VT Wedding - шаблон joomla Mp3
Mobile menu

Статті

Авторські та тематичні курси 2022 рік

Фахові курси Авторські та тематичні курси

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 10.01-13.01 Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів Переглянути Завантажити
2 17.01-20.01 Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища Переглянути Завантажити
3 17.01-20.01 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів до ЗНО з української мови та літератури Переглянути Завантажити
4 17.01-20.01 Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
5 17.01-20.01 Особливості використання технологій навчання в освітньому процесі НУШ Переглянути Завантажити
6 24.01-27.01 Педагогічний вимір профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Переглянути Завантажити
7 24.01-27.01 Сучасні технології формування в учнів предметних і ключових компетентностей на уроках української словесності Переглянути Завантажити
8 24.01-27.01 Основи цифрових технологій в професійній діяльності педагогічних працівників Переглянути Завантажити
9 24.01-27.01 Психологічне консультування учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
10 24.01-27.01 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Переглянути Завантажити
11 24.01-27.01 Елементи програмування GeoGebra Script для створення динамічних математичних моделей. Мова програмування JavaScript Переглянути Завантажити
12 31.01-03.02 Організація музично-ігрової діяльності з дітьми в контексті наступності дошкільної та початкової освіти за вимогами НУШ Переглянути Завантажити
13 31.01-03.02 Мовленнєва компетентність сучасного педагога Переглянути Завантажити
14 31.01-03.02 Удосконалення фахової і психологічної компетентностей вчителя основ здоров’я Переглянути Завантажити
15 31.01-03.02 Еколого-збалансований розвиток Вінницької області в контексті НУШ Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Наказ Свідоцтва
1 07.02-10.02 Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища Переглянути Завантажити
2 07.02-10.02 Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів Переглянути Завантажити
3 07.02-10.02 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Переглянути Завантажити
4 07.02-10.02 Олімпіадні задачі з інформаційних технологій (Word, Excel, PowerPoint, Access) Переглянути Завантажити
5 14.02-17.02 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу в контексті НУШ Переглянути Завантажити
6 14.02-17.02 Мистецтво роботи з батьками в сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
7 14.02-17.02 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів до ЗНО з української мови та літератури Переглянути Завантажити
8 21.02-24.02 Основи цифрових технологій в професійній діяльності педагогічних працівників Переглянути Завантажити
9 21.02-24.02 Медіаграмотність в дії: стоп-маніпуляція Переглянути Завантажити
10 21.02-24.02 Сучасні технології формування в учнів предметних і ключових компетентностей на уроках української словесності Переглянути Завантажити
11 21.02-24.02 Педагогічний аспект профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Переглянути Завантажити
12 21.02-24.02 Класний керівник в сучасному освітньому процесі Переглянути Завантажити
13 21.02-24.02 Олімпіадні задачі з інформаційних технологій (Word, Excel, PowerPoint, Access) Переглянути Завантажити
14 21.02-24.02 Основи сурдопедагогіки в роботі з дітьми з порушенням слуху Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 21.03-24.03 Розвиток професійних компетентностей педагогічних працівників у контексті Нової української школи Переглянути Завантажити
2 21.03-24.03 Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога Переглянути Завантажити
3 21.03-24.03 Педагогічна майстерня: сучасний урок технологій (1 група) Переглянути Завантажити
4 21.03-24.03 Педагогічна майстерня: сучасний урок технологій (2 група) Переглянути Завантажити
5 21.03-24.03 Імідж педагога: від стереотипів до інновацій Переглянути Завантажити
6 21.03-24.03 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Переглянути Завантажити
7 21.03-24.03 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
8 21.03-24.03 Основи сурдопедагогіки в роботі з ідтьми з порушенням слуху Переглянути Завантажити
9 28.03-31.03 Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів Переглянути Завантажити
10 28.03-31.03 Мовленнєва компетентність сучасного педагога Переглянути Завантажити
11 28.03-31.03 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Переглянути Завантажити
12 28.03-31.03 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Переглянути Завантажити
13 28.03-31.03 Педагогічний аспект профілактики стресу, неврозу, емоційного вигорання, дефіциту уваги та порушень характеру Переглянути Завантажити
