Останнім часом спостерігається тенденція до збільшення кількості дітей з комплексними порушеннями психофізичного розвитку. Тому питання своєрідності навчання таких дітей, знання інструментаріїв корекції цих порушень піднімалися під час науково-методичного семінару на тему «Сучасні підходи та приклади реалізації педагогічних новацій для дітей з особливими освітніми потребами», який проходив 16.05.2019 р. на базі КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти. Асистенти вчителів, слухачі курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників, спільно з колегами відділу освіти дітей Інституту корекційної педагогіки і психології Пікановою Н. В., Литовченко С. В., Жук В. В. розкрили окремі аспекти корекційної та навчально-виховної роботи з дітьми з порушеннями зору, слуху та особливості їх розвитку.