет Міністрів України від 15.11.2017 року № 863 Про внесення змін до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами |
Постанова Кабінет Міністрів України від 09.08.2017 року № 588 Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах |
Положення про інклюзивно-ресурсний центр, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 року № 545 |
Постанова Кабінет Міністрів України від 14.02.2017 року № 88 Про порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами |
Постанова Кабінет Міністрів України від 26.10.2016 року № 753 Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 року № 585 |
Постанова Кабінет Міністрів України від 27.09.2016 року № 671 Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України |
Постанова Кабінет Міністрів України від 29.07.2015 року № 530 Про внесення змін до Положення про дошкільний навчальний заклад |
Постанова Кабінет Міністрів України від 29.07.2015 року № 531 Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 346 і від 14 червня 2000 року № 963 |
Постанова Кабінету Міністрів України від 08.07.2015 року № 479 Про внесення змін у додаток 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 30 серпня 2002 року № 1298 |
Постанова Кабінету Міністрів України від 21.08.2013 року № 607 Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами |
Постанова Кабінету Міністрів України від 18.07.2012 року № 635 Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 346 і від 14 червня 2000 року № 963 |
Постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 року № 872 Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах |
Постанова Кабінету Міністрів України від 25.08.2004 року № 1096 Про встановлення розміру доплати за окремі види педагогічної діяльності |
Постанова Кабінету Міністрів України від 23.04.2003 року № 585 Про встановлення строку навчання у загальноосвітніх навчальних закладах для дітей з особливими освітніми потребами |
За матеріалами Міністерства освіти і науки України |
Наказ МОН України від 13.05.2024 року № 669 Про затвердження переліку підручників та посібників для осіб з особливими освітніми потребами, що видаватимуться за кошти державного бюджету у 2024 році |
Лист МОН України від 08.04.2024 року № 1/6067-24 Про стан травматизму серед здобувачів освіти та працівників закладів освіти за 2023 рік |
Наказ МОН України від 18.03.2024 року № 347 Про деякі питання інформатизації інклюзивно-ресурсних центрів |
Наказ МОН України від 20.02.2024 року № 205 Про проведення конкурсного відбору підручників та посібників для осіб з особливими освітніми потребами у 2024 році |
Наказ МОН України від 19.08.2020 року № 1073 Про видання підручників та посібників для осіб з особливими освітніми потребами за кошти державного бюджету у 2020 році |
Лист МОН України від 11.08.2020 року № 1/9-430 Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році |
Лист МОН України від 22.07.2020 року № 1/9-391 Щодо трансформації санаторних шкіл (шкіл-інтернатів) |
Наказ МОН України від 22.07.2020 року № 944 Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами |
Наказ МОН України від 10.07.2020 року № 910 Про скасування наказу Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2020 року № 842 |
Лист МОН України від 25.06.2020 року № 1/9-348 Щодо створення інклюзивного освітнього середовища в закладах дошкільної освіти |
Лист МОН України від 22.06.2020 року № 1/9-338 Щодо реалізації Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих питань завершення 2019/2020 навчального року» |
Лист МОН України від 16.06.2020 року № 1/9-328 Щодо методичних рекомендацій з організації психолого-педагогічного консиліуму для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини |
Лист МОН України від 04.06.2020 року № 1/9-302 Щодо надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами закладами освіти в літній період |
Лист МОН України від 26.05.2020 року № 1/9-278 Щодо організації роботи інклюзивно-ресурсних центрів |
Поради МОН України Як вчителям заповнити класний журнал після карантину |
Наказ МОН України від 22.04.2020 року № 535 Про скасування наказу Міністерства освіти і науки України від 27.01.2020 року № 89 "Про проведення Всеукраїнського конкурсу “Ерудит” серед здобувачів освіти з порушенням слуху 12-х (13-х) класів закладів загальної середньої освіти у 2020 році |
Лист МОН України № 1/9-185 від 03.04.2020 року Про організаційні засади роботи інклюзивно-ресурсних центрів в умовах карантину |
Наказ МОН України від 18.10.2019 року № 1310 Про затвердження типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників для роботи в умовах інклюзивного навчанняв закладах загальної середньої освіти відповідно до вимог концепції "Нова українська школа" |
Наказ МОН України від 10.07.2019 року № 955 Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12 січня 2016 року № 8 |
Наказ МОН України 21.06.2019 року № 873 Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 23 квітня 2018 року № 414 |
Про затвердження форми звітності з питань діяльності інклюзивно-ресурсних центрів та інструкції щодо її заповнення |
Наказ МОН України від 17.05.2019 року № 671 Про деякі питання організації навчання фахівців інклюзивно-ресурсних центрів |
Наказ МОЗ України від 08.05.2019 року № 1060 Про затвердження Критеріїв для розподілу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами та форми первинної облікової документації «Висновок про стан функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я дитини, що потребує інклюзивного навчання» та інструкції щодо її заповнення |
Наказ МОН України від 01.04.2019 року № 423 Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, якінавчаються в інклюзивних та спеціальних групах закладів дошкільної освіти |
Наказ МОН України від 27.02.2019 року № 271 Про приймання системи автоматизованої роботи інклюзивно – ресурсних центрів |
Наказ МОН України від 24.07.2019 року № 917 Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 2 класу з порушеннями інтелектуального розвитку |
Наказ МОН України від 17.04.2019 року № 515 Про надання грифа «рекомендовано Міністерством освіти і науки України» навчальній літературі для дітей з особливими освітніми потребами |
Наказ МОН України від 06.09.2018 року № 977 Деякі питання комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами |
Наказ МОН України від 16.08.2018 року № 917 Про внесення змін у додатки до наказу міністерства освіти і науки України від 26.07.2018 року № 814 |
Наказ МОН України від 26.07.2018 року № 816 Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями |
Наказ МОН України від 26.07.2018 року № 815 Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 12.06.2018 року № 627 |
Наказ МОН України від 26.07.2018 року № 814 Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами |
Наказ МОН України від 26.07.2018 року № 813 Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти II ступеня для дітей з особливими освітніми потребами |
Наказ МОН України від 25.06.2018 року № 693 Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами |
