VT Wedding - шаблон joomla Mp3
Mobile menu

Впровадження проектного навчання PBL в систему загальної середньої освіти

Агрономічненська СЗШ І-ІІІ ступенів Вінницької області після двох скайп-тренінгів під керівництвом ізраїльських колег - тренера А Офрі Центру Аріеля Кегла та директора початкової школи «Аріель Шарон» Руфі Керен, розпочала роботу над проектною діяльністю у новому форматі PBLнавчання предмету через пошук інформації у малих групах. 6 учителів початкової школи вже визначилися із трьома проектами, які будуть реалізованими упродовж навчального року.

Учні 4-А класу та учитель початкових класів Дьяконова Галина Миколаївна вибрали тему проекту «Здоров’я дитини – багатство родини», який тривав з 7.09.2017 по 26.10.2017 р.  Проблема виникла з необхідності збереження, зміцнення та підтримки здоров’я дітей та членів їх родин.

Були поставлені проблемні запитання:

-           як зберегти своє здоров’я і запобігти виникненню хвороб;

-           які фактори впливають на здоров’я людини;

-           яких профілактичних заходів потрібно дотримуватися.

Мета проекту: розвивати свідоме ставлення до здорового способу життя, бажання зміцнювати й підтримувати своє здоров’я та здоров’я оточення. Формувати позитивну мотивацію здорового способу життя. Виховувати прагнення берегти своє здоров’я.

Планування:

  1. Фізкультура в житті людей. Загартування.
  2. Оздоровчі напої. Лісова аптека.
  3. Природа є найкращим місцем відпочинку. Шкідливі звички.
  4. Складові здоров’я.
  5. Харчування і здоров’я.
  6. Традиції збереження здоров’я в родині.
  7. Правила безпечної поведінки.

Учні класу об’єднались у 7 груп по три учні у кожній. Кожна група отримала своє завдання і розпочала пошук інформації та її систематизацію. Діти опрацювали дитячі енциклопедії, словники, періодичні дитячі видання, спеціальну літературу у шкільній бібліотеці та в бібліотеці Будинку культури села Агрономічне, Інтернет-ресурси, провели спостереження, зустрічі та інтерв’ю.

У результаті роботи кожна група створила продукт – це книжки-саморобки за темою проекту.

26 жовтня 2017 року відбулась презентація - захист та самооцінка проекту. Кожна група представила результати своєї роботи, розкрила важливість, актуальність своєї теми та внесла пропозиції щодо вирішення проблем. На презентацію були запрошені адміністрація школи та батьки.

Увесь матеріал під час виконання проекту зібраний у кейсі.

Важливим етапом завершення роботи над проектом стала рефлексія, в процесі якої учні дали оцінку отриманим результатам та своїй діяльності по їх досягненню, а саме дали відповіді на проблемні запитання:

-         як учні зрозуміли, які негативні фактори впливають на погіршення стану здоров’я;

-       що легше: запобігти хворобі чи лікувати її;

-       який досвід профілактичних заходів здобули;

-       чи будуть в майбутньому поглиблювати вивчення проблеми.