VT Wedding - шаблон joomla Mp3

Перемога в гранті Вінницької обласної ради

КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти» виборола грант Вінницької обласної ради з напряму «Інноваційні та інформаційно-комунікаційні технології» серед вищих навчальних закладів м.Вінниці в сумі 30000 грн.

Тема гранту: «Модернізація  викладання предметів природничо-математичного циклу  на основі STEM-технологій».

Мета проекту: Створити та обладнати в КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти» лабораторію STEM-освіти, яка дасть можливість ефективно підвищувати рівень фахової компетентності педагогів щодо нових підходів при викладанні навчальних предметів природничо-математичного циклу.

Координатори проекту:

Білик О.О. – проректор з науково-педагогічної роботи та моніторингу якості освіти КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», кандидат технічних наук, доцент.

Пойда С.А. – викладач кафедри управління та адміністрування КВНЗ «Вінницька академія неперевної освіти», кандидат педагогічних наук.

Виконавці. Для реалізації проекту будуть задіяні працівники кафедри екології, природничих та математичних наук КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», основним завданням яких буде розробка методичних рекомендацій, проведення тренінгів та інформування педагогічних працівників області щодо можливостей, які надає викладання предметів природничо-математичного циклу засобами STEM-освіти. Ознайомлення із новими технологіями буде відбуватися як у процесі курсової підготовки шляхом викладання відповідних спецкурсів, так і в міжкурсовий період.

Очікувані результати. Коротке резюме. В процесі реалізації проекту заплановано створити та обладнати в КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти» лабораторію STEM-освіти, розробити та апробувати тренінги за STEM технологією для вчителів, які викладають навчальні предмети природничо-математичного циклу, що дасть можливість реалізувати вказану технологію навчання на базі загальноосвітніх навчальних закладів області, впровадити викладання спецкурсів із STEM-освіти на курсах підвищення кваліфікації відповідних категорій педагогічних працівників. Завдяки такому навчанню очікується зростання мотивації учнів щодо вивчення навчальних предметів природничо-математичного циклу, збільшення кількості абітурієнтів, які оберуть майбутню професію, пов’язану із поглибленим вивченням таких дисциплін.

Соціально–економічний ефект.

Створення лабораторії STEM-освіти у КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти» передбачає і соціальний і економічний ефект. Сучасне суспільство потребує збільшення кількості людей, які не тільки уміють користуватись машинами та механізмами, а й конструювати їх, а STEM-технологія навчання одним із основних свої завдань вбачає у побудові такого навчального середовища, яке максимально спрямоване на формування в учнів політехнічної освіти, розвиває навички мислення високого рівня, навчає конструювати пристрої власними руками. Такий підхід до організації навчального процесу створює максимально сприятливі умови для профорієнтації учнів щодо вступу до технічних вищих навчальних закладів, і, відповідно, збільшує кількість людей, які здатні створювати нові пристрої, машини, технічні стартапи. При цьому учні можуть почати створювати власні розробки ще на етапі навчання у школі, представляючи свої розробки на таких престижних конкурсах, як Intel Eco, Intel Techno, беручи участь у роботі Малої академії наук.

 

Білик Олег Олександрович, проректор КВНЗ «Вінницька академія неперервної освіти», к.т.н., доцент.