VT Wedding - шаблон joomla Mp3
Mobile menu
Склад кафедри Історія кафедри Блог кафедри Контакти кафедри

Наукова проблема, над якою працює кафедра:«Професійне удосконалення фахівців соціономічних професій: розвиток безпечного та здорового освітнього середовища»

Основними напрямками діяльності кафедри є:

1)освітня діяльність: підвищення кваліфікації освітян області всіх категорій згідно з Концепцією «НУШ»; науково-методичний супровід реформування освіти, розвиток професійної, інноваційної культури: педагогічної, конфліктологічної, здоров’язбережувальної, соціальної, міжкультурної, психологічної, комунікативної, емоційної, правової, антропологічної, життєтворчої компетентностей.

2) реалізація впровадження освітніх та наукових проєктів: програми ГО «Ла Страда-Україна» спільно з Міністерством освіти і науки України: «Базові навички медіатора в навчальному закладі та громаді»; «Вирішення конфліктів з використанням технології медіації: профілактика булінгу та девіантної поведінки»; Міжнародного проєкту Ради міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність», спецкурсу «Навчання через гру» (співпраця між Міністерством освіти і науки України та TheLEGOFoundation; участьуВсеукраїнському науково-педагогічному експерименті за темою: «Організаційно-педагогічні умови діяльності класного керівника у створенні ефективного виховного простору» на базі закладів загальної середньої освіти Вінницької області (Наказ Міністерства освіти і науки України від29.09.2015991).

3) науково-практична діяльність – організація заходів (конференцій, семінарів, круглих столів, тренінгів, майстер-класів), професійних спільнот та культурно-професійного дискурсу; впровадження гуманістичних цінностей – толерантності, ненасильницького спілкування, доброти, протидії насильству.

Більш детальну інформацію можна отримати за телефономкафедри педагогічних наук, професійної та початкової освіти -(0432) 55-65-69, на офіційному веб-сайті Академії та на блозі кафедри.


 BranitskaБРАНІЦЬКА ТЕТЯНА РОМУАЛЬДІВНА

завідувач кафедри педагогічних наук, початкової та корекційної освіти, доктор педагогічних наук, професор 

 

Особливі досягнення / особисті заслуги:

 Лектор, науковець, практичний психолог, тренер у міжнародних проєктах, супервізор, інтегруючий у своїй практиці (КПТ) Когнітивно-поведінкову терапію; технології розвитку: EQ емоційного, міжособистісного інтелекту; розвитку комунікативної, конфліктологічної компетентності; (ННС) Ненасильницького спілкування «Мова життя» (на основі методу Маршалла Розенберга); технології розвитку довіри, співпраці, ефективних комунікацій, посередництва, медіації, мирного вирішення конфліктів; безпечного, здорового освітнього середовища; методики процес-орієнтованого та тілесного-орієнтованого підходів.

Тема докторської дисертації: «Теоретико - методичні засади формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічних професій у вищих навчальних закладах».

Особливі досягнення / особисті заслуги:

З 2013 року засновник та організатор Всеукраїнської науково-практичної конференції викладачів, аспірантів, магістрантів з міжнародною участю: «Підготовка фахівців соціономічних професій в умовах сучасного соціокультурного простору»; 

Наукова активність. Автор понад 300 наукових публікацій; в тому числі публікації в Scopus та Web of Science; автор монографій та навчальних посібників

Авторський профіль в Google Scholar https://scholar.google.com.ua/citations

ORCID Researcher ID https://orcid.org/0000-0003-4503-3140

SCOPUS https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57212253258

Web of Science https://www.webofscience.com/wos/author/record/2452828 

Сертифікати:

  • https://drive.google.com/drive/folders/1K04UwQ1z66UNbF6gNwV3-UicUVtMv_db?usp=drive_link
  • Тренер з посередництва, медіації національної мережі ГО «Ла Страда-Україна» ( з 2019 р.);
  • Психолог, супервізор Австрійсько-Українського проєкту «Safe Space – Невідкладна психосоціальна підтримка» (з 2022 р.)
  • Психолог, тренер, супервізор Міжнародного проєкту «Безпечний простір: комплексна психосоціальна підтримка» (з 2022 р.)
  • Психолог, тренер Швейцарсько-українського  проєкту DECIDE (з 2024 р.);
  • Психолог-фасилітатор Міжнародного проєкту  REGENERATION» (з 2024 р.)
  • Член ГО  Асоціація сімейних психологів    України (з 2020 р.)
  • Тренер з медіаграмотності,  у проєкті  «Протидія дезінформації в контексті російсько-української війни як інструмент подолання розриву довіри» 2023 рік   

