9.06.2017 р. відбувся Обласний навчально-практичний семінар «Організаційно-педагогічні умови діяльності асистента вчителя в інклюзивному середовищі» на базі КЗ «ЗОШ І-ІІІ ст. №10 ВМР» (директор школи: Куца Світлана Валентинівна) для асистентів вчителів загальноосвітніх навчальних закладів з інклюзивним навчанням.
План семінару:
1. Особливості організації розвиваючого середовища для дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчального закладу.
Луценко І.В., науковий співробітник лабораторії проблем інклюзивної освіти Інституту спеціальної педагогіки НАПН України.
2. Спільне планування та моделі спільного викладання з асистентом вчителя. Досвід організації розвиваючого середовища для дітей з аутизмом у Чешській Республіці.
Каменщук Т.Д., директор Навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти Вінницької області.
3. Основні етапи планування спільної діяльності шкільної команди в навчальному закладі з інклюзивним навчанням.
Присяжнюк Н.В., завідувач лабораторії інклюзивної освіти КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти».
4. Досвідом спільного викладання в інклюзивному класі шкільної команди Войнашівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. Барського району Вінницькоїобласті поділилися Шабатура О.М., вчитель математики, та Коновалюк О.О., асистент вчителя, які спільно провели урок з математики в 5 класі.
Учасники семінару отримали сертифікати Школи інтерактивного навчання освітян області.