VT Wedding - шаблон joomla Mp3
Mobile menu

Статті

Авторські та тематичні курси 2024 рік

Фахові курси Авторські та тематичні курси Тематичні курси. Психологія (15 год) Тематичні курси. Інклюзія (15 год)

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 08.01 – 11.01 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Переглянути Завантажити
2 08.01 – 11.01 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
3 15.01 – 18.01 Виникнення й еволюція українства з найдавніших часів до сьогодення Переглянути Завантажити
4 15.01 – 18.01 Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ Переглянути Завантажити
5 15.01 – 18.01 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Переглянути Завантажити
6 15.01 – 18.01 Організація музично-ігрової діяльності з дітьми в контексті наступності дошкільної та початкової освіти за вимогами НУШ Переглянути Завантажити
7 15.01 – 18.01 Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
8 22.01 – 25.01 Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників Переглянути Завантажити
9 22.01 – 25.01 Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів Переглянути Завантажити
10 22.01 – 25.01 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Переглянути Завантажити
11 22.01 – 25.01 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Переглянути Завантажити
12 22.01 – 25.01 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
13 29.01 – 01.02 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі сучасного закладу освіти Переглянути Завантажити
14 29.01 – 01.02 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Переглянути Завантажити
15 29.01 – 01.02 Імідж педагога: від стереотипів до інновацій Переглянути Завантажити
16 29.01 – 01.02 Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ Переглянути Завантажити
17 29.01 – 01.02 Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя в освітньому просторі НУШ Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Наказ Свідоцтва
1 05.02 – 08.02 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності Переглянути Завантажити
2 05.02 – 08.02 Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення Переглянути Завантажити
3 05.02 – 08.02 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Переглянути Завантажити
4 05.02 – 08.02 Класний керівник в сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
5 05.02 – 08.02 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
6 12.02 – 15.02 Впровадження steam-освіти у викладання шкільних дисциплін на засадах екологічної естетики Переглянути Завантажити
7 12.02 – 15.02 Цифрові інструменти сучасного педагога Переглянути Завантажити
8 12.02 – 15.02 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Переглянути Завантажити
9 12.02 – 15.02 Олімпіадні задачі з інформаційних технологій (Word, Excel, PowerPoint, Access) Переглянути Завантажити
10 19.02 – 22.02 Політична та правова культура еліти України-Гетьманщини середини ХVII-ХVIII ст. Переглянути Завантажити
11 19.02 – 22.02 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
12 19.02 – 22.02 Роль керівника закладу освіти в організації психоемоційної підтримки в кризовий період Переглянути Завантажити
13 19.02 – 22.02 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Переглянути Завантажити
14 19.02 – 22.02 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Переглянути Завантажити
15 19.02 – 22.02 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
16 26.02 – 29.02 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Переглянути Завантажити
17 26.02 – 29.02 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 04.03 – 07.03 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності Переглянути Завантажити
2 04.03 – 07.03 Особливості організації освітнього середовища в контексті НУШ Переглянути Завантажити
3 04.03 – 07.03 Еколого-збалансований розвиток Вінницької області в контексті НУШ Переглянути Завантажити
4 04.03 – 07.03 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Переглянути Завантажити
5 04.03 – 07.03 Розвиток фахової і здоров’язбережувальної компетентностей вчителя Переглянути Завантажити
6 04.03 – 07.03 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
7 11.03 – 14.03 Сучасна історична й публіцистична література у застосуванні до курсу історії в НУШ Переглянути Завантажити
8 11.03 – 14.03 Розвиток конфліктологічної компетентності: технології посередництва, медіації в освітньому процесі Переглянути Завантажити
9 11.03 – 14.03 Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
10 11.03 – 14.03 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Переглянути Завантажити
11 11.03 – 14.03 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Переглянути Завантажити
12 11.03 – 14.03 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Переглянути Завантажити
