VT Wedding - шаблон joomla Mp3
Mobile menu

Навчальний візит у рамках проекту «Школа молодого спікера – дебатні клуби у Вінницькій області. Частина 2» до Лодзинського воєводства

Аби перейняти досвід та ознайомитись із польською системою освіти, інноваційними навчальними програмами роботи в школах, різними підходами до навчання молоді, було організовано тижневий навчальний візит у рамках проекту «Школа молодого спікера – дебатні клуби у Вінницькій області. Частина 2» до Лодзинського воєводства.
Проект реалізується як частина програми RITA – Трансформації в регіоні Фондом освіти та розвитку громадянського суспільства FERSO, Вінницької академії неперервної освіти та Вінницької регіональної асоціації місцевих органів влади за фінансової підтримки Маршала Управління Лодзького воєводства.
Делегація із 27 освітян Вінницької області, серед яких директори шкіл та вчителі гуманітарного циклу, переймала навички корисні для функціонування в демократичному суспільстві, такі як: командна робота, «критичне мислення», міжособистісне спілкування, публічне подання своєї позиції в обговоренні, пошук та правильне подання аргументів.
Однією із візитних карток міста Лодзь є кінематографічна школа. У ній студенти отримують знання, готуючись до роботи режисера, оператора, аніматора, фотографа, сценариста, редактора, керівника виробництва та актора. Наука включає практичні семінари, теорію та історію культури і мистецтва, що слугує всебічному художньому та науковому розвитку.
Також українські педагоги відвідали Центр удосконалення вчителів і практичні заняття учнів, де розповіли про особливості підвищення професійної кваліфікації вчителів та побачили як відбуваються заняття дітей у майстернях центру.
Барбара Мурас, директор центру, із задоволенням представила директора середньої школи при університеті, який розповів про особливості навчання у даній школі, а також презентувала модерний стиль навчального закладу. Вразила сучасна медіа бібліотека, кабінет самоврядування, оснащення лабораторій, навчальних класів та «антишколи» – куточки релаксації дітей.
Наступний день був ще більш насичений і вражаючий, оскільки першу половину делегація провела у початковій школі № 81, яка працює за проектом «Школа прокидається». Директор школи у своїй промові ознайомила із досвідом реформування освіти, розкрила особливості навчання у школі, коротко розповіла про історію становлення навчального закладу. Учасники проекту мали можливість відвідати уроки, перейняти нові методи та форми роботи з дітьми під час уроків та у позаурочний час. Інформативною була зустріч із адміністрацією центру професійної освіти. У центрі сучасне обладнання, яке максимально наближене до обладнань заводів та фабрик. У студентів дуальне навчання: 2 дні – заняття у центрі, 3 дні – практичні заняття на заводах і фабриках.
Не менш цікавим та насиченим був і третій день перебування в сусідній країні. Учасники делегації мали можливість ознайомитись із школою спортивного мистецтва. Це приватна школа, яку заснував відомий баскетболіст Марцин Гортат. Дана школа відкрита для талановитих дітей не лише Польщі, а й інших країн, тому була організована зустріч з учнями, які родом із України.
Оскільки ключовою концепцією даного проекту є Оксфордська дискусія, то наступний день пройшов у стінах Фонду освіти та розвитку громадянського суспільства FERSO. Отримали величезний багаж знань із проектної технології. Розвивали навички проведення Оксфордських дебатів, які є формалізованим обміном аргументів, що можна використовувати під час уроків гуманітарних наук.
Наступного дня на учасників чекала поїздка у сусіднє містечко Серадз. У міській раді зустрічалися з президентом Павлом Осієвалою та відвідали початкові школи № 4 та 8, а також в дитячий садочку № 6. Заклади мають найновішу матеріальну базу, роками зібрану за рахунок участі у місцевих і міжнародних грантових програмах та написанню якісних проектів. Величезна увага в цих школах приділяється саме інклюзивному навчальному процесу. У навчальних закладах усе максимально пристосовано для діток з обмеженими можливостями: додаткові заняття з учнями, інтегровані кімнати, методики роботи з дітьми (Montessori).
Завдяки польським та українським організаторам поїздка виявилась надзвичайно цікавою, плідною та насиченою для її учасників.