Автор спецкурсів, програм курсів з підвищення кваліфікації:

  • Технології збереження ментального здоров'я учасників освітнього процесу: практичні кейси
  • Професійне вигорання учасників освітнього процесу: технології розвитку стресостійкості та емоційної компетентності
  • Мистецтво взаємодії учасників освітнього процесу: практики відновної комунікації
  • Розвиток конфліктологічної культури сучасного управлінця
  • Психоемоційна підтримка фахівців соціономічних професій: практикум для зміцнення власних ресурсів
  • Розвиток конфліктологічної компетентності: технології посередництва, медіації
  • Мистецтво взаємодії: технології розвитку емоційного, міжособистісного інтелекту
  • Психолого-педагогічний супровід і підтримка учасників освітнього процесу

Автор спецкурсів:

  • «Психоемоційна підтримка особистості: практикум для зміцнення власних ресурсів»;
  • «Ненасильницька комунікація (ННС) як основа в практиці практичного психолога, соціального педагога»;
  • «Ігрові технології як інструменти розвитку наскрізних умінь»;
  • «Технології розвитку професійної, конфліктологічної,  комунікативної, лідерської  культури»;
  • «Психотерапевтичні вправи для дорослих та ігри для дітей  в ситуаціях стресу».

Коло наукових інтересів:

  •  «Конфліктологічна культура фахівців соціономічних професій»;
  • «Технології роботи практичного психолога»,
  • «Психодіагностика»,
  • «Психологія управління»,
  •  «Психологія конфлікту»,
  •  «Соціальна психологія»,
  •  «Вікова та педагогічна психологія»,
  • «Соціально-педагогічні технології»,
  • «Саморегуляція та самовиховання особистості». 

 


Kuzmenko Y

КУЗЬМЕНКО ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

Доцент кафедри педагогічних наук, початкової та корекційної освіти, кандидат психологічних наук, доцент 

Тема кандидатської дисертації: «Індивідуально-психологічні особливості адаптації людини до загроз нeбeзпeчниx природних явищ».
Стаж роботи: 9 років

Особливі досягнення / особисті заслуги:

  • Кандидат психологічних наук (з 2015 р.)
  • Доцент (з 2017 р.)
  • Автор понад 40 наукових публікацій
  • Автор 4 навчально-методичних посібників

Коло наукових інтересів в системі ППО:

  • Психологія кризових ситуацій
  • Психологія сімейних стосунків
  • Адаптація особистості в екстремальних ситуаціях
  • Професійна орієнтація молоді

ФЕДОРЕЦЬ ВАСИЛЬ МИКОЛАЙОВИЧ

    Доцент кафедри педагогічних наук, початкової та корекційної освіти, кандидат медичних наук, доцент 

Наукова робота. Понад 120 публікацій з яких: у виданнях, які входять в науковометричну базу  Scopus – 6;  статті в колективних монографіях – 2; у  фахових виданнях – за спеціальністю «Педагогіка» – 35, з медицини (нейроморфологія) – 5; статті у не фахових виданнях та тези конференцій – 55; участь у 130 конференціях і семінарах;  Участь в 2-х проєктах Інституту педагогіки НАПН України.

Методична робота: розроблено: навчально-методичних комплексів дисциплін – 6; авторських (анотованих) навчальних програм – 9: спецкурсів – 16; лекцій – 130.

Коло наукових інтересів в системі ППО: педагогіка, педагогіка здоров’я, екзистенційна педагогіка, антропологія, педагогічна антропологія, фізична культура і спорт, культурологія, біомеханіка, нейропедагогіка, медицина, неврологія, терапія, нейроморфологія, нейрофізіологія, нейропсихологія, психофізіологія, психологія, когнітивістика, менеджмент, геополітика, історія, філософія, екологія


Maliar

МАЛЯР ОЛЕНА ІВАНІВНА

Доцент кафедри педагогічних наук, початкової та корекційної освіти, кандидат психологічних наук, доцент

Тема кандидатської дисертації "Довільність емоційної регуляції та чинники її розвитку у молодших школярів".