13 18.03 – 21.03 Автономія закладу освіти: виклики та перспективи Переглянути Завантажити
14 18.03 – 21.03 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Переглянути Завантажити
15 18.03 – 21.03 Цифрові інструменти сучасного педагога Переглянути Завантажити
16 18.03 – 21.03 Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство Переглянути Завантажити
17 18.03 – 21.03 Класний керівник у сучасному освітньому процесі: плекаємо стійкість Переглянути Завантажити
18 18.03 – 21.03 Організація ефективного навчання на уроках хімії Нової української школи Переглянути Завантажити
19 18.03 – 21.03 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Переглянути Завантажити
20 18.03 – 21.03 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Переглянути Завантажити
21 25.03 – 28.03 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Переглянути Завантажити
22 25.03 – 28.03 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів/учениць до НМТ/ЗНО з української мови і літератури Переглянути Завантажити
23 25.03 – 28.03 Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов Переглянути Завантажити
24 25.03 – 28.03 Аналіз художнього літературного твору в шкільній практиці Переглянути Завантажити
25 25.03 – 28.03 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Переглянути Завантажити
26 25.03 – 28.03 Реалізація ідей НУШ при навчанні біології та хімії у 7 класі базової школи (2024/2025 н.р.) Переглянути Завантажити
27 25.03 – 28.03 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 01.04 – 04.04 Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ Переглянути Завантажити
2 01.04 – 04.04 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
3 01.04 – 04.04 Педагогічна майстерня: сучасний урок технологій Переглянути Завантажити
4 01.04 – 04.04 Особливості організації освітнього середовища в контексті НУШ Переглянути Завантажити
5 01.04 – 04.04 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Переглянути Завантажити
6 01.04 – 04.04 Особливості сучасного уроку біології в контексті НУШ: вимоги та принципи організації (2024/2025 н.р.) Переглянути Завантажити
7 08.04 – 11.04 Аспекти усного і писемного ділового мовлення. Корпоративна етика Переглянути Завантажити
8 08.04 – 11.04 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Переглянути Завантажити
9 08.04 – 11.04 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Переглянути Завантажити
10 08.04 – 11.04 Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов Переглянути Завантажити
11 08.04 – 11.04 Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
12 08.04 – 11.04 Організація ефективного навчання на уроках хімії у Новій українській школі Переглянути Завантажити
13 08.04 – 11.04 Елементи програмування GeoGebra Script для створення динамічних математичних моделей. Мова програмування JavaScript Переглянути Завантажити
14 08.04 – 11.04 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
15 15.04 – 18.04 Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство Переглянути Завантажити
16 15.04 – 18.04 Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів Переглянути Завантажити
17 15.04 – 18.04 Формування цінностей та компетентностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» Переглянути Завантажити
18 15.04 – 18.04 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Переглянути Завантажити
19 22.04 – 25.04 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності Переглянути Завантажити
20 22.04 – 25.04 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Переглянути Завантажити
21 22.04 – 25.04 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів/учениць до НМТ/ЗНО з української мови і літератури Переглянути Завантажити
22 22.04 – 25.04 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Переглянути Завантажити
23 22.04 – 25.04 Класний керівник в сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
24 22.04 – 25.04 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
25 22.04 – 25.04 Використання активних методів навчання та розвиток критичного мислення і творчих здібностей учнів при викладанні географії у 7 класі НУШ Переглянути Завантажити
26 29.04 – 02.05 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Переглянути Завантажити
27 29.04 – 02.05 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі сучасного закладу освіти Переглянути Завантажити
28 29.04 – 02.05 Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників Переглянути Завантажити
29 29.04 – 02.05 Фізична реабілітація та здоров’язбережувальні технології: проблеми, реалії та перспективи Переглянути Завантажити
30 29.04 – 02.05 Організація ефективного навчання на уроках хімії у Новій українській школі Переглянути Завантажити
