VT Wedding - шаблон joomla Mp3
Mobile menu

Вчена рада академії розглянула питання затвердження нової програми підвищення кваліфікації педагогів

На черговому засіданні вченої ради Вінницької академії безперервної освіти було розглянуто питання затвердження освітньої програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти «Карʼєрний супровід дітей та підлітків в закладах освіти (за матеріалами курсу “ПРОФЕСІЇ”)».

Програма розроблена в межах реалізації Швейцарсько-українського проєкту DECIDE – «Децентралізація для розвитку демократичної освіти», який впроваджується в Україні консорціумом у складі ГО DOCCU та Цюрихського педагогічного університету за підтримки Швейцарської Конфедерації.

Під час обговорення було наголошено на актуальності програми в контексті сучасних освітніх викликів, зокрема потреби у формуванні в учнів навичок усвідомленого професійного самовизначення, розвитку партнерської взаємодії школи, громади та місцевого бізнесу, а також підвищенні ролі педагога як наставника й фасилітатора карʼєрного розвитку дітей та підлітків.

Зміст програми базується на матеріалах курсу «ПРОФЕСІЇ» (JOBS) і орієнтований на опанування педагогічними працівниками сучасних методик карʼєрного супроводу, практико-орієнтованих форм роботи з учнями та компетентнісного підходу до організації освітнього процесу.

За результатами розгляду вчена рада ухвалила рішення затвердити програму та рекомендувати її до впровадження в систему підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Ця програма є частиною загальної системи професійного розвитку вчителів, що регулюється законодавством України (Наказ МОН України «Про затвердження типових програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників» від 23.04.2021  № 457).

Основні цілі програми:

  1. Формування професійних компетентностей. Навчання педагогів ефективним методикам та технологіям кар'єрного консультування, ознайомлення з різними професіями.
  2. Психологічна підтримка. Розвиток навичок надання психологічної підтримки учням у виборі професії та побудові кар'єри.
  3. Інноваційні підходи. Ознайомлення з сучасними формами професійного розвитку, інтернет-ресурсами та інструментами для профорієнтації.
  4. Реалізація освітніх реформ. Розуміння завдань та впровадження Нової української школи (НУШ) у контексті кар'єрного супроводу.

Ключові завдання програми:

       Опрацювання методик консультування керівників та педагогів щодо професійного розвитку.

       Надання психологічної підтримки педагогічним працівникам у процесі їхнього зростання.

       Використання інтернет-ресурсів та баз даних для популяризації професій.

       Застосування інноваційних форм професійного розвитку, наставництва та супервізії.

osvitnya programa26122026 1

Підготувала: Лариса Києнко-Романюк