№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 10.01-13.01 | Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів | Переглянути | Завантажити |
2 | 17.01-20.01 | Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища | Переглянути | Завантажити |
3 | 17.01-20.01 | Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів до ЗНО з української мови та літератури | Переглянути | Завантажити |
4 | 17.01-20.01 | Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях | Переглянути | Завантажити |
5 | 17.01-20.01 | Особливості використання технологій навчання в освітньому процесі НУШ | Переглянути | Завантажити |
6 | 24.01-27.01 | Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру | Переглянути | Завантажити |
7 | 24.01-27.01 | Сучасні технології формування в учнів предметних і ключових компетентностей на уроках української словесності | Переглянути | Завантажити |
8 | 24.01-27.01 | Основи цифрових технологій в професійній діяльності педагогічних працівників | Переглянути | Завантажити |
9 | 24.01-27.01 | Психологічне консультування учасників освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
10 | 24.01-27.01 | Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі | Переглянути | Завантажити |
11 | 24.01-27.01 | Елементи програмування GeoGebra Script для створення динамічних математичних моделей. Мова програмування JavaScript | Переглянути | Завантажити |
12 | 31.01-03.02 | Організація музично-ігрової діяльності з дітьми в контексті наступності дошкільної та початкової освіти за вимогами НУШ | Переглянути | Завантажити |
13 | 31.01-03.02 | Мовленнєва компетентність сучасного педагога | Переглянути | Завантажити |
14 | 31.01-03.02 | Удосконалення фахової і психологічної компетентностей вчителя основ здоров’я | Переглянути | Завантажити |
15 | 31.01-03.02 | Еколого-збалансований розвиток Вінницької області в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Наказ | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 07.02-10.02 | Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища | Переглянути | Завантажити |
2 | 07.02-10.02 | Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів | Переглянути | Завантажити |
3 | 07.02-10.02 | Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі | Переглянути | Завантажити |
4 | 07.02-10.02 | Олімпіадні задачі з інформаційних технологій (Word, Excel, PowerPoint, Access) | Переглянути | Завантажити |
5 | 14.02-17.02 | Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
6 | 14.02-17.02 | Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях | Переглянути | Завантажити |
7 | 14.02-17.02 | Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів до ЗНО з української мови та літератури | Переглянути | Завантажити |
8 | 21.02-24.02 | Основи цифрових технологій в професійній діяльності педагогічних працівників | Переглянути | Завантажити |
9 | 21.02-24.02 | Медіаграмотність в дії: стоп-маніпуляція | Переглянути | Завантажити |
10 | 21.02-24.02 | Сучасні технології формування в учнів предметних і ключових компетентностей на уроках української словесності | Переглянути | Завантажити |
11 | 21.02-24.02 | Педагогічний аспект профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру | Переглянути | Завантажити |
12 | 21.02-24.02 | Класний керівник в сучасному освітньому процесі | Переглянути | Завантажити |
13 | 21.02-24.02 | Олімпіадні задачі з інформаційних технологій (Word, Excel, PowerPoint, Access) | Переглянути | Завантажити |
14 | 21.02-24.02 | Основи сурдопедагогіки в роботі з дітьми з порушенням слуху | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 21.03-24.03 | Розвиток професійних компетентностей педагогічних працівників у контексті Нової української школи | Переглянути | Завантажити |
2 | 21.03-24.03 | Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога | Переглянути | Завантажити |
3 | 21.03-24.03 | Педагогічна майстерня: сучасний урок технологій (1 група) | Переглянути | Завантажити |
4 | 21.03-24.03 | Педагогічна майстерня: сучасний урок технологій (2 група) | Переглянути | Завантажити |
5 | 21.03-24.03 | Імідж педагога: від стереотипів до інновацій | Переглянути | Завантажити |
6 | 21.03-24.03 | Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу | Переглянути | Завантажити |
7 | 21.03-24.03 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
8 | 21.03-24.03 | Основи сурдопедагогіки в роботі з ідтьми з порушенням слуху | Переглянути | Завантажити |
9 | 28.03-31.03 | Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів | Переглянути | Завантажити |
10 | 28.03-31.03 | Мовленнєва компетентність сучасного педагога | Переглянути | Завантажити |
11 | 28.03-31.03 | Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі | Переглянути | Завантажити |
12 | 28.03-31.03 | Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації | Переглянути | Завантажити |
13 | 28.03-31.03 | Педагогічний аспект профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру | Переглянути | Завантажити |
14 | 28.03-31.03 | Елементи програмування GeoGebra Script для створення динамічних математичних моделей. Мова програмування JavaScript | Переглянути | Завантажити |
