Передовий педагогічний досвід, задаючи планку в розвитку освітньої галузі, за змістом і результатами може стати прогностичним орієнтиром у модернізації освіти. У час реформування освіти та реалізації Концепції «Нова українська школа» значно зростає увага науковців і практиків до пошуку механізмів стимулювання педагогічної творчості, вивчення та поширення її результатів.
Педагогічний досвід – це завжди оптимальна діяльність педагога, яка є результатом творчого пошуку, несе в собі елементи новизни, спрямована на вирішення актуальних завдань навчання і виховання, забезпечує стійку ефективність освітнього процесу.
З метою ознайомлення освітян з кращим педагогічним досвідом педагогів Вінниччини презентуємо матеріали освітньої практики вчителя української мови і літератури, зарубіжної літератури ліцею № 7 м. Гайсин Вінницької області, переможниці ІІ (обласного) етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» в номінації «Зарубіжна література» у 2020 році та вчителя з числа дванадцятки кращих учителів України Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» в номінації «Українська мова та література» у 2021 році Тетяни Петрівни Мендусь (Відеорезюме: https://youtu.be/4VtEfBw0j-E).
Вступну статтю Лариси Коваленко, кандидата педагогічних наук, завідувачки відділу української мови та літератури, мов національних меншин і зарубіжної літератури КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти» про вивчений досвід вчителя та про окремі напрацювання Мендусь Т.П. читайте у всеукраїнському журналі «Всесвітня література в школах України», №5 за 2021 рік.