Рекомендації МОН щодо організації діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/23 навчальному році
У новому 2022/23 навчальному році пріоритетними залишаються питання створення безпечного, комфортного інклюзивного середовища для учасників освітнього процесу й поліпшення якості освітньої діяльності закладів дошкільної освіти. Особливу увагу надають роботі з батьками та формуванню соціально-громадянської компетентності дітей дошкільного віку.
Міністерство освіти і науки розробило документ, що містить інформацію про організацію освітнього процесу в ЗДО в умовах воєнного стану та надає роз’яснення щодо:
- створення безпечних умов та організації освітнього процесу;
- реалізації освітнього процесу в ЗДО у дистанційному форматі;
- організації роботи з дітьми, що мають особливі освітні потреби;
- формування соціально-громадянської компетентності дітей;
- психологічного супроводу учасників освітнього процесу;
- атестації педагогічних кадрів та діяльності центрів професійного розвитку;
- організації роботи з батьками;
- організації харчування в ЗДО.