Слухачі практично удосконалювали навички володіння українською жестовою мовою з метою передачі набутих вмінь своїм учням для поліпшення їх комунікативної діяльності.
Зверталась увага на неоднорідність підготовки та можливостей до навчання дітей, які приходять у спеціальні заклади. Насамперед, це стосується школярів, які крім порушення слухового сприймання, а відтак і мовлення, мають ще інші психофізичні порушення: розлади аутичного спектру, синдром дефіциту уваги та гіперактивність, порушення інтелектуального розвитку, суттєве зниження зору, проблеми сенсомоторного розвитку, емоційно-поведінкові порушення.
Педагоги отримали практичні поради щодо створення сучасного безпечного освітнього середовища у спеціальних закладах, поглибили свої знання з питань формування національно-патріотичної свідомості сучасної молоді.
Підготували: Ніна Міщенко, Олена Маляр