До участі долучилися близько 210 педагогічних працівників закладів дошкільної освіти. Захід був присвячений організації інклюзивного навчання в закладах дошкільної освіти.
Ольга Долганова - вихователь-методист комунального закладу "Заклад дошкільної освіти №38 Вінницької міської ради" та Наталія Борак - директор комунального закладу "Заклад дошкільної освіти №38 Вінницької міської ради"запросили учасників на майстер – клас «Індекс інклюзії» - якісний розвиток інклюзивного освітнього середовища закладу дошкільної освіти". Питання самооцінювання є актуальним і з напрямку інклюзивної освіти, тому колеги отримали адаптований інструмент для роботи.
Майстер – клас «Пазл розвитку: як скласти ефективну ІПР для дитини з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної освіти», який організували спікери: Алла Очеретна, директор комунальної установи "Інклюзивно-ресурсний центр №2 Вінницької міської ради" та Маргарита Кустош – фахівець (консультант) комунальної установи "Інклюзивно-ресурсний центр №2 Вінницької міської ради" був присвячений змінам у нормативно – правових документах, які регламентують організацію інклюзивного навчання в ЗДО, в т.ч. Іпр.
Людмила Дзигаленко, кандидат педагогічних наук, завідувач лабораторії технологій, старший викладач кафедри педагогічних наук, початкової та корекційної освіти, Комунального закладу вищої освіти «Вінницька академія безперервної освіти» запросила учасників на майстер – клас «Маленькі дослідники: організація stem-досліджень у групах дошкільного віку». Досвід новий, але зацікавив колег, враховуючи кількість відгуків та коментарів.
«Співпраця інклюзивно-ресурсних центрів з закладами дошкільної освіти», зустріч з Іриною Березою, директором комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр Барської міської ради» стала в нагоді керівникам закладів дошкільної освіти.
Оксана Колеснік, вихователь інклюзивної групи комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад №46 Вінницької міської ради» представила свій власний позитивний досвід «Інноваційна діяльність вихователя у формуванні екологічної культури дітей дошкільного віку в умовах інклюзивного освітнього середовища засобами авторських дидактичних ігор і казок».
Учасники мали можливість обрати майстер – клас за вподобанням, отримати практичний досвід та нові ідеї.








Підготувала: Людмила МОЛОШНЮК