15 | 28.03-31.03 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 04.04-07.04 | Виникнення й еволюція українства з найдавніших часів до сьогодення | Переглянути | Завантажити |
2 | 04.04-07.04 | Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
3 | 04.04-07.04 | Набуття медіаграмотності та навичок критичного мислення старшокласниками під час вивчення дисциплін суспільствознавчого циклу | Переглянути | Завантажити |
4 | 04.04-07.04 | Інфо-медійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти | Переглянути | Завантажити |
5 | 04.04-07.04 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
6 | 11.04-14.04 | Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища | Переглянути | Завантажити |
7 | 11.04-14.04 | Саморегуляція деструктивних психічних станів учасників освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
8 | 11.04-14.04 | Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями | Переглянути | Завантажити |
9 | 11.04-14.04 | Інфомедіна грамотність сучасного вчителя- філолога в умовах цифрової освіти | Переглянути | Завантажити |
10 | 18.04-21.04 | Класний керівник в сучасних освітніх реаліях | Переглянути | Завантажити |
11 | 18.04-21.04 | Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів до ЗНО з української мови та літератури | Переглянути | Завантажити |
12 | 18.04-21.04 | Інфо-медійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти | Переглянути | Завантажити |
13 | 18.04-21.04 | Розвиток конфліктологічної компетентності, технологія медіації у вирішенні конфліктів, протидія булінгу: правові аспекти | Переглянути | Завантажити |
14 | 18.04-21.04 | Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
15 | 18.04-21.04 | Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ | Переглянути | Завантажити |
16 | 26.04-29.04 | Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога | Переглянути | Завантажити |
17 | 26.04-29.04 | Аналіз художнього літературного твору в шкільній практиці | Переглянути | Завантажити |
18 | 26.04-29.04 | Науково-методична та інноваційна складова вивчення економічної і соціальної географії | Переглянути | Завантажити |
19 | 26.04-29.04 | Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 03.05-06.05 | Гео- та зовнішньополітичний контекст історичного буття України | Переглянути | Завантажити |
2 | 03.05-06.05 | Особливості використання технологій навчання в освітньому процесі НУШ | Переглянути | Завантажити |
3 | 10.05-13.05 | Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога | Переглянути | Завантажити |
4 | 10.05-13.05 | Особливості викладання фізичної культури в початкових класах в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
5 | 10.05-13.05 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
6 | 16.05-19.05 | Класний керівник в сучасних освітніх реаліях | Переглянути | Завантажити |
7 | 16.05-19.05 | Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
8 | 16.05-19.05 | Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації | Переглянути | Завантажити |
9 | 16.05-19.05 | Еколого-збалансований розвитокВінницької області в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
10 | 16.05-19.05 | Формування професійного самовизначення осіб з обмеженими можливостями в ЗЗСО | Переглянути | Завантажити |
11 | 09.05-20.05 | Діти і війна. Техніки зцілення | Переглянути | Завантажити |
12 | 23.05-26.05 | Розвиток професійних компетентностей педагогічних працівників у контексті Нової української школи | Переглянути | Завантажити |
13 | 23.05-26.05 | Тренінг за методикою Інтел "Навчання для майбутнього" (ІКТ у навчальних проєктах) | Переглянути | Завантажити |
14 | 23.05-26.05 | Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство | Переглянути | Завантажити |
15 | 23.05-26.05 | Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі | Переглянути | Завантажити |
16 | 23.05-26.05 | Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу | Переглянути | Завантажити |
17 | 23.05-26.05 | Виникнення й еволюція українства з найдавніших часів до сьогоденняу | Переглянути | Завантажити |
18 | 10.05-26.05 | Діти і війна. Техніки зцілення | Переглянути | Завантажити |
19 | 30.05-02.06 | Просторове орієнтування дітей з порушенням зору | Переглянути | Завантажити |
20 | 30.05-02.06 | Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення | Переглянути | Завантажити |
21 | 23.05-03.06 | Діти і війна. Техніки зцілення | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 06.06-09.06 | Сучасна історична й публіцистична література у застосуванні до курсу історії в НУШ | Переглянути | Завантажити |
2 | 06.06-09.06 | Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога | Переглянути | Завантажити |
3 | 06.06-09.06 | Імідж педагога: від стереотипів до інновацій | Переглянути | Завантажити |
4 | 06.06-09.06 | Інновації на уроках української мови, літератури та зарубіжної літератури | Переглянути | Завантажити |
5 | 06.06-09.06 | Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів | Переглянути | Завантажити |
