VT Wedding - шаблон joomla Mp3
Mobile menu

Завдяки проєкту, що реалізовує КВНЗ «ВАНО» та ВОАОМС, школи Вінниччини матимуть власні Стратегії розвитку

Епідеміологічна ситуація вносить зміни до проєкту «Розвиток  управлінської  компетенції   в умовах «Нової української школи»», проте продовжується активна та плідна робота над створенням Стратегій розвитку шкіл.

14 травня відбулася інформаційно-організаційна зустріч учасників проєкту «Розвиток  управлінської  компетенції   в умовах «Нової української школи».

Оскільки 2 етап проєкту, а саме  навчальний візит до Лодзинського воєводства, за даних епідеміологічних умов неможливо провести та перенесено на невизначений термін, все ж основна діяльність адаптована до нових умов роботи.

Онлайн зустріч була спрямована на презентацію адаптованого варіанту реалізації проекту,  визначення проблемних та організаційних питань роботи  під час написання учасниками  Стратегій розвитку шкіл.

Усі учасники напрацьовують разом зі своїми педагогічними колективами стратегічний документ розвитку школи, впровадять його в дію та визначать перспективні  напрямки  розвитку школи, як освітнього та виховного закладу.

Під час онлайн зустрічі були присутні польський координатор  FERSO Ярослав Ващик та тренер Марцін Юзефацюк, які надали свої рекомендації для напрацювання Стратегії розвитку школи та презентували можливості подальшої роботи спільно  з представниками українських партнерських організацій.

Розроблені Стратегії розвитку шкіл будуть розміщені у вільному доступі на сайті КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти» та будуть успішним прикладом для написання Стратегій,  школами з Вінницької області, що не задіяні до проєкту.

Нагадуємо,  проєкт «Розвиток  управлінської  компетенції   в умовах «Нової української школи»» націлений на 20 керівників (заступників та директорів шкіл) та методистів навчальних закладів з Вінницької області. Проєкт реалізовується спільно Фундації «FERSO» (Республіка Польща), Вінницької обласної Асоціації органів місцевого самоврядування,  КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти» та Громадської організації «Ідеї для людей». Результатом буде написання директорами та заступниками перспективних Стратегій розвитку шкіл та проведення методистами тренінгів по підготовці Стратегій.

Jarek1

Jarek2

Jarek3

Проект Ради міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність»

Проект Ради міжнародних наукових досліджень та обмінів(IREX) «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» поширюється в Україні та Вінницькій області за підтримки посольств США та Великої Британії у партнерстві з Міністерством освіти і науки України та Академією Української преси.

Інтерес до навчання в рамках даного проекту охопив значну частину науково-педагогічних працівників академії. З жовтня по грудень 30 осіб проходили навчання, здобували теоретичні, практичні та методичні навички, які є сучасними, актуальними, цінними для реформування освіти та розбудови сучасного суспільства.

В основі інфо-медіаграмотності базові компетенції: критичне мислення, емоційний інтелект... Саме вони допомагають не стати жертвою медіаманіпуляцій: розпізнавати приховану рекламу, розрізняти факти і судження, уникати поширювати фейкові новини.

Три навчальні модулі – п’ять актуальних тем, які розкривають дві змістові лінії навчальної програми: 1) теорія і практика інфо-медіаграмотності; 2) методика інтеграції інфо-медіаграмотності у викладання шкільних дисциплін.

23-24 грудня науково-педагогічні працівники академії під керівництвом професійних тренерів працювали за програмою третього модуля. Успішне навчання і виконання програми трьох модулів було відзначено врученням сертифікату учасникам проекту.

На цьому проект не завершується. Учасники отримали творче завдання, успішне виконання якого, стане путівкою для участі у навчальній програмі Зимової школи.

Дякуємо організаторам, фінансовим партнерам та тренерам проекту за цінність і своєчасність навчання інфо-медійної грамотності в освіті.

Бажаємо нам усім успіху у подальшій реалізації проекту IREX«Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність».

545876541

124564131

12454463

ЗАВЕРШИВСЯ ПОЛЬСЬКО-УКРАЇНСЬКИЙ ПРОЕКТ «АКТИВНИЙ ВЧИТЕЛЬ З ХАРИЗМОЮ»

Завершився польсько-український проект «Активний вчитель з харизмою»,  що  спрямований на вчителів Вінницької області з усіх предметів. Проєкт реалізовувався спільно Вінницькою обласною Асоціацією органів місцевого самоврядування, Фундацією «ФЕРСО» (Польща) та КВНЗ «Академія неперервної освіти» та був профінансований Польсько-Американським Фондом Свободи  в рамках Програми “RITA”.  Його мета полягає в тому, щоб озброїти вчителів компетентними тренерськими вміннями, збагативши їх майстерність і допомогти самоусвідомити те, що успіх в галузі освіти багато в чому залежить від особистості, свідомості вчителя, його компетенції і готовності до змін, а інструментом його роботи є енергія, ентузіазм і бажання працювати.