14 28.03-31.03 Елементи програмування GeoGebra Script для створення динамічних математичних моделей. Мова програмування JavaScript Переглянути Завантажити
15 28.03-31.03 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 04.04-07.04 Виникнення й еволюція українства з найдавніших часів до сьогодення Переглянути Завантажити
2 04.04-07.04 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу в контексті НУШ Переглянути Завантажити
3 04.04-07.04 Набуття медіаграмотності та навичок критичного мислення старшокласниками під час вивчення дисциплін суспільствознавчого циклу Переглянути Завантажити
4 04.04-07.04 Інфо-медійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти Переглянути Завантажити
5 04.04-07.04 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
6 11.04-14.04 Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища Переглянути Завантажити
7 11.04-14.04 Саморегуляція деструктивних психічних станів учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
8 11.04-14.04 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Переглянути Завантажити
9 11.04-14.04 Інфомедіна грамотність сучасного вчителя- філолога в умовах цифрової освіти Переглянути Завантажити
10 18.04-21.04 Класний керівник в сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
11 18.04-21.04 Професійні компетентності вчителів української словесності в підготовці учнів до ЗНО з української мови та літератури Переглянути Завантажити
12 18.04-21.04 Інфо-медійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти Переглянути Завантажити
13 18.04-21.04 Розвиток конфліктологічної компетентності, технологія медіації у вирішенні конфліктів, протидія булінгу: правові аспекти Переглянути Завантажити
14 18.04-21.04 Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ Переглянути Завантажити
15 18.04-21.04 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Переглянути Завантажити
16 26.04-29.04 Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога Переглянути Завантажити
17 26.04-29.04 Аналіз художнього літературного твору в шкільній практиці Переглянути Завантажити
18 26.04-29.04 Науково-методична та інноваційна складова вивчення економічної і соціальної географії Переглянути Завантажити
19 26.04-29.04 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 03.05-06.05 Гео- та зовнішньополітичний контекст історичного буття України Переглянути Завантажити
2 03.05-06.05 Особливості використання технологій навчання в освітньому процесі НУШ Переглянути Завантажити
3 10.05-13.05 Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога Переглянути Завантажити
4 10.05-13.05 Особливості викладання фізичної культури в початкових класах в контексті НУШ Переглянути Завантажити
5 10.05-13.05 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
6 16.05-19.05 Класний керівник в сучасних освітніх реаліях Переглянути Завантажити
7 16.05-19.05 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу в контексті НУШ Переглянути Завантажити
8 16.05-19.05 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Переглянути Завантажити
9 16.05-19.05 Еколого-збалансований розвитокВінницької області в контексті НУШ Переглянути Завантажити
10 16.05-19.05 Формування професійного самовизначення осіб з обмеженими можливостями в ЗЗСО Переглянути Завантажити
11 09.05-20.05 Діти і війна. Техніки зцілення Переглянути Завантажити
12 23.05-26.05 Розвиток професійних компетентностей педагогічних працівників у контексті Нової української школи Переглянути Завантажити
13 23.05-26.05 Тренінг за методикою Інтел "Навчання для майбутнього" (ІКТ у навчальних проєктах) Переглянути Завантажити
14 23.05-26.05 Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство Переглянути Завантажити
15 23.05-26.05 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Переглянути Завантажити
16 23.05-26.05 Розвиток сенсорної сфери дитини як запорука ефективного психолого-педагогічного впливу Переглянути Завантажити
17 23.05-26.05 Виникнення й еволюція українства з найдавніших часів до сьогоденняу Переглянути Завантажити
18 10.05-26.05 Діти і війна. Техніки зцілення Переглянути Завантажити
19 30.05-02.06 Просторове орієнтування дітей з порушенням зору Переглянути Завантажити
20 30.05-02.06 Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення Переглянути Завантажити
21 23.05-03.06 Діти і війна. Техніки зцілення Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 06.06-09.06 Сучасна історична й публіцистична література у застосуванні до курсу історії в НУШ Переглянути Завантажити
2 06.06-09.06 Хмарні сервіси у роботі сучасного педагога Переглянути Завантажити
3 06.06-09.06 Імідж педагога: від стереотипів до інновацій Переглянути Завантажити
4 06.06-09.06 Інновації на уроках української мови, літератури та зарубіжної літератури Переглянути Завантажити