31 29.04 – 02.05 Особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в початкових класах в контексті вимог Концепції Нової української школи Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 13.05 – 16.05 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності Переглянути Завантажити
2 13.05 – 16.05 Розвиток навичок критичного і креативного мислення в педагогів у контексті їхніх професійних компетентностей Переглянути Завантажити
3 13.05 – 16.05 Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя в освітньому просторі НУШ Переглянути Завантажити
4 13.05 – 16.05 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі сучасного закладу освіти Переглянути Завантажити
5 13.05 – 16.05 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Переглянути Завантажити
6 13.05 – 16.05 Педагогічна майстерня: сучасний урок технологій Переглянути Завантажити
7 13.05 – 16.05 НУШ: Фінансова грамотність як ключова компетентність Переглянути Завантажити
8 20.05 – 23.05 Впровадження steam-освіти у викладання шкільних дисциплін на засадах екологічної естетики Переглянути Завантажити
9 20.05 – 23.05 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Переглянути Завантажити
10 20.05 – 23.05 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Переглянути Завантажити
11 20.05 – 23.05 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Переглянути Завантажити
12 20.05 – 23.05 Особливості сучасного уроку біології в контексті НУШ: вимоги та принципи організації (2024/2025 н.р.) Переглянути Завантажити
13 27.05 – 30.05 Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ Переглянути Завантажити
14 27.05 – 30.05 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
15 27.05 – 30.05 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Переглянути Завантажити
16 27.05 – 30.05 Особливості організації освітнього середовища в контексті НУШ Переглянути Завантажити
17 27.05 – 30.05 Реалізація ідей НУШ при навчанні біології та хімії у 7 класі базової школи (2024/2025 н.р.) Переглянути Завантажити
18 27.05 – 30.05 Особливості викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в початкових класах в контексті вимог Концепції Нової української школи Переглянути Завантажити
19 27.05 – 30.05 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Переглянути Завантажити
20 27.05 – 30.05 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 03.06 – 06.06 Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ Переглянути Завантажити
2 03.06 – 06.06 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Переглянути Завантажити
3 03.06 – 06.06 Організація музично-ігрової діяльності з дітьми в контексті наступності дошкільної та початкової освіти за вимогами НУШ Переглянути Завантажити
4 03.06 – 06.06 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Переглянути Завантажити
5 03.06 – 06.06 Основи ІКТ в професійній діяльності педагогічних працівників Переглянути Завантажити
6 03.06 – 06.06 Реалізація ідей НУШ при навчанні біології та хімії у 7 класі базової школи (2024/2025 н.р.) Переглянути Завантажити
7 03.06 – 06.06 Особливості викладання фізичної культури в початкових класах в контексті НУШ Переглянути Завантажити
8 10.06 – 13.06 Мистецтво взаємодії учасників освітнього процесу: технології розвитку емоційного, міжособистісного інтелекту Переглянути Завантажити
9 10.06 – 13.06 Міжмистецька та міжпредметна інтеграція у викладанні навчальних дисциплін за вимогами НУШ Переглянути Завантажити
10 10.06 – 13.06 Формування цінностей та компетентностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» Переглянути Завантажити
11 10.06 – 13.06 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Переглянути Завантажити
12 10.06 – 13.06 STEM - освіта як одна із складових реалізації Концепції «Нова українська школа». STEM - компетентність вчителя математики. Переглянути Завантажити
13 10.06 – 13.06 Використання активних методів навчання та розвиток критичного мислення і творчих здібностей учнів при викладанні географії у 7 класі НУШ Переглянути Завантажити
14 10.06 – 13.06 Steаm та робототехніка як невід‘ємні складові НУШ Переглянути Завантажити
15 17.06 – 20.06 Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ Переглянути Завантажити
16 17.06 – 20.06 Плекання резилієнтності в закладі освіти Переглянути Завантажити
17 17.06 – 20.06 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Переглянути Завантажити
18 17.06 – 20.06 Імідж педагога: від стереотипів до інновацій Переглянути Завантажити
19 17.06 – 20.06 Фізична реабілітація та здоров’язбережувальні технології: проблеми, реалії та перспективи Переглянути Завантажити
20 17.06 – 20.06 Особливості сучасного уроку біології в контексті НУШ: вимоги та принципи організації (2024/2025 н.р.) Переглянути Завантажити