Завершальним етапом проєкту стала організація 20 учасниками проекту занять для учнів з використанням тренінгової методики в одному з своїх класів, що фіксувалися  на камери. На основі цих матеріалів  підготовлено навчальні  відео, завдяки яким вчителі що не приймали безпосередньо участь в проекті та всі охочі можуть ознайомитись із перевагами, які надають тренерські методики під час роботи на уроках.

Одним з таких прикладів є відео учасника проекту Зель Лариси Михайлівни  – Новоприлуцька ЗОШ І-ІІ ступенів, Староприлуцької сільської ради Липовецького району

IMG 2149

ВІДЕО

Заняття Нич Світлани Миколаївни, вчителя математики  КЗ «Чечельницька СЗШ І-ІІІ ступенів № 1» Чечельницького району
Заняття Токан Наталії Миколаївни, вчителя географії та основ здоров’я ЗОШ І-ІІІ ст. с. Яворівка Піщанського району
Навчальне відео проведеного заняття з батьками учнів з використанням елементів тренінгової методики. Заняття вчителя Роктанен Тамари Тимофіївни.

КОМПЕТЕНТНОСТІ ЛІДЕРСТВА ТА МЕНЕДЖМЕНТУ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО РОЗВИТКУ ЯКОСТІ В ОПОРНИХ ШКОЛАХ

Теорія – практика – досвід

10-11 жовтня 2019 року - перший з чотирьох запланованих модулів австро-українського проєкту від "KulturKontakt" для керівників опорних шкіл та філій.

До Вінницької академії неперервної освіти з'їхались 30 учасників та учасниць (10 опорних шкіл з філіями). Упродовж двох днів керівники розвивали свої лідерські компетентності, працювали над створенням єдиної управлінської команди для забезпечення якості школи в контексті НУШ.

Питання – пошук – відповіді

- Якість школи. Стандарти якості. План дій.

- Результати досліджень розвитку школи: фактори успіху хороших шкіл. Інституційний аудит.

- Школа як соціальна система. Системне мислення - що це? Як мислить система? Від кого/чого залежать зміни.

Попереду ще три навчальних модулі. Віримо, що доклавши зусиль, зробимо освітні заклади приємними, а освіту ефективною для наших дітей.

Регіональна керуюча проектом: Герасімова Олена Володимирівна, проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародного співробітництва КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», кандидат педагогічних наук, доцент

Тренерська команда:

Києнко-Романюк Леся Анатоліївна, доцент кафедри управління та адміністрування КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», кандидат педагогічних наук, доцент

- Ковальчук Валентина Іванівна, завідувачка відділу управління освітніми закладами КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти»

- Воронова Світлана Віталіївна, старший викладач кафедри освітньої політики КВНЗ «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», кандидат педагогічних наук

- Болдирєва Ганна Володимирівна, завідувач науково-методичної лабораторії соціального партнерства та міжнародної діяльності КВНЗ «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», старший викладач кафедри освітньої політики

- Любченко Надія Василівна, доцент кафедри менеджменту освіти, економіки та маркетингу ДВНЗ "Університет менеджменту освіти" НАПН України, кандидат педагогічних наук.

72161858 2327596757362931 8168705953617674240 n72397333 2327597120696228 61841232640344064 n72463772 2327597227362884 1631103810220851200 n72473530 2327596877362919 1460569092896325632 n73160591 2327597024029571 2275479965547888640 n72293892 2327596647362942 8491389423546531840 n

Відбулась перша on-line сесія наймолодших учасників проекту "Schools On-line. Collaborative Learning" з Ізраїлем

23 січня 2019 р. учні загальноосвітнього закладу І-ІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов №25 ВМР у межах Міжнародного проекту "Schools On-line. Collaborative Learning" за сприяння КВНЗ "Вінницька академія неперервної освіти" вперше поспілкувались у скайпі з однолітками з Ізраїлю

Зустріч пройшла плідно, адже ми встигли познайомитися, поспілкуватися на різні теми. Діти розповіли про світ своїх захоплень, свої вподобання, удюблені заняття у вільний час. Це був чудовий досвід, панувала дружня атмосфера. Учні з нетерпінням чекають майбутніх зустрічей!!!

124