VT Wedding - шаблон joomla Mp3
Mobile menu

Методичні рекомендації закладам загальної середньої освіти щодо організації дистанційної підтримки освітнього процесу в умовах карантину

КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти»
Лабораторія інформаційних технологій ФМГ№17  Вінницької міської ради
 
Методичні рекомендації закладам загальної середньої освіти щодо організації дистанційної підтримки освітнього процесу в умовах карантину.
 

У зв’язку з поширенням загрози захворюванням короновірусом у період карантину з метою організації та проведення занять та забезпечення неперервності навчального процесу закладам освіти рекомендується проводити заняття в режимі дистанційної підтримки освітнього процесу.

З цією метою пропонується використання репозитарію електронних освітніх ресурсів ЛІКT, https://disted.edu.vn.ua та платформи ЛІКТ для проведення вебінарів https://bbb.pmg17.vn.ua та інших навчальних ресурсів мережі Інтернет (орієнтовний перелік наведено у додатках).
Репозитарій електронних освітніх ресурсів https://disted.edu.vn.ua містить навчальний матеріал біля 12000 уроків з різних предметів шкільної програми з 1 по 11 клас. Платформа для проведення вебінарів дозволяє вчителю (тьютору) провести інтерактивний урок у реальному часі з можливістю його запису та подальших багаторазових переглядів. Усі учасники навчального процесу можуть використовувати вказані ресурси безкоштовно. Для роботи з цими ресурсами необхідно лише будь-який пристрій з доступом до мережі Інтернет. На сьогодні всі оператори мобільного зв’язку надають у всіх тарифних планах доступ до Інтернету, як його надають Інтернет -провайдери.
 

ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Для організації навчального процесу заклади використовують свої офіційні сайти, створивши розділ «Графік навчального процесу під час карантину». У випадку використання для цієї мети інших, доступних для закладу ресурсів (наприклад, особистих блогів), на офіційному сайті у даному розділі повинно бути розміщено пряме посилання на ресурс, що використовується. Орієнтовна структура цього розділу може мати такі елементи: клас, у якому навчаються учні, навчальна тема, посилання на електронні ресурси, які рекомендовано для вивчення, практичні задання для виконання, терміни їх виконання, посилання та час проведення вебінару (за необхідності) та адреса електронної пошти закладу освіти, або вчителя, на яку потрібно надіслати результати виконання практичної роботи.

РОБОТА ВЧИТЕЛЯ

Вчитель має ознайомитись із ресурсами, запропонованими ЛІКT за адресою https://disted.edu.vn.ua. Обравши необхідні ресурси, вчителю потрібно створити матеріали до уроку (план дій), який буде містити посилання на рекомендовані ресурси з https://disted.edu.vn.ua. Матеріали можуть містити також посилання на інші освітні джерела, які відповідають методичній меті уроку (див.додаток). Матеріали повинні також містити завдання практичного спрямування, які дають можливість учням краще зрозуміти навчальний матеріал та слугуватимуть формуванню життєвих компетентностей. Приклади таких завдань наведено в уроках на https://disted.edu.vn.ua
У випадку потреби у створенні власних навчальних матеріалів на https://disted.edu.vn.ua, учитель має можливість отримати права автора навчальних матеріалів. Для цього необхідно заререєструватись на ресурсі та натиснути кнопку «Звернутись у ЛІКТ». У вікні, що з’явиться потрібно вказати свій логін та надіслати запит про отримання прав автора. Тут же вчитель може, у випадку потреби, отримати консультацію. Після отримання листа-підтвердження вчитель може завантажити за посиланням «Як працювати з системою» повну інструкцію по створенню навчальних матеріалів та тестових завдань. 
На сайті ФМГ№17 буде опубліковано розклад та посилання на он-лайн заняття (інтерактивні лекції у реальному часі) що будуть проводитися вчителями для учнів закладу. Вчителі інших закладів можуть рекомендувати своїм учням брати участь у таких заняттях. Реєстрація не потрібна, приєднатися можуть усі бажаючі учні. 

РОБОТА УЧНЯ

Учень, який бере участь у навчальному процесі, повинен мати доступ до мережі Інтернет з свого ПК або мобільного пристрою (смартфона чи планшета). Учень в зручний для нього час переглядає навчальні матеріали , бере участь у вебінарах або переглядає їх записи, виконує завдання та надсилає (якщо це передбачено завданням) результати такого виконання у вигляді електронного листа на адресу , вказану у завданні.
                                                                                             
Відео до методичних рекомендацій можна переглянути тут: 

Додаток
Список освітніх ресурсів, які можуть бути використані в процесі дистанційної підтримки навчального процесу під час карантину.
1. https://disted.edu.vn.ua -репозитарій начальних ресурсів

2. https://bbb.pmg17.vn.ua – платформа ЛІКТ для проведення вебінарів

3. https://test.edu.vn.ua - система контролю знань (потрібна реєстрація учителя та учнів)

4. http://www.osvitaua.com/youpub/ - сайт видавництва, містить навчальні ресурси

5. https://www.youtube.com/channel/UCMIVE71tHEUDkuw8tPxtzSQ - «Цікава наука»

6. https://phet.colorado.edu/uk/simulations/category/physics-  досліди з фізики

7. https://naurok.com.ua/ - для вчителів та учнів

8. https://besmart.study/ — онлайн-платформа підготовки до ЗНО

9. https://prometheus.org.ua/zno/ — за посиланням курси підготовки до ЗНО

10.https://www.ed-era.com/zno/ - дуже багато цікавої інформації про дистанційну освіту

11.https://cutt.ly/FtsrQTt — ютуб-канал вчителя фізики Павла Віктора

12.https://ilearn.org.ua/ — Проект дистанційної освіти від «Освіторії»
 
фото із https://cutt.ly/stfuQpq