21 17.06 – 20.06 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
22 24.06 – 27.06 Особливості організації освітнього середовища в контексті НУШ Переглянути Завантажити
23 24.06 – 27.06 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Переглянути Завантажити
24 24.06 – 27.06 Цифрові інструменти сучасного педагога Переглянути Завантажити
25 24.06 – 27.06 Науково-методична та інноваційна складова вивчення економічної і соціальної географії Переглянути Завантажити
26 24.06 – 27.06 Психоісторичні та геополітичні виміри пізнання історії: культурно-освітній аспект Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 01.07 – 04.07 Плекання резилієнтності в закладі освіти Переглянути Завантажити
2 01.07 – 04.07 Інфомедійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти Переглянути Завантажити
3 01.07 – 04.07 Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
4 01.07 – 04.07 Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення Переглянути Завантажити
5 01.07 – 04.07 Використання активних методів навчання та розвиток критичного мислення і творчих здібностей учнів при викладанні географії у 7 класі НУШ Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 02.09 – 05.09 Міжмистецька та міжпредметна інтеграція у викладанні навчальних дисциплін за вимогами НУШ Переглянути Завантажити
2 02.09 – 05.09 Проєктна діяльність педагогічних працівників як ключова умова особистого зростання та розвитку в умовах Нової української школи Переглянути Завантажити
3 02.09 – 05.09 Особливості викладання фізичної культури в початкових класах в контексті НУШ Переглянути Завантажити
4 09.09 – 12.09 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
5 09.09 – 12.09 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Переглянути Завантажити
6 09.09 – 12.09 Ігрові технології з розвитку навичок критичного і креативного мислення в учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
7 09.09 – 12.09 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Переглянути Завантажити
8 16.09 – 19.09 Історія повсякдення – складова сучасного курсу історії України Переглянути Завантажити
9 16.09 – 19.09 Особливості організації освітнього середовища в контексті НУШ Переглянути Завантажити
10 16.09 – 19.09 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Переглянути Завантажити
11 16.09 – 19.09 Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство Переглянути Завантажити
12 16.09 – 19.09 Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога Переглянути Завантажити
13 16.09 – 19.09 Підготовка учнів до складання НМТ/ЗНО з математики Переглянути Завантажити
14 16.09 – 19.09 Реалізація ідей НУШ при навчанні біології та хімії у 7 класі базової школи (2024/2025 н.р.) Переглянути Завантажити
15 16.09 – 19.09 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
16 16.09 – 19.09 «Методика викладання футболу в школі» Переглянути Завантажити
17 23.09 – 26.09 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності Переглянути Завантажити
18 23.09 – 26.09 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Переглянути Завантажити
19 23.09 – 26.09 Психолого-педагогічні методи та інструменти роботи з психологічною травмою, обумовленою воєнним станом Переглянути Завантажити
20 23.09 – 26.09 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Переглянути Завантажити
21 23.09 – 26.09 Цифрове портфоліо сучасного вчителя Переглянути Завантажити
22 23.09 – 26.09 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
23 30.09 – 03.10 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Переглянути Завантажити
24 30.09 – 03.10 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Переглянути Завантажити
25 30.09 – 03.10 Удосконалення мовленнєвої компетентності вчителя в освітньому просторі НУШ Переглянути Завантажити
26 30.09 – 03.10 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 07.10 – 10.10 Розвиток навичок критичного і креативного мислення в педагогів у контексті їхніх професійних компетентностей Переглянути Завантажити
2 07.10 – 10.10 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Переглянути Завантажити
3 07.10 – 10.10 Інфомедійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти Переглянути Завантажити
4 07.10 – 10.10 Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів Переглянути Завантажити
5 07.10 – 10.10 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Переглянути Завантажити
6 07.10 – 10.10 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
7 14.10 – 17.10 Виникнення й еволюція українства з найдавніших часів до сьогодення Переглянути Завантажити
8 14.10 – 17.10 Розвиток конфліктологічної компетентності: технології посередництва, медіації в освітньому процесі Переглянути Завантажити
9 14.10 – 17.10 Імідж педагога: від стереотипів до інновацій Переглянути Завантажити
