Під час заняття з елементами STEM-освіти учні мали змогу на практиці ознайомитися з принципом дії сифона, виготовивши власноруч діючу модель сифона у вигляді слоника. Такий підхід поєднав у собі навчання з елементами інженерії, творчості та дослідницької діяльності.
У процесі виготовлення та випробування моделі діти:
Це було не просто навчання — це була пригодницька подорож у світ науки, де творчість, допитливість і командна робота допомогли краще зрозуміти, як працює навколишній світ.
Діти не лише багато дізналися, а й отримали масу позитивних емоцій!
Адже навчання через гру, експеримент і власний досвід — найефективніше!
Слободянюк Олеся Василівна, як керівник гуртка для учнів з особливими освітніми потребами (ООП) допомагала впоратись з певними завданнями своїм вихованцям.
Заняття провели Дзигаленко Людмила Миколаївна, обласний координатор з питань STEM-освіти, завідувач лабораторії технологій КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», та Михайляк Олена Петрівна, завідувач лабораторії фізики та астрономії цього ж закладу.
Підготували: Людмила ДЗИГАЛЕНКО; Олена МИХАЙЛЯК