Стаж роботи: 10 років

Особливі досягнення / особисті заслуги:

Кандидат психологічних наук (з 2016 р.)

  • Має понад 26 наукових публікацій

Коло наукових інтересів в системі ППО:

  • Розвиток довільності емоційної регуляції молодших школярів
  • Психологія емоцій та волі
  • Вікова психологія
  • Психотерапія

 


Ptashnik

ПТАШНІК НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА

Старший викладач кафедри педагогічних наук, початкової та корекційної освіти, кандидат педагогічних наук

Захистила кандидатську дисертацію у 2012 році. Тема кандидатської дисертації "Формування ціннісних орієнтацій молодших школярів у процесі позакласної народознавчої роботи".
Стаж роботи: 20 років

Особливі досягнення / особисті заслуги:

  • Має понад 50 наукових публікацій
  • У 2015 році зайняла перше місце на Шостій міжнародній виставці "Сучасні заклади освіти - 2015"

Коло наукових інтересів в системі ППО:

  • Ціннісні орієнтації молодших школярів
  • Патріотичне виховання сучасної молоді
  • Управлінська діяльність заступника директора з виховної роботи 

Natalia

ЖАРОВСЬКА ОЛЕНА ПЕТРІВНА

Доцент кафедри педагогічних наук, початкової та корекційної освіти, кандидат педагогічних наук, доцент

Освіта:

  • 1991 р. – закінчила Вінницьке педагогічне училище, диплом (з відзнакою) (НТ – I№ 140691) – учитель початкових класів, організатор роботи з учнівськими об’єднаннями;
  • 1996 р. – закінчила Вінницький державний педагогічний інститут, диплом (з відзнакою) (ЛР ВЕ № 000262) – учитель української мови та літератури;
  • 2000 – 2003 рр. – навчання в аспірантурі Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського;
  • 2009 р. – закінчила Київський університет права Національної академії наук України (КВ № 35501344) і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Правознавство» та здобула кваліфікацію юрист.
  • 2015 р. – захистила кандидатську дисертацію за спеціальністю «Теорія і методика викладання» та здобула науковий ступінь кандидата педагогічних наук (ДК № 032872).

Коло наукових інтересів в системі ППО: педагогіка, філологія, комунікативна лінгвістика, культурологія, культура, комунікативна лінгвістика, краєзнавство, законодавство в освіті.

Автор статей, опублікованих у наукових виданнях України, Польщі, США, Канади, Росії, Чехії


dzigalenkoДЗИГАЛЕНКО ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА

Старший викладач кафедри педагогічних наук, початкової та корекційної освіти, кандидат педагогічних наук

Дисертація на тему: «Розвиток фахової компетентності вчителів трудового навчання у системі післядипломної освіті» захищена у Вінницькому державному педагогічному університеті ім. М.М. Коцюбинського у 2018 році.

Стаж роботи: 1,5 роки, педагогічний стаж 28 років

Особливі досягнення / особисті заслуги:

Нагороди: Подяки та почесні грамоти Департаменту освіти і науки облдержадміністрації (2001-2019)

Подяка міністерства освіти і науки України 2019 р.

Авторські технології: Участь у Виставках «Сучасні заклади освіти», «Інноватика в сучасній освіті» (2015-2016)

Участь та перемога у Сьомому Міжнародному форумі «Інноватика в сучасній освіті» (20–22 жовтня 2015 р.)

Отримала:
Золоту медаль Міжнародному форумі «Інноватика в сучасній освіті – 2015р.»;
диплом «Лауреат конкурсу І ступеня» Автор 17 наукових та науково-методичних публікацій з питань розвитку фахової компетентності вчителів трудового навчання.


Удод

УДОД НАТАЛЯ СЕРГІЇВНА

 Лаборант кафедри педагогічних наук, початкової та корекційної освіти

 

Особливі досягнення / особисті заслуги: у 2012 р. отримала сертифікат перекладача англійської мови за спеціальністю «Міжнародна економіка», у 2014 році закінчила Донецький національний університет імені Василя Стуса та отримала ступінь магістра за спеціальністю «Прикладна економіка».

Професійна кваліфікація: спеціаліст в галузі прикладної економіки та бізнес адміністрування.


o    Проректор з науково-педагогічної роботи КВНЗ Вінницька академія неперервної освіти

o    Автор понад 30 статей у фахових виданнях України, 1 монографії.