10 14.10 – 17.10 Проєктна діяльність педагогічних працівників як ключова умова особистого зростання та розвитку в умовах Нової української школи Переглянути Завантажити
11 14.10 – 17.10 Мова програмування Python як шлях до опанування новітніх технологій Переглянути Завантажити
12 21.10 – 24.10 Мовленнєва компетентність педагогічних працівників у контексті НУШ Переглянути Завантажити
13 21.10 – 24.10 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Переглянути Завантажити
14 21.10 – 24.10 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Переглянути Завантажити
15 21.10 – 24.10 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Переглянути Завантажити
16 21.10 – 24.10 Особливості навчання інтегрованого курсу природничої освітньої галузі: від модельних навчальних програм до практики втілення Переглянути Завантажити
17 21.10 – 24.10 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
18 21.10 – 24.10 Автономія закладу освіти виклики та перспективи Переглянути Завантажити
19 28.10 – 31.10 Екологічні аспекти формування здоров’язберігаючих компетентностей учнів в контексті НУШ Переглянути Завантажити
20 28.10 – 31.10 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Переглянути Завантажити
21 28.10 – 31.10 Класний керівник в сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
22 28.10 – 31.10 Інновації на уроках української мови та літератури, зарубіжної літератури Переглянути Завантажити
23 28.10 – 31.10 Цифрові інструменти сучасного педагога Переглянути Завантажити
24 28.10 – 31.10 STEM - освіта як одна із складових реалізації Концепції «Нова українська школа». STEM - компетентність вчителя математики Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 04.11 – 07.11 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі сучасного закладу освіти Переглянути Завантажити
2 04.11 – 07.11 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Переглянути Завантажити
3 04.11 – 07.11 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Переглянути Завантажити
4 04.11 – 07.11 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Переглянути Завантажити
5 04.11 – 07.11 Класний керівник у сучасному освітньому процесі: плекаємо стійкість Переглянути Завантажити
6 04.11 – 07.11 Використання активних методів навчання та розвиток критичного мислення і творчих здібностей учнів при викладанні географії у 7 класі НУШ Переглянути Завантажити
7 11.11 – 14.11 Профілактика професійного вигорання в умовах освітнього процесу: розвиток стресостійкості, емоційної компетентності Переглянути Завантажити
8 11.11 – 14.11 Психолого-педагогічні методи та інструменти роботи з психологічною травмою, обумовленою воєнним станом Переглянути Завантажити
9 11.11 – 14.11 Міжмистецька та міжпредметна інтеграція у викладанні навчальних дисциплін за вимогами НУШ Переглянути Завантажити
10 11.11 – 14.11 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
11 18.11 – 21.11 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
12 18.11 – 21.11 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів/учениць до НМТ/ЗНО з української мови і літератури Переглянути Завантажити
13 18.11 – 21.11 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Переглянути Завантажити
14 18.11 – 21.11 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Переглянути Завантажити
15 18.11 – 21.11 Цікава фізкультура як бренд Нової української школи Переглянути Завантажити
16 25.11 – 28.11 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Переглянути Завантажити
17 25.11 – 28.11 Емоційна підтримка. Стрес та стресостійкість у педагогічній професії Переглянути Завантажити
18 25.11 – 28.11 Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога Переглянути Завантажити
19 25.11 – 28.11 Імплементація інноваційних методів навчання в освітній процес на уроках іноземних мов Переглянути Завантажити
20 25.11 – 28.11 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Переглянути Завантажити
21 25.11 – 28.11 Особливості навчання інтегрованого курсу природничої освітньої галузі: від модельних навчальних програм до практики втілення Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 02.12 – 05.12 Мистецтво взаємодії учасників освітнього процесу: технології розвитку емоційного, міжособистісного інтелекту Переглянути Завантажити
2 02.12 – 05.12 Класний керівник в сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
3 02.12 – 05.12 Міжмистецька та міжпредметна інтеграція у викладанні навчальних дисциплін за вимогами НУШ Переглянути Завантажити
4 02.12 – 05.12 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
5 09.12 – 12.12 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Переглянути Завантажити
6 09.12 – 12.12 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Переглянути Завантажити