26 вересня 2019 року щорічний обласний освітянський форум «Окрилені творчістю» зібрав у затишній актовій залі КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти» переможців та лауреатів обласних і всеукраїнських конкурсів працівників освіти.
Із вітальним словом до присутніх звернулася Олена Чорна, заступник директора Департаменту освіти і науки Вінницької облдержадміністрації.
Цьогоріч свято проходило в рамках LEADFEST «Педагогічна спадщина Костянтина Дмитровича Ушинського – невичерпне джерело ідей Нової української школи». У ході форуму відбулася панельна дискусія за участі викладачів кафедри психолого-педагогічної освіти та соціальних наук:
Олени Маляр, старшого викладача кафедри, кандидата психологічних наук;
Олени Жаровської, викладача кафедри, кандидата педагогічних наук, доцента;
Василя Федорця, старшого викладача кафедри, кандидата медичних наук.
За творчу самовіддану працю відзнакою «Окрилені творчістю» була нагороджена Галина Заболотна, вчитель географії Якушинецької середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів – гімназії Вінницького району.
Дипломи Департаменту освіти і науки Вінницької облдержадміністрації було вручено переможцям обласного етапу Всеукраїнського конкурсу рукописів навчальної літератури для закладів позашкільної освіти системи освіти; обласного конкурсу «Творча скарбничка – 2019» у номінаціях: «Формування предметних компетентностей в курсі біології 9 класу», «Формування предметних компетентностей в курсі хімії 9 класу», «Формування предметних компетентностей в курсі географії 9 класу»; обласного етапу Всеукраїнського фестивалю-конкурсу «Молодь обирає здоров’я!»; Конкурсу моделей системної роботи закладів освіти з організації військово-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді.
Народні пісні та світові хіти у виконанні талановитої молодої виконавиці Олени Пасіхової, вчителя математики комунального закладу «Фізико-математична гімназія № 17 Вінницької міської ради», сприяли святковому настрою, а загальна атмосфера єднання відданих справі людей дала наснаги підкорювати нові вершини педагогічної творчості.