5 06.06-09.06 Використання інноваційних методів навчання в умовах європейських інтеграційних процесів Переглянути Завантажити
6 06.06-09.06 Розвиток фахової і здоров'язбережувальної компетентностей вчителя Переглянути Завантажити
7 14.06-17.06 Організація дистанційного навчання педагогічних працівників Переглянути Завантажити
8 14.06-17.06 Класний керівник в сучасному освітньому процесі Переглянути Завантажити
9 06.06-17.06 Діти і війна. Техніки зцілення Переглянути Завантажити
10 14.06-17.06 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
11 20.06-23.06 Інновації на уроках української мови, літератури та зарубіжної літератури Переглянути Завантажити
12 20.06-23.06 Формування цінностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» Переглянути Завантажити
13 20.06-23.06 Педагогічна майстерня: сучасний урок технологій Переглянути Завантажити
14 20.06-23.06 Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення Переглянути Завантажити
15 20.06-23.06 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Переглянути Завантажити
16 20.06-23.06 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Переглянути Завантажити
17 20.06-23.06 Основи цифрових технологій в професійній діяльності педагогічних працівників Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 04.07-07.07 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Переглянути Завантажити
2 04.07-07.07 Формування цінностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» Переглянути Завантажити
3 04.07-07.07 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Переглянути Завантажити
4 04.07-07.07 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
5 11.07-14.07 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 22.08-26.08 Розвиток загальних та професійних компетентностей керівних та педагогічних кадрів Переглянути Завантажити
2 29.08-01.09 Організація дистанційного навчання педагогічних працівників Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 05.09-08.09 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Переглянути Завантажити
2 05.09-08.09 Розвиток фахової і здоров’язбережувальної компетентностей вчителя Переглянути Завантажити
3 05.09-08.09 Класний керівник в сучасному освітньому процесі Переглянути Завантажити
4 05.09-08.09 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Переглянути Завантажити
5 05.09-08.09 Методика викладання футболу Переглянути Завантажити
6 05.09-08.09 Специфіка роботи асистента вчителя Переглянути Завантажити
7 12.09-15.09 Мовленнєві компетентності педагогічних працівників у контексті НУШ Переглянути Завантажити
9 12.09-15.09 Актуальні проблеми виховання учнів: психологічний аспект Переглянути Завантажити
10 12.09-15.09 Комунікативна компетентність сучасного педагога: педагогічна риторика, культура мовлення, красномовство Переглянути Завантажити
11 12.09-15.09 Специфіка роботи асистента вчителя Переглянути Завантажити
12 19.09-22.09 Організація дистанційного навчання педагогічних працівників Переглянути Завантажити
13 19.09-22.09 Імплементація інноваційних методів в освітній процес на уроках іноземних мов Переглянути Завантажити
14 19.09-22.09 Особливості уроку захисту України та військово-патріотичне виховання в сучасних умовах Переглянути Завантажити
15 19.09-22.09 Підготовка учнів до складання ЗНО з математики Переглянути Завантажити
16 19.09-22.09 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
17 26.09-29.09 Навчання через гру Переглянути Завантажити
18 26.09-29.09 Актуальні проблеми виховання учнів: психологічний аспект Переглянути Завантажити
19 26.09-29.09 Розвиток конфліктологічної компетентності, технологія медіації у вирішенні конфліктів, протидія булінгу: правові аспекти Переглянути Завантажити
20 26.09-29.09 Інновації на уроках української мови, літератури та зарубіжної літератури Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 03.10-06.10 Історія повсякдення – складова сучасного курсу історії України Переглянути Завантажити
2 03.10-06.10 Організація дистанційного навчання педагогічних працівників Переглянути Завантажити
3 03.10-06.10 Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу в контексті НУШ Переглянути Завантажити
4 03.10-06.10 Педагогічна майстерня: сучасний урок технологій Переглянути Завантажити
5 03.10-06.10 Саморегуляція деструктивних психічних станів учасників освітнього процесу Переглянути Завантажити
6 10.10-13.10 Навчання через гру Переглянути Завантажити
7 10.10-13.10 Актуальні проблеми виховання учнів: психологічний аспект Переглянути Завантажити
8 10.10-13.10 Особливості організації корекційної роботи з розвитку сенсорної сфери дитини з психофізичними порушеннями Переглянути Завантажити
9 10.10-13.10 Інновації на уроках української мови, літератури та зарубіжної літератури Переглянути Завантажити
10 10.10-13.10 Імплементація інноваційних методів в освітній процес на уроках іноземних мов Переглянути Завантажити
