27 березня 2025 року відбувся круглий стіл заступників директорів з навчально-виховної роботи, психологів, керівників методичних об’єднань вихователів спеціальних закладів на тему: «Статеве виховання учнів спеціальних шкіл та навчально-реабілітаційних центрів загальної середньої освіти».
Метою круглого столу було поглиблення, удосконалення знань, умінь і навичок педагогів спеціальних закладів по формуванню у дітей статевого самоусвідомлення і уявлень про зразки поведінки хлопчика і дівчинки (чоловіка і жінки), прищеплення їм правильних уявлень про здоров'я, вироблення санітарно-гігієнічних навичок, формування навичок спілкування з представниками іншої статі, розвиток вмінь виконання родинних ролей.
Особлива увага приділялась ролі психологічної служби у веденні просвітницької роботи з педагогами закладу та батьками учнів.
Активну участь в обговоренні вирішення проблем статевого виховання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку взяли Прилипко І.О. (психолог, Іванівська спеціальна школа), Софина Н.Ф. (заступник директора з виховної роботи, Іванівська спеціальна школа), Перепужняк В.І. (заступник директора з навчально-виховної роботи, Прибузька спеціальна школа), Ткач М.С. (заступник директора з виховної роботи, Прибузька спеціальна школа), Лисак В.В. (заступник директора з навчально-виховної роботи, Вінницький навчально-реабілітаційний центр «Гніздечко»).
Підготувала: Ніна Міщенко
27 березня 2025 року відбувся круглий стіл заступників директорів з навчально-виховної роботи, психологів, керівників методичних об’єднань вихователів спеціальних закладів на тему: «Статеве виховання учнів спеціальних шкіл та навчально-реабілітаційних центрів загальної середньої освіти».
Метою круглого столу було поглиблення, удосконалення знань, умінь і навичок педагогів спеціальних закладів по формуванню у дітей статевого самоусвідомлення і уявлень про зразки поведінки хлопчика і дівчинки (чоловіка і жінки), прищеплення їм правильних уявлень про здоров'я, вироблення санітарно-гігієнічних навичок, формування навичок спілкування з представниками іншої статі, розвиток вмінь виконання родинних ролей.
Особлива увага приділялась ролі психологічної служби у веденні просвітницької роботи з педагогами закладу та батьками учнів.
Активну участь в обговоренні вирішення проблем статевого виховання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку взяли Прилипко І.О.(психолог, Іванівська спеціальна школа), Софина Н.Ф.(заступник директора з виховної роботи, Іванівська спеціальна школа ), Перепужняк В.І.(заступник директора з навчально-виховної роботи, Прибузька спеціальна школа), Ткач М.С. (заступник директора з виховної роботи, Прибузька спеціальна школа), Лисак В.В. (заступник директора знавчально-виховної роботи, Вінницький навчально-реабілітаційний центр «Гіздечко»).
Піготувала : Ніна Міщенко