6 | 06.06-09.06 | Розвиток фахової і здоров'язбережувальної компетентностей вчителя | Переглянути | Завантажити |
7 | 14.06-17.06 | Організація дистанційного навчання педагогічних працівників | Переглянути | Завантажити |
8 | 14.06-17.06 | Класний керівник в сучасному освітньому процесі | Переглянути | Завантажити |
9 | 06.06-17.06 | Діти і війна. Техніки зцілення | Переглянути | Завантажити |
10 | 14.06-17.06 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
11 | 20.06-23.06 | Інновації на уроках української мови, літератури та зарубіжної літератури | Переглянути | Завантажити |
12 | 20.06-23.06 | Формування цінностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» | Переглянути | Завантажити |
13 | 20.06-23.06 | Педагогічна майстерня: сучасний урок технологій | Переглянути | Завантажити |
14 | 20.06-23.06 | Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення | Переглянути | Завантажити |
15 | 20.06-23.06 | Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ | Переглянути | Завантажити |
16 | 20.06-23.06 | Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі | Переглянути | Завантажити |
17 | 20.06-23.06 | Основи цифрових технологій в професійній діяльності педагогічних працівників | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 04.07-07.07 | Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками | Переглянути | Завантажити |
2 | 04.07-07.07 | Формування цінностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» | Переглянути | Завантажити |
3 | 04.07-07.07 | Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ | Переглянути | Завантажити |
4 | 04.07-07.07 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
5 | 11.07-14.07 | Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 22.08-26.08 | Розвиток загальних та професійних компетентностей керівних та педагогічних кадрів | Переглянути | Завантажити | 2 | 29.08-01.09 | Організація дистанційного навчання педагогічних працівників | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 05.09-08.09 | Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями | Переглянути | Завантажити |
2 | 05.09-08.09 | Розвиток фахової і здоров’язбережувальної компетентностей вчителя | Переглянути | Завантажити |
3 | 05.09-08.09 | Класний керівник в сучасному освітньому процесі | Переглянути | Завантажити |
4 | 05.09-08.09 | Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ | Переглянути | Завантажити |
5 | 05.09-08.09 | Методика викладання футболу | Переглянути | Завантажити |
6 | 05.09-08.09 | Специфіка роботи асистента вчителя | Переглянути | Завантажити |
7 | 12.09-15.09 | Мовленнєві компетентності педагогічних працівників у контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
9 | 12.09-15.09 | Актуальні проблеми виховання учнів: психологічний аспект | Переглянути | Завантажити |
10 | 12.09-15.09 | Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство | Переглянути | Завантажити |
11 | 12.09-15.09 | Специфіка роботи асистента вчителя | Переглянути | Завантажити |
12 | 19.09-22.09 | Організація дистанційного навчання педагогічних працівників | Переглянути | Завантажити |
13 | 19.09-22.09 | Імплементація інноваційних методів в освітній процес на уроках іноземних мов | Переглянути | Завантажити |
14 | 19.09-22.09 | Особливості уроку захисту України та військово-патріотичне виховання в сучасних умовах | Переглянути | Завантажити |
15 | 19.09-22.09 | Підготовка учнів до складання ЗНО з математики | Переглянути | Завантажити |
16 | 19.09-22.09 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
17 | 26.09-29.09 | Навчання через гру | Переглянути | Завантажити |
18 | 26.09-29.09 | Актуальні проблеми виховання учнів: психологічний аспект | Переглянути | Завантажити |
19 | 26.09-29.09 | Розвиток конфліктологічної компетентності, технологія медіації у вирішенні конфліктів, протидія булінгу: правові аспекти | Переглянути | Завантажити |
20 | 26.09-29.09 | Інновації на уроках української мови, літератури та зарубіжної літератури | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 03.10-06.10 | Історія повсякдення – складова сучасного курсу історії України | Переглянути | Завантажити |
2 | 03.10-06.10 | Організація дистанційного навчання педагогічних працівників | Переглянути | Завантажити |
3 | 03.10-06.10 | Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
4 | 03.10-06.10 | Педагогічна майстерня: сучасний урок технологій | Переглянути | Завантажити |
5 | 03.10-06.10 | Саморегуляція деструктивних психічних станів учасників освітнього процесу | Переглянути | Завантажити |
6 | 10.10-13.10 | Навчання через гру | Переглянути | Завантажити |
7 | 10.10-13.10 | Актуальні проблеми виховання учнів: психологічний аспект | Переглянути | Завантажити |
8 | 10.10-13.10 | Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями | Переглянути | Завантажити |
9 | 10.10-13.10 | Інновації на уроках української мови, літератури та зарубіжної літератури | Переглянути | Завантажити |
10 | 10.10-13.10 | Імплементація інноваційних методів в освітній процес на уроках іноземних мов | Переглянути | Завантажити |
