Звіт про результати першого циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти»,.
Частина І. Методологія та технологія. (ЗВІТ. ДОДАТКИ)
Частина ІІ. Математика. (ЗВІТ.ДОДАТКИ. ІНФОГРАФІКА)
Частина ІІІ. Читання. (ЗВІТ. ДОДАТКИ)
Частина IV. Передумови й результати навчання. (ЗВІТ)
Перелік тем досліджень, інструментарій для яких може бути наданий для використання: Стан функціонування системи організаційно-методичної допомоги педагогічним працівникам та підвищення їхньої кваліфікації.
Ціннісні орієнтації та ціннісне ставлення сучасної учнівської молоді до світу.
Якість робочого середовища вчителя закладу загальної середньої освіти.
Педагогічна освіта дорослих: проблеми й очікування.
Стан профільного навчання в старшій школі.
Стан національного виховання, творчого розвитку учня і його соціалізації.
Стан здійснення психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг педагогічними працівниками закладів загальної середньої освіти в умовах інклюзивного навчання».
Стан надання освітніх послуг закладами дошкільної освіти
Стан екологічної освіти й екологічного виховання в закладі загальної середньої освіти.