Наказ МОН України від 21.06.2018 року № 668 Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами |
Наказ МОН України від 12.06.2018 року № 627 Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами |
Наказ МОН України від 08.06.2018 року № 609 Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти |
Наказ МОН України від 03.05.2018 року № 447 Про затвердження Примірного переліку обладнання для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсного центру |
Наказ МОН України від 23.04.2018 року № 414, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 травня 2018 року за № 582/32034 Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти |
Наказ МОН України від 22.03.2018 року № 271 Про затвердження Примірного переліку корекційних засобів навчання та реабілітаційного обладнання для спеціальних закладів освіти |
Наказ МОН України від 01.02.2018 року № 90 Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 06 грудня 2010 року № 1205 |
Наказ МОН України від 21.07.2017 року № 1081 Про затвердження Типового навчального плану для дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня (початкова школа) |
Наказ МОН України від 04.04.2017 року № 527 Про видання навчальної літератури для дітей з особливими освітніми потребами у 2017 році |
Наказ МОН України від 26.09.2016 року № 1148 Про надання грифів Міністерства освіти і науки України навчальній літературі для дітей з особливими освітніми потребами |
Наказ МОН України від 20.05.2016 року № 544 Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 04 листопада 2010 року № 1055 |
Наказ МОН України від 31.12.2015 року № 1436 Про затвердження Плану заходів щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі |
Наказ МОН України від 06.02.2015 року № 104/52 Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах |
Наказ МОН України від 01.10.2010 року № 912 Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання |
Наказ МОН України від 06.12.2010 року № 1205 Про затвердження Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів |
Наказ МОН України від 09.12.2010 року № 1224, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.12.2010 року за № 1412/18707 Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах |
Наказ МОН України від 15.09.2008 року № 852, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22 грудня 2008 року за № 1219/15910 Положення про спеціальну загальноосвітню школу (школу-інтернат) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (не є чинним для загальноосвітньої школи) |
Наказ МОН України від 20.02.2002 року № 128, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 06.03.2002 року за № 229/6517 Порядок поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах |
КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» |
Лист КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» від 12.04.2022 року № 01/19-100 Про перенесення окремих курсів підвищення кваліфікації |
Лист КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» від 05.04.2022 року № 01/19-97 Про перенесення окремих курсів підвищення кваліфікації |
Лист КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» від 29.03.2022 року № 01/19-94 Про перенесення окремих курсів підвищення кваліфікації |
Лист КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» від 14.03.2022 року № 01/19-90 Про організацію освітнього процесу з 21.03.2022 |
Лист КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» від 10.03.2022 року № 01/19-89 Про перенесення курсів підвищення кваліфікації, запланованих з 14.03.2022 до 18.03.2022 |
Лист КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» від 25.02.2022 року № 01/19-88 Про перенесення курсів підвищення кваліфікації, запланованих з 28.02.2022 до 04.03.2022 |
Лист КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" від 06.10.2020 року № 01/19-490 Пропозиції щодо підвищення кваліфікації керівних та педагогічних кадрів освіти у 2021 році |
Додаток до листа КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" від 06.10.2020 року № 01/19-490 Фахові курси |
Додаток до листа КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" від 06.10.2020 року № 01/19-490 Тематичні та авторські курси |
Лист КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" від 21.08.2020 року № 01/19-428 Про проведення веб-конференції для методичної служби області |
Додаток до листа КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" від 21.08.2020 року № 01/19-428 Графік |
Додаток 1 до листа КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" від 21.08.2020 року № 01/19-428 Програма секційного засідання відділу суспільно-гуманітарної освіти |
Додаток 2 до листа КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" від 21.08.2020 року № 01/19-428 Програма секційного засідання відділу української мови та літератури, мов національних меншин і зарубіжної літератури |
Додаток 3 до листа КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" від 21.08.2020 року № 01/19-428 Програма секційного засідання відділу початкової освіти |
Додаток 4 до листа КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" від 21.08.2020 року № 01/19-428 Програма секційного засідання відділу «Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти» |
Додаток 5 до листа КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" від 21.08.2020 року № 01/19-428 Програма секційного засідання лабораторії хімії та лабораторії біології та екології |
Додаток 6 до листа КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" від 21.08.2020 року № 01/19-428 Програма секційного засідання відділу культури та мистецтва |
Лист КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" від 29.07.2020 року № 01/19-413 Про проведення семінару (вебінару)«Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями зору» |
Додаток до листа КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" від 29.07.2020 року № 01/19-413 Навчально-тематичний план |
Лист КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" від 23.05.2020 року № 01/19-346 Про підвищення кваліфікації у формі семінару (вебінару) для педагогічних працівників різних категорій проблеми «Основи інклюзивної освіти» 27.05.2020 року |
Додаток до листа КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" від 23.05.2020 року № 01/19-346 Семінар. Підвищення кваліфікації педагогічних працівників різних категорій за дистанційною формою навчання (6 год.) |
Статут КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" |
Стратегічний план розвитку КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" |
Положення про організацію освітнього процесу в КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" |
Положення Про академічну мобільність учасників освітнього процесу |
Кодекс академічної доброчесності та корпоративної етики КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" |
Положення про неформальну та інформальну освіту КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" |
Договір з Державною науково-технічною бібліотекою України Про надання доступу до електронних наукових баз даних |