VT Wedding - шаблон joomla Mp3
Mobile menu

Проблеми внутрішньошкільної науково-методичної роботи в умовах розбудови Нової української школи

1 листопада 2017 року  відбулась педагогічна практика «Планування науково-методичної роботи  учителів, які викладають українську мову та літературу,  на сучасному етапі розвитку краєзнавчої та літературознавчої гуманітарної освіти» для слухачів курсів підвищення кваліфікації заступників директорів ЗНЗ, які викладають філологічні дисципліни,  на базі ЗОШ І-ІІІ ступенів №3.) м.Калинівка (директор Кугай В.С., заступник директора з навчально-виховної роботи Гетьман С.С.)

       Педагогічна  практика складалась з теоретичного та практичного блоків.Заступник директора з навчально-виховної роботи Гетьман Світлана Сергіївна презентувала медіазвіт про підготовку закладу освіти до впровадження концепції «Нова українська школа»  і розповіла про створення умов для успішної мотивації вчителя .

      Голова шкільної методичної комісії учителів української мови і літератури Киричук Світлана Анатоліївна поділилася досвідом  щодо організації роботи творчої групи учителів української мови і літератури з вивчення літератури Калинівщини «Берегиня».

      Слухачі курсів підвищення кваліфікації стали учасниками 2-го засідання «Берегині», на якому було представлено перспективний план екскурсій літературними музеями Вінниччини.  Патинська  Світлана В’ячеславівна, член творчої групи,  заступник директора з виховної роботи  створила  «Путівник екскурсій літературними місцями Вінниччини», який  презентували також  учасникам педагогічної практики.  До путівника  увійшли імена письменників, критиків, літерату­рознавців, фольклористів, які народилися на Вінниччині чи пов'я­зані з нею життям і творчістю. Доповідач зазначила, що для проведення  екскурсій не обов’язково покидати стіни рідної школи.  Екскурсії можна організувати  в класі: відеоекскурсії до музею М. Коцюбинського чи М. Стельмаха (відеопроект «21 перлина Вінниччини»),   використовувати інтернет-ресурси, наприклад, можна організувати заочну, віртуальну екскурсію, де учитель чи учні організовують підбірку фото та відеозображень про видатні місця з текстовим абоаудіосупроводом та засобами навігації, а потім переглядають матеріали  підбірок. Прикладами таких екскурсій є фото-презентація «Пам’ятки Вінниччини»,  онлайн-музей Т. Шевченка у Каневі тощо.

     Бібліотекар  школи Черняховська Галина Степанівна ознайомила з виставкою творів письменників-калинівчан, розповіла про організацію бібліотечних уроків літературного краєзнавства для учнів 5-11 класів.

  За підсумками роботи ІІ засідання творчої групи з вивчення літератури рідного краю «Берегиня» було схвалено перспективний план проведення бібліотечних уроків з літератури рідного краю на 2017-2020 рр., затверджено перспективний план екскурсій літературними музеями Вінниччини на 2017-2020 рр. та авторську програму з вивчення літератури Калинівщини.

       Гості школи стали також учасниками засідання шкільної методичної комісії, одне з питань якої – представлення досвіду роботи учителя вищої категорії, «учителя-методиста» Гетьман С.С. Учителька у формі майстер-класу представила мультимедійні засоби навчання на уроках  української мови та літератури, поділилася з колегами своїми напрацюваннями, запросила до подальшого спілкування на сторінках свого блогу: svitlanagetman1504.blogspot.com.

      Учасники педагогічної практики відзначили творче ставлення колективу школи до  впровадження різних форм науково-методичної роботи, до використання інформаційних технологій на уроках української мови та літератури, адже такі уроки розвивають інформаційну та комунікаційну компетентності учнів. Високо оцінили  прагнення адміністрації Калинівської загальноосвітньої  школи № 3 розвивати  потенціал учителів  через залучення  до творчої роботи.