Розвиток і освіта жодній людині не можуть бути дані або повідомлені. Кожен, хто бажає до них прилучитися, повинен досягти цього власною діяльністю, власними силами, власною напругою. Тому діяльність - засіб і одночасно результат освіти ...
А. Діcтepверг
Ось і настав наш час проект свій захищати
Й питання стало: ну, а з чого розпочати?
Назвати треба нашу тему першим кроком:
«Сучасні технології навчання на уроках»
Точніше, на літературі зарубіжній.
В наш час питання це є каменем наріжним.
А далі про завдання розповісти – другий крок:
Зробити більш цікавим і доступним наш урок.
Бо ж покоління ZET так любить все новітнє.
Для їх навчання ми використовуємо досвіди всесвітні,
Для всіх учителів ця тема нині актуальна –
Цим розвиваємо потенціал ми інтелектуальний.
Новітні технології – це трансформація освіти,
Відсутні «штампи» тут – цьому не можна не радіти.
Учителі та учні тут працюють, як партнери,
Учителі – провідники тепер, і аж ніяк не контролери.
Використовуємо мультимедіа та інтернет-ресурси,
Ще про новинки дізнаємось ми на курсах.
Готуємо проекти, різні презентації,
Створюємо буклети, постери й цікаві афірмації,
Ми пишемо сенкани, малюєм кола Вена,
Буктрейлери та фанфіки ми створюєм натхненно.
Ну ось і третій крок, щоб висновки зробити –
Час не стоїть, летить, його не зупинити…
Новітніх технологій ми використовуєм все більше
Про них усіх не розповісти в однім вірші.
Ми лиш почали, далі ви проявите наснагу.
А ми всім Вам дякуємо за увагу!