11 | 10.10-13.10 | Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі | Переглянути | Завантажити |
12 | 10.10-13.10 | Еколого-збалансований розвиток Вінницької області в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
13 | 17.10-20.10 | Технології розвитку професійної, (конфліктологічної, комунікативної, лідерської, правової) культури в освітньому середовищі | Переглянути | Завантажити |
14 | 17.10-20.10 | Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі | Переглянути | Завантажити |
15 | 17.10-20.10 | Steam та робототехніка як невід‘ємні складові НУШ | Переглянути | Завантажити |
16 | 17.10-20.10 | Інфомедійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти | Переглянути | Завантажити |
17 | 24.10-27.10 | Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками | Переглянути | Завантажити |
18 | 24.10-27.10 | Мовленнєві компетентності педагогічних працівників у контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
19 | 24.10-27.10 | Формування цінностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» | Переглянути | Завантажити |
20 | 24.10-27.10 | Професійне вигорання педагогічних працівників: ґенеза, профілактика та корекція | Переглянути | Завантажити |
21 | 24.10-27.10 | Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації | Переглянути | Завантажити |
22 | 24.10-27.10 | Імплементація інноваційних методів в освітній процес на уроках іноземних мов | Переглянути | Завантажити |
23 | 24.10-27.10 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
24 | 24.10-27.10 | Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища | Переглянути | Завантажити |
25 | 31.10-03.11 | Історія повсякдення – складова сучасного курсу історії України | Переглянути | Завантажити |
26 | 31.10-03.11 | Навчання через гру | Переглянути | Завантажити |
27 | 31.10-03.11 | Особливості використання технологій навчання в освітньому процесі НУШ | Переглянути | Завантажити |
28 | 31.10-03.11 | Мова програмування Python як шлях до опанування новітніх технологій | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 07.11-10.11 | Професійне вигорання педагогічних працівників: ґенеза, профілактика та корекція | Переглянути | Завантажити |
2 | 14.11-17.11 | Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками | Переглянути | Завантажити |
3 | 14.11-17.11 | Мовленнєві компетентності педагогічних працівників у контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |
4 | 14.11-17.11 | Імідж педагога: від стереотипів до інновацій | Переглянути | Завантажити |
5 | 14.11-17.11 | Проблематика соціальної дезадаптації підлітків | Переглянути | Завантажити |
6 | 21.11-24.11 | Розвиток навичок критичного і креативного мислення в контексті формування ключових компетентностей | Переглянути | Завантажити |
7 | 21.11-24.11 | Професійне вигорання педагогічних працівників: ґенеза, профілактика та корекція | Переглянути | Завантажити |
8 | 21.11-24.11 | Класний керівник в сучасному освітньому процесі | Переглянути | Завантажити |
9 | 21.11-24.11 | Мова програмування Python як шлях до опанування новітніх технологій | Переглянути | Завантажити |
10 | 21.11-24.11 | Формування професійного самовизначення осіб з обмеженими можливостями в ЗЗСО | Переглянути | Завантажити |
11 | 28.11-01.12 | Імплементація інноваційних методів в освітній процес на уроках іноземних мов | Переглянути | Завантажити |
12 | 28.11-01.12 | Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення | Переглянути | Завантажити |
13 | 28.11-01.12 | Науково-методична та інноваційна складова вивчення економічної і соціальної географії | Переглянути | Завантажити |
14 | 28.11-01.12 | Особливості використання технологій навчання в освітньому процесі НУШ | Переглянути | Завантажити |
15 | 28.11-01.12 | Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ | Переглянути | Завантажити |
16 | 28.11-01.12 | Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами | Переглянути | Завантажити |
17 | 28.11-01.12 | Підготовка учнів до складання ЗНО з математики | Переглянути | Завантажити |
№ | Термін навчання | Категорія слухачів | Список | Свідоцтва |
---|---|---|---|---|
1 | 05.12-08.12 | Інновації на уроках української мови, літератури та зарубіжної літератури | Переглянути | Завантажити |
2 | 05.12-08.12 | Профілактика суїцидальної поведінки підлітків | Переглянути | Завантажити |
3 | 05.12-08.12 | Особливості викладання мистецтва в початкових класах в контексті вимог Концепції Нової української школи | Переглянути | Завантажити |
4 | 05.12-08.12 | Розвиток загальних та професійних компетентностей керівних та педагогічних кадрів | Переглянути | Завантажити |
5 | 05.12-08.12 | НУШ: Фінансова грамотність як ключова компетентність | Переглянути | Завантажити |
6 | 12.12-15.12 | Розвиток навичок критичного і креативного мислення в контексті формування ключових компетентностей | Переглянути | Завантажити |
7 | 12.12-15.12 | Конфліктологічна компетентність педагога як передумова побудови комфортного освітнього середовища | Переглянути | Завантажити |
8 | 19.12-22.12 | Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ | Переглянути | Завантажити |