11 10.10-13.10 Використання методів арт-терапії в освітньому середовищі Переглянути Завантажити
12 10.10-13.10 Еколого-збалансований розвиток Вінницької області в контексті НУШ Переглянути Завантажити
13 17.10-20.10 Технології розвитку професійної, (конфліктологічної, комунікативної, лідерської, правової) культури в освітньому середовищі Переглянути Завантажити
14 17.10-20.10 Використання інноваційних педагогічних технологій в освітньому процесі Переглянути Завантажити
15 17.10-20.10 Steam та робототехніка як невід‘ємні складові НУШ Переглянути Завантажити
16 17.10-20.10 Інфомедійна грамотність сучасного вчителя-філолога в умовах цифрової освіти Переглянути Завантажити
17 24.10-27.10 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Переглянути Завантажити
18 24.10-27.10 Мовленнєві компетентності педагогічних працівників у контексті НУШ Переглянути Завантажити
19 24.10-27.10 Формування цінностей учнів засобами словесності в контексті Концепції «Нова українська школа» Переглянути Завантажити
20 24.10-27.10 Професійне вигорання педагогічних працівників: ґенеза, профілактика та корекція Переглянути Завантажити
21 24.10-27.10 Психологічна допомога дитині у психотравмуючій ситуації Переглянути Завантажити
22 24.10-27.10 Імплементація інноваційних методів в освітній процес на уроках іноземних мов Переглянути Завантажити
23 24.10-27.10 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
24 24.10-27.10 Психологія партнерства як основа безпечного освітнього середовища Переглянути Завантажити
25 31.10-03.11 Історія повсякдення – складова сучасного курсу історії України Переглянути Завантажити
26 31.10-03.11 Навчання через гру Переглянути Завантажити
27 31.10-03.11 Особливості використання технологій навчання в освітньому процесі НУШ Переглянути Завантажити
28 31.10-03.11 Мова програмування Python як шлях до опанування новітніх технологій Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 07.11-10.11 Професійне вигорання педагогічних працівників: ґенеза, профілактика та корекція Переглянути Завантажити
2 14.11-17.11 Особливості психолого-педагогічної взаємодії з сучасними підлітками Переглянути Завантажити
3 14.11-17.11 Мовленнєві компетентності педагогічних працівників у контексті НУШ Переглянути Завантажити
4 14.11-17.11 Імідж педагога: від стереотипів до інновацій Переглянути Завантажити
5 14.11-17.11 Проблематика соціальної дезадаптації підлітків Переглянути Завантажити
6 21.11-24.11 Розвиток навичок критичного і креативного мислення в контексті формування ключових компетентностей Переглянути Завантажити
7 21.11-24.11 Професійне вигорання педагогічних працівників: ґенеза, профілактика та корекція Переглянути Завантажити
8 21.11-24.11 Класний керівник в сучасному освітньому процесі Переглянути Завантажити
9 21.11-24.11 Мова програмування Python як шлях до опанування новітніх технологій Переглянути Завантажити
10 21.11-24.11 Формування професійного самовизначення осіб з обмеженими можливостями в ЗЗСО Переглянути Завантажити
11 28.11-01.12 Імплементація інноваційних методів в освітній процес на уроках іноземних мов Переглянути Завантажити
12 28.11-01.12 Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури як основа його професійного вдосконалення Переглянути Завантажити
13 28.11-01.12 Науково-методична та інноваційна складова вивчення економічної і соціальної географії Переглянути Завантажити
14 28.11-01.12 Особливості використання технологій навчання в освітньому процесі НУШ Переглянути Завантажити
15 28.11-01.12 Мультимедійний освітній програмний кейс вчителя НУШ Переглянути Завантажити
16 28.11-01.12 Моделювання індивідуальної програми розвитку для дитини з особливими освітніми потребами Переглянути Завантажити
17 28.11-01.12 Підготовка учнів до складання ЗНО з математики Переглянути Завантажити

Термін навчання Категорія слухачів Список Свідоцтва
1 05.12-08.12 Інновації на уроках української мови, літератури та зарубіжної літератури Переглянути Завантажити
2 05.12-08.12 Профілактика суїцидальної поведінки підлітків Переглянути Завантажити
3 05.12-08.12 Особливості викладання мистецтва в початкових класах в контексті вимог Концепції Нової української школи Переглянути Завантажити
4 05.12-08.12 Розвиток загальних та професійних компетентностей керівних та педагогічних кадрів Переглянути Завантажити
5 05.12-08.12 НУШ: Фінансова грамотність як ключова компетентність Переглянути Завантажити
6 12.12-15.12 Розвиток навичок критичного і креативного мислення в контексті формування ключових компетентностей Переглянути Завантажити
7 12.12-15.12 Конфліктологічна компетентність педагога як передумова побудови комфортного освітнього середовища Переглянути Завантажити
8 19.12-22.12 Екологічна освіта і виховання в контексті НУШ